Någon har skrivit i fel tråd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon har skrivit i fel tråd.
Det är inte taktiskt att ändra posten när både jag och @Niyama hunnit citera!
Aha. Jag brukar alltid ta förstadagsmisstankar med en nypa salt. Speciellt mot nya spelare.Första dagen? Jag må ha missat att rösta men inte läsa.
Jodå men det hade inte hänt så mycket mer och @Yem spelar ju aktivt och la kvällens första röst. Lätt at hänga på vare sig man tror det är en siarröst eller om man låtsas tro det tänker jag.Aha. Jag brukar alltid ta förstadagsmisstankar med en nypa salt. Speciellt mot nya spelare.
Ungarna?Stort förlåt goda! Hoppas att ni tar ungarna!
ulvarnaUngarna?
Jag reagerar på att du INTE reagerar asmycket på att jag tror du är ulv!Lena går efter mig och det är inget jag reagerar asmycket på eftersom med facit är det lätt att säga att Yem iaf inte siat Snurris vilket jag trodde skett iom inga andra kandidater osv även om hon röstade på mig innan facit men typiskt henne ändå att ej följa en ström. Är hon ulv så behövde hon inte det utan visste att en ivke-ulv skulle ryka.
Tog ett av citaten som jag verkligen tycker tyder på det det finns fler bla att hon sätter pengar på att cirkus är ond och mer tveksam om niyama är det när det diskuterades deras röster på Aliisa i första DL igår.Jag tror på min teori om cirkus.
Jag tycker också att det kanske skulle kunna gå att utläsa något av kvällens lynch.
Började också fundera på om Yem skulle kunna vara fåret… Ska kolla närmre på hennes inlägg.Läst igenom Lenah igen och tycker nog att det är väldigt troligt att hon siat cirkus ond
Tog ett av citaten som jag verkligen tycker tyder på det det finns fler bla att hon sätter pengar på att cirkus är ond och mer tveksam om niyama är det när det diskuterades deras röster på Aliisa i första DL igår.
Madalitso / fio2 är ulv (vilket jag tycker vi vet iom fio2 blooper igår kväll ) och röstade på Yem i flesta dl. Vilket jag reagerade på att hon gjorde -att rösta på en nykomling i första dl har jag mest sett ulvar göra -och den teorin verkade ju faktiskt vara sann även denna gången. Rätt nöjd att jag röstade på henne i första DL med facit på hand.
Tror inte Yem sitter i lyan -men kan vara fåret möjligen?
Men alltså, du har varje dag sagt att vi måste samla rösterna, men när en kandidat får fler röster vill du rösta någon annanstans? Hur menar du då med att samla rösterna?Jag skulle inte säga att jag var bestämd ,som jag sa skulle vi ta allt med en nypa salt eftersom rösterna ganska splittrade. dagen innan. Jag var frestad att flytta min röst eftersom snurran lätt fick röster och inte hade någon som försvarade henne men hade inget bättre alternativ och tycker tiden var för knapp för att fiska upp någon annan.
nu vet vi allfall att röstmanipulationen är ur vägen.
Jag håller med om att circus är en trolig kandidat. Jag börjar dagen med att rösta på fio.
Ut med outade ulven!
Hur menar du med godförklaringar från yem? jag ser liksom inget jag skulle reagera på?(jag tycker det är lite jobbigt att hon färgar sig själv grön men det tänker jag är för att vi inte brukar jobba med färgerna så). Att hon utgår från att hon är god när hon teoriar ser jag inte som någon godförklaring om det är det du menar?Utifrån att LenaH var siarlärling, och Fios lilla felskrivning, så består min lya nu av cirkus och Fio. Lena kan bara ha hunnit sia en person, men då hon misstänkte Hedinn för att vara fåret, så kommer jag hålla lite ögon åt det hållet. Att cirkus sätter Q och Yem som goda gör dem också värda att hålla ögonen på, även om man som ulv nog undviker att godförklara alla sina kollegor.
Reagerar lite på att ingen ifrågasätter Yems upprepade godförklaringar av sig själv. När jag var ny(are) så fick jag bassning när jag godförklarade mig själv i en lek…
Så tänker jag också kring Yem, men jag har problem som vanligt med nya spelare, svårt att tolka dom.Tror inte Yem sitter i lyan -men kan vara fåret möjligen?