Skrev fel.. Är på påskafton, så veckan efter nästa vecka.Vilken dag (om jag får fråga)? Fyller också år nästa vecka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skrev fel.. Är på påskafton, så veckan efter nästa vecka.Vilken dag (om jag får fråga)? Fyller också år nästa vecka
Haha, hoppsanSkrev fel.. Är på påskafton, så veckan efter nästa vecka.
Jag har alltid älskat de klassiska panerade grönsaksburgarna. Synd att de inte finns glutenfria. Saknar dem ofta!Var på en brittisk pub igår och fick för första gången prova en beyond burger och jag är ärligt talat inte imponerad. Den var helt klart ätbar, men tror inte jag sållar mig till skaran som hyllar den.
Är nog mer team anamas burgare, eller helt enkelt bönburgare eller liknande som inte eftersträvar att vara ett köttsubstitut
Burgaren hade dessutom veganost på sig, vilken jag tyckte smakade riktigt gott!
Här i Uppsala fanns det en "korvmoj" som hette MacJack. De hade en fantastisk sådan, min första introduktion till vegetarisk mat!Jag har alltid älskat de klassiska panerade grönsaksburgarna. Synd att de inte finns glutenfria. Saknar dem ofta!
Jag klarar inte sådan hamburgare alls, har försökt äta den, men går inte.Var på en brittisk pub igår och fick för första gången prova en beyond burger och jag är ärligt talat inte imponerad. Den var helt klart ätbar, men tror inte jag sållar mig till skaran som hyllar den.
Är nog mer team anamas burgare, eller helt enkelt bönburgare eller liknande som inte eftersträvar att vara ett köttsubstitut
Deras kycklingvariant är god. Dessutom glutenfri!Var på en brittisk pub igår och fick för första gången prova en beyond burger och jag är ärligt talat inte imponerad. Den var helt klart ätbar, men tror inte jag sållar mig till skaran som hyllar den.