Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hänger inte heller med på hur Snurris blev skum men ser det som en enkel väg för ulvar med posse att få ut en god.Hm? Då gäller det ju att snurris är ondare än LenaH, annars är det ju inte till godas fördel att inte jämna ut?
Jag hänger inte med på hur snurris blev så misstänkt.
Vilka slutsatser, att du var god?Jag hade lite släppt leken men skummat igenom och tycker Yem kommit med väldigt märkliga slutsatser om mitt alterego fio i denna lek att jag tycker det är superskumt. Men får läsa igenom det bättre i morgon men för nu så fio röstar på Yem
Vad för slutsatser? Din första roll blev ju avslöjad imorse?Jag hade lite släppt leken men skummat igenom och tycker Yem kommit med väldigt märkliga slutsatser om mitt alterego fio i denna lek att jag tycker det är superskumt. Men får läsa igenom det bättre i morgon men för nu så fio röstar på Yem
Om man utgår från röstlistan igår så hade fio två röster. Visserligen var en från @Yem själv så resonemanget faller lite men jag tycker inte att det nödvändigtvis säger att Yem är ond?Att fio var misstänkt. Varför skulle fio varit det?
jag tänker att det är lätt att stå utanför diskussionen med facit i hand och säga att det här inte blev så bra. Jag har inte sett ett bättre alternativ från dig.Jag hänger inte heller med på hur Snurris blev skum men ser det som en enkel väg för ulvar med posse att få ut en god.
Jag vill syna cirkus ikväll för om hon är ulv så undrar jag om @Hedinn säger bä.
För fio var en av de som riskerade åka ut. Än en gång eftersom det bara var två röster så var marginalerna små så ja vi har inte jätte mkt att gå på.
Om man utgår från röstlistan igår så hade fio två röster. Visserligen var en från @Yem själv så resonemanget faller lite men jag tycker inte att det nödvändigtvis säger att Yem är ond?
Jag har ju röstat?jag tänker att det är lätt att stå utanför diskussionen med facit i hand och säga att det här inte blev så bra. Jag har inte sett ett bättre alternativ från dig.
Jo men nu är ju dagen nästan över.Jag har ju röstat?
Jag tror mer på @cirkus som ulv än @Snurrfian .
Dig är jag inte så säker på eftersom jag inte spelat med dig tidigare men hittills har jag inte direkt tänkt in dig i lyan.
För fio var en av de som riskerade åka ut. Än en gång eftersom det bara var två röster så var marginalerna små så ja vi har inte jätte mkt att gå på.
Ja, men LenaH är i alla fall här och bidrar nu, därför valde jag Snurrfian.Hm? Då gäller det ju att snurris är ondare än LenaH, annars är det ju inte till godas fördel att inte jämna ut?
Jag hänger inte med på hur snurris blev så misstänkt.
För att utveckla lite så din förstaröst på Snurris här ser jag inte som ulvig, det är cirkus andraröst jag reagerar på och också Hedinns tredjeröst.Jag tror inte på att cirkus och niyama är ulvar tillsammans. En ulv men inte två tror jag skulle försöka föra upp en tredje god kandidat till hängning. Fårigt eller ej har jag ingen aning om.
Yem röstar på snurrfian. Jag, aliisa och fio var i toppen alla goda. Jag tror minst en varg är på en av singelrösterna. Snurrfian är den mest troliga. Jag tror att är hon vargså skulle hon vilja rösta bort från toppen om hon kom sent och behövde få in en röst. Jag tycker också att hon behöver pressas lite och desto tidigare desto bättre så det inte blir som i går.
Dag 2
1 Snurrfian (Yem).