Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade två tankar, en om hon hade blivit siad ond men jag tyckte inte det var uppenbart men andra kanske tyckte det, tänkte jag. Om inte, så förstod jag inte hur hon plötsligt blev SÅ misstänkt. Jag hängde inte med på det. Strax innan jag röstade försökte jag "reda ut" om det var en sia, och det kom iaf ett svar som jag visserligen inte litade på, men som gjorde att jag inte ville hänga på mot Snurris.Niyama är jag fundersam på efter första dl och även igår. Lite som att det känns som hon visste att snurrfian kunde vara god?
Menar du att du trodde Yem siat Snurris då, när du röstade? (ursäkta om det redan är utrett)Jag har hunnit läsa igenom leken iaf och tycker att yem kanske kan vara god ändå som vågar sticka ut hakan och teoria om snurrfian ganska övertygande
Kort svar. JaMenar du att du trodde Yem siat Snurris då, när du röstade? (ursäkta om det redan är utrett)
Vill du dela med dig av vilket inlägg som du syftar på här?Strax innan jag röstade försökte jag "reda ut" om det var en sia, och det kom iaf ett svar som jag visserligen inte litade på, men som gjorde att jag inte ville hänga på mot Snurris.
Visst hade de kunnat göra så men ännu mer effektivt att käka henne och bara låta det vara. Både du och q ser jag i senare inlägg tror ju att jag är siad ulv men det är ju enbart pga hon var siare, det kunde ingen veta. Vi vet ju att Lena är en skicklig spelare som hade kunnat få andra insikter och inte alls drivit mot mig och varför skulle lyan riskera det när de hade den här chansen? Smart spelat kan jag tycka.Men alltså, varför skulle ulvarna valt lena om du inte är ond? Och varför skulle det varit smart? OM du är god(vilket jag inte tror men jag kan lyssna på argument) så hadde det väl varit praktiskt av ulvarna att låta henne driva på mot dig, eller hur tänker du?
Får önska ett trevligt födelsefirande också!
Här håller hon till synes med Niyama mot Madelisto samtidigt som hon försöker få mig misstänkt .Jag reagerade också på det. Båda sakerna. Jag har typ aldrig röstat på en ny spelare om jag inte varit ulv. Men jag reagerar också på Yem - det här är hens röstinlägg - det fetade. Vadå inte jättemånga kandidater? Är man god är väl typ alla kandidater är man ulv eller får så kanske utbudet minskar. Samtidigt så gissar jag att det handlar om att inte så många har teoriat att det finns något att teoria om.
citeringen lämnar en del att önska men här pratar circus om Niyama igen som tycker det var skumt av mig att rösta på ceta vilket om Niyama är god kan vara ett försök att fästa sig vid en god.Och så håller vi MED varandra. Det är ju inte direkt en vanlighet.
Madalitso var ju dock ond, så hänger inte riktigt med på din poäng där?Här håller hon till synes med Niyama mot Madelisto samtidigt som hon försöker få mig misstänkt .
Cirkus är också den som som först för upp den felaktiga Yem är får teorin.Jag funderar faktiskt på Yem som får. Fåret vet ju mest av alla. Dvs exakt hur många kandidater som finns i varje läger om man nu ska fundera på det fetade. Men sannolikheten är nog större att det är pga teoriandet
Exakt om hon är ulv så hon skapar ett alibi genom att gå på en kollega tillsammans med någon hon vet är god. Samtidigt sår hon ett tvivel gällande mig som hon senare kan återanvända.Madalitso var ju dock ond, så hänger inte riktigt med på din poäng där?
Jag frågar igen. Varför skulle fåret tjäna på att säga att den har få kandidater att välja på?Är det mig du frågar?
Jag reagerade på att du ansåg att du inte hade så många kandidater. Du har förklarat och jag köper den så länge. Däremot så kvarstår faktumet att fåret vet exakt vilka som är ulvar och vilka som är goda och vill den rösta enbart på god så har den färst kandidater jämfört med alla andra som inte vet exakt
Det här inlägget av LenaH bland annat, gör ju att det ser ut som att hon siat cirkus.Jag tror på min teori om cirkus.
Jag tycker också att det kanske skulle kunna gå att utläsa något av kvällens lynch.