Tack för leken! FörlÄt goda att jag inte hade energi kvar pÄ slutet :down:
Jag hade tur att den avgörande dagen kom idag nÀr jag hade bÄde tid och ork för leken. Sen brukar det ju ofta slumpmÀssigt bli nÄgon god som funkar för onda att rikta misstankar mot, för ett par lekar sen var jag den goda som frustrerat försökte försvara mig.
 
Grattis onda.Min energi sviktade pĂ„ slutet jag missade att vi var sĂ„ fĂ„ att de bara behövde döda en. Niyama lurade mig rejĂ€lt.😏Jag hade inte röstat pĂ„ glömmerallt hon var en av de jag hade som god men hade ingen riktig motivering. Med tanke pĂ„ att man inte fick rollclaima osv sĂ„ funderade jag inte sĂ„ mycket pĂ„ min roll utan spelade som om jag var bybo förutom första dagen dĂ„ jag var lite ivrig att rĂ€dda mig sjĂ€lv.Tack Mirtai och alla.
 

Liknande trÄdar

Tjatter LL: @bollen__ och @IslandshÀstryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter VĂ€lkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 980
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har fÀrdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter VÀlkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snÀlla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihÄg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp