Ja det var faktiskt väntat nu får vi se vad som händer imorgon. Jag vidhåller att jag tror att LenaH siat cirkus ond.
Tror inte att Lenah skulle uttrycka sig så pass om cirkus om hon inte visste ?

Yem tror jag inte är i lyan , men kan vara får
Glömmerallt är svårplacerad liksom Hedinn :idea:
Ceta tillhör också det svårplacerade gänget för mig
Niyama är jag fundersam på efter första dl och även igår. Lite som att det känns som hon visste att snurrfian kunde vara god?
Tänker också att ulvarna nog inte har något emot att rösta ut fåret om det skulle hända ?
det torde stå 4-3 till goda (tack @fio att jag slipper tänka mer på det :D) och det ska då finnas 3 bybor, 1 välsignad och 2 ulvar samt ett får kvar i leken som jag får det till i mitt huvud.
Jag vet vart jag har mig så försöker pussla ihop tankarna under natten och se om jag får en liljeholmens :idea1:att dela med mig av innan nattDL.
 
DL 1
Madalitso röstar på Yem
Yem röstar på Ceta
Ceta röstar på Aliisa
Fio1
röstar på Snurrfian
Qitis röstar på Madalitso
Glömmerallt röstar på fio1
Aliisa
röstar på Yem
Yem ändrar röst till fio1
Cirkus röstar på Aliisa
Niyama röstar på Aliisa
Hedinn röstar på Qitis
Snurrfian röstar på Ceta

LenaH missar rösta
Aliisa lynchas-ängellärling
Fio1
käkas -bybo


DL2

19:00 Yem röstar på Snurrfian
20:56 Ceta röstar på LenaH
21:01 cirkus röstar på Snurrfian
21:11 Hedinn röstar på Snurrfian
21.16 fio2 röstar på Yem
21.17 LenaH röstar på cirkus
21.27 Niyama röstar på glömmerallt
21.28 qitis röstar på snurrfian
Snurrfian missar
Glömmerallt missar

Snurrfian lynchas -röstfifflare

LenaH käkas -siarlärling



Dl3
14.01
Yem röstar på Fio2
14:09 glömmeralt röstar på fio2
14:39 cirkus röstar på fio2
15:56 Ceta röstar på fio2
16:16 qitis röstar på fio2
20:20 Niyama röstar på fio2
20:56 Hedinn röstar på fio2

fio2 lynchas -ulv
 
Niyama är jag fundersam på efter första dl och även igår. Lite som att det känns som hon visste att snurrfian kunde vara god?
Jag hade två tankar, en om hon hade blivit siad ond men jag tyckte inte det var uppenbart men andra kanske tyckte det, tänkte jag. Om inte, så förstod jag inte hur hon plötsligt blev SÅ misstänkt. Jag hängde inte med på det. Strax innan jag röstade försökte jag "reda ut" om det var en sia, och det kom iaf ett svar som jag visserligen inte litade på, men som gjorde att jag inte ville hänga på mot Snurris.

*kl*
Har ännu inte hunnit läsa allt ordentligt så återkommer när jag gjort det.
 
Strax innan jag röstade försökte jag "reda ut" om det var en sia, och det kom iaf ett svar som jag visserligen inte litade på, men som gjorde att jag inte ville hänga på mot Snurris.
Vill du dela med dig av vilket inlägg som du syftar på här? :)
 
Men alltså, varför skulle ulvarna valt lena om du inte är ond? Och varför skulle det varit smart? OM du är god(vilket jag inte tror men jag kan lyssna på argument) så hadde det väl varit praktiskt av ulvarna att låta henne driva på mot dig, eller hur tänker du?

Får önska ett trevligt födelsefirande också!
Visst hade de kunnat göra så men ännu mer effektivt att käka henne och bara låta det vara. Både du och q ser jag i senare inlägg tror ju att jag är siad ulv men det är ju enbart pga hon var siare, det kunde ingen veta. Vi vet ju att Lena är en skicklig spelare som hade kunnat få andra insikter och inte alls drivit mot mig och varför skulle lyan riskera det när de hade den här chansen? Smart spelat kan jag tycka.
 
Jag vill rösta Cirkus för jag tror hen kan vara siad ond av Lena. Bättre att ta i tu med det nu än ha kvar Cirkus i slutet som ett osäkert kort.

Dag 4.
Cirkus (Yem)
 
Jag reagerade också på det. Båda sakerna. Jag har typ aldrig röstat på en ny spelare om jag inte varit ulv. Men jag reagerar också på Yem - det här är hens röstinlägg - det fetade. Vadå inte jättemånga kandidater? Är man god är väl typ alla kandidater är man ulv eller får så kanske utbudet minskar. Samtidigt så gissar jag att det handlar om att inte så många har teoriat att det finns något att teoria om.
Här håller hon till synes med Niyama mot Madelisto samtidigt som hon försöker få mig misstänkt .
 
Och så håller vi MED varandra. Det är ju inte direkt en vanlighet.
citeringen lämnar en del att önska men här pratar circus om Niyama igen som tycker det var skumt av mig att rösta på ceta vilket om Niyama är god kan vara ett försök att fästa sig vid en god.
 
Jag funderar faktiskt på Yem som får. Fåret vet ju mest av alla. Dvs exakt hur många kandidater som finns i varje läger om man nu ska fundera på det fetade. Men sannolikheten är nog större att det är pga teoriandet
Cirkus är också den som som först för upp den felaktiga Yem är får teorin.
 
Madalitso var ju dock ond, så hänger inte riktigt med på din poäng där?
Exakt om hon är ulv så hon skapar ett alibi genom att gå på en kollega tillsammans med någon hon vet är god. Samtidigt sår hon ett tvivel gällande mig som hon senare kan återanvända.
 
Är det mig du frågar?
Jag reagerade på att du ansåg att du inte hade så många kandidater. Du har förklarat och jag köper den så länge. Däremot så kvarstår faktumet att fåret vet exakt vilka som är ulvar och vilka som är goda och vill den rösta enbart på god så har den färst kandidater jämfört med alla andra som inte vet exakt
Jag frågar igen. Varför skulle fåret tjäna på att säga att den har få kandidater att välja på?
 
Har ont om tid mån-ons, som jag flaggade om i anmälningstråden.

Ceta röstar på cirkus
Baserat på att jag tror LenaH siat henne som ond.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 981
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp