DL4

10:55 Yem röstar på cirkus
11:45 Hedinn röstar på cirkus
12.25 ceta röstar på cirkus

Cirkus 3
 
Jag frågar igen. Varför skulle fåret tjäna på att säga att den har få kandidater att välja på?

Jag har inte påstått att fåret skulle TJÄNA på det, jag konstaterade bara fakta att fåret är den som har färst kandidater att välja på och det var så du uttryckte det. Känns rärt överspelat iom att du har lattjat siare och lyckats få ut en viktig roll med det tricket. Jag gick på den enkla, det gjorde Hedinn också och Q. Bra jobbat. Det verkar som om du tänker få ut ytterligare en genom att inte ens inse att LenaH om hon siat mig som ond varit mycket snabbare. Offensivt spel av en ny person. Jag tror att du och mada dessutom kan ha iscensatt hennes förta röst på dig eftersom så gör man bara inte, vad gr ett bättre alibi än det egentligen? Sammantaget gör detta dig till en mycket stark kandidat i lyan
 
Har ont om tid mån-ons, som jag flaggade om i anmälningstråden.

Ceta röstar på cirkus
Baserat på att jag tror LenaH siat henne som ond.
Jag förstår att du tror det, men du tänker inte ett varv till att OM hon siat mig ond så borde hon inte kommit in i sista minuten utan sett till att den som var ond verkligen blivit lyncha?

Jätteenkelt att bara backa ur hela historien med detta. Är du god så tänker du ett varv till.
 
citeringen lämnar en del att önska men här pratar circus om Niyama igen som tycker det var skumt av mig att rösta på ceta vilket om Niyama är god kan vara ett försök att fästa sig vid en god.

Svamla på du, som drog igång ett drev mot röstfifflaren. Kan du förklara varför du låtsades ha siat henne? Nu vet vi att du inte var siare.

Äh

cirkus röstar på Yem

jag tror att lyan har iscensatt först madas röst på Yem, lät henne låtsas vara siare och eftersom den riktiga siaren verkat ha somnat på sin post - notera 13 minuter innan DL la LenaH sin röst, om hon siat mig ond hade hon aldrig låtit mig slippa undan på det viset utan varit väldigt mycket snabbare.
 
Lite dåligt med aktivitet idag?

Även om cirkus troligtvis är siad ulv så känns det ju inte så bra att folk bara hivar iväg en röst så med tanke på att gårdagsröstningen sa minimalt så bör vi ju undvika en sån dag till, det blir ju liksom väldigt bekvämt för kvarvarande onda att liksom bara flyta med( gäller ju även om cirkus nu skulle vara god) .

Sen förstår jag att det kan beror på många orsaker att folk inte skriver, jag har ju själv varit oaktiv pga dålig energi i den här leken.
 
Svamla på du, som drog igång ett drev mot röstfifflaren. Kan du förklara varför du låtsades ha siat henne? Nu vet vi att du inte var siare.

Äh

cirkus röstar på Yem

jag tror att lyan har iscensatt först madas röst på Yem, lät henne låtsas vara siare och eftersom den riktiga siaren verkat ha somnat på sin post - notera 13 minuter innan DL la LenaH sin röst, om hon siat mig ond hade hon aldrig låtit mig slippa undan på det viset utan varit väldigt mycket snabbare.
Jag vill att du visar mig vart jag låtsats vara siare?
 
Försöker sammanfatta lite tankar om de som är kvar


Cirkus Troligtvis siad ulv. Tycker också hennes röst på Yem idag känns märklig
Niyama Tycker inte hon gjort något särskilt misstänkt , Hennes agerande och röstande dag två gör som jag varit inne på tidigare att jag håller henne åt det goda hållet
Ceta Svårt att få grepp om ceta, tycker hon haft svaga röteorier( jadå jag hör stenearna krasha glaset:p ) Framförallt hennes lena röst somn skaver.
Yem Har som vanligt svårt med nya spelare, svårt att veta vad som är personliga egenheter och vad som kan vara misstänkta beteenden. Jag tycker dock andra spelares agerande(fämst ulv, och misstänkta onda) gör att jag inte tror på henne i lyan. Möjligvis får, hittar dock inget särskilt som tyder på det
Hedinn Tillhör mina mest misstänkta då hon känns som både möjligt får och ulv, hittar framförallt inget som direkt talar till hennes fördel. Håller också med lenaH om hennes tankar kring hedinn som eventuellt får
 
Försöker sammanfatta lite tankar om de som är kvar


Cirkus Troligtvis siad ulv. Tycker också hennes röst på Yem idag känns märklig
Niyama Tycker inte hon gjort något särskilt misstänkt , Hennes agerande och röstande dag två gör som jag varit inne på tidigare att jag håller henne åt det goda hållet
Ceta Svårt att få grepp om ceta, tycker hon haft svaga röteorier( jadå jag hör stenearna krasha glaset:p ) Framförallt hennes lena röst somn skaver.
Yem Har som vanligt svårt med nya spelare, svårt att veta vad som är personliga egenheter och vad som kan vara misstänkta beteenden. Jag tycker dock andra spelares agerande(fämst ulv, och misstänkta onda) gör att jag inte tror på henne i lyan. Möjligvis får, hittar dock inget särskilt som tyder på det
Hedinn Tillhör mina mest misstänkta då hon känns som både möjligt får och ulv, hittar framförallt inget som direkt talar till hennes fördel. Håller också med lenaH om hennes tankar kring hedinn som eventuellt får
Av vilken anledning ser du mig som möjlig ulv? Tror inte jag sett några såna teorier från din sida tidigare (och ingen motivering i det här inlägget)? Om jag nu skulle vara får, vem av övriga tänker du är ulv då?
 
Av vilken anledning ser du mig som möjlig ulv? Tror inte jag sett några såna teorier från din sida tidigare (och ingen motivering i det här inlägget)? Om jag nu skulle vara får, vem av övriga tänker du är ulv då?
Dels tror jag du(eller ceta) är ulv för att det finns saker som talar emot att yem och niyama är det och jag behöver ha in någon mer än cirkus i lyan. Sen har du glidigt med strömmen ganska mycket på ett sätt jag upplever att du gör mer som ond än god. Ska jag peka ut något specifickt så skaver cina två första röster mest.

Alltså jag misstänker alla, så vem som helst av övriga, ceta känns skummas nu men det kan ju ändra sig, niyama är liksom fullt kapabel att verka god även när hon inte är det.

Skulle cirkus, inte vara ulv så ändrar det en hel del förstås. då skulle du vara en av mina minst misstänkta istället.
 
Behöver ju rösta också

Glömmerallt röstar på Cirkus. Dels för att jag tror hon är siad men också för att hennes försvar samt röst motivering idag inte känns som en god cirkus
 
Varit på fjället igen och sitter i bilen nu men det känns ju enkelt idag också. Precis efter dl skrev LenaH nåt om att hon tror på sin teori om cirkus. Tillsammans med de andra inläggen, så tyder det ju på att cirkus blivit siad ond.
Niyama röstar på cirkus
 
Tror jag tog senaste listan men saknas nog röster? Jag kan inte fixa det nu.

DL4
10:55 Yem röstar på cirkus
11:45 Hedinn röstar på cirkus
12.25 ceta röstar på cirkus
? Niyama röstar på cirkus

Cirkus 4
 
DL4
10:55 Yem röstar på cirkus
11:45 Hedinn röstar på cirkus
12.25 ceta röstar på cirkus
19:58 cirkus röstar på Yem
21:13 glömmerallt röstar på cirkus
21:18 Niyama röstar på cirkus

Cirkus 5
Yem 1


Är inte helt säker på tiderna till de två senaste rösterna pga har bara mobilen men tror det stämmer.
 
DL4
10:55 Yem röstar på cirkus
11:45 Hedinn röstar på cirkus
12.25 ceta röstar på cirkus
19:58 cirkus röstar på Yem
21:13 glömmerallt röstar på cirkus
21: 19 Niyama röstar på cirkus

Cirkus 5
Yem 1
 
Ber om ursäkt för låg aktivitet, är på läger med hundarna (vilket jag flaggat för i anmälningstråden).
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 981
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp