Attans att en inte kan köra dem samtidigt! Jag är ju latLängre och på lägre temp än ugnsrostade rotsaker, om man vill ha den knaprig på ytan. God marinad och man kan vända dem i ett tunt lager potatismjöl också innan ugnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Attans att en inte kan köra dem samtidigt! Jag är ju latLängre och på lägre temp än ugnsrostade rotsaker, om man vill ha den knaprig på ytan. God marinad och man kan vända dem i ett tunt lager potatismjöl också innan ugnen.
Paprikapure från sevan?Paprika istället för tomat? Någon skrev någon gång om en paprikapaste som inte var ajvar och innehöll endast paprika. Någon som vet?
Jag hade nog skippat såsen om det är ost i snitseln och bara kört med en tomatsallad som fått vätska sig lite. Vanlig snitsel utan citron brukade jag äta med pressad citron på ingen sås.Svårt med sås till schnitzel tycker jag (den är även ostfylld)
Vad brukar ni ha till?
Jag hade nog skippat såsen om det är ost i snitseln och bara kört med en tomatsallad som fått vätska sig lite. Vanlig snitsel utan citron brukade jag äta med pressad citron på ingen sås.
Kapris och citron är ju klassiska till snitsel. Något sådant här kanske? https://www.ica.se/recept/skinkschnitzel-med-citron-och-kapris-719306/Är tyvärr inte alls förtjust i tomat och älskar sås...
Bea eller tzatsikiSvårt med sås till schnitzel tycker jag (den är även ostfylld)
Vad brukar ni ha till?
Bea tycker jag blir allt för flottigt!Bea eller tzatsiki
Ketchup eller remoulad Ketchupen får gärna vara lite mer kryddad (försöker desperat få till sån som pölsemannen har men lyckad aldrig).Svårt med sås till schnitzel tycker jag (den är även ostfylld)
Vad brukar ni ha till?
Ketchup eller remoulad Ketchupen får gärna vara lite mer kryddad (försöker desperat få till sån som pölsemannen har men lyckad aldrig).
Jag äter lime- och chilisås till det mesta. Älskar lime!Ketchup känns så fel?
Remouladsås.. hemmagjord?
Är så van äta bea, orient, salsa eller aioli till mat.
Nä, ketchup känns rätt! Det får en ju oftast om en beställer schnitzel och pommes nere på kontinenten i alla fall!Ketchup känns så fel?
Remouladsås.. hemmagjord?
Är så van äta bea, orient, salsa eller aioli till mat.