Jag hade lite släppt leken men skummat igenom och tycker Yem kommit med väldigt märkliga slutsatser om mitt alterego fio i denna lek att jag tycker det är superskumt. Men får läsa igenom det bättre i morgon men för nu så fio röstar på Yem
 
Jag tycker att @cirkus och @Niyama s röster igår skaver lite (även om jag redan skrivit att jag själv hade funderingar på att rösta där tills jag såg att Aliisa lagt en andraröst) men jag köper rakt av att Niyama inte sett cirkus röst när jag tittade på tiderna, det skilde bara några minuter och båda var rätt sena.

Idag lägger cirkus ännu en andraröst och det är ju att sticka ut hakan lite när det inte hänt så mycket i leken och det är ju ganska oulvigt att göra det så just därför tänker jag att cirkus gör det som ulv.

Jag har ofta svårt att läsa cirkus och det är just för att hon är bra på att byta skepnad från en lek till en annan och därför tror jag faktiskt hon är ulv nu baserat på hakutstickandet.

LenaH röstar på cirkus
 
Hm? Då gäller det ju att snurris är ondare än LenaH, annars är det ju inte till godas fördel att inte jämna ut?

Jag hänger inte med på hur snurris blev så misstänkt.
Jag hänger inte heller med på hur Snurris blev skum men ser det som en enkel väg för ulvar med posse att få ut en god.

Jag vill syna cirkus ikväll för om hon är ulv så undrar jag om @Hedinn säger bä.
 
Jag hade lite släppt leken men skummat igenom och tycker Yem kommit med väldigt märkliga slutsatser om mitt alterego fio i denna lek att jag tycker det är superskumt. Men får läsa igenom det bättre i morgon men för nu så fio röstar på Yem
Vilka slutsatser, att du var god?
 
Jag hade lite släppt leken men skummat igenom och tycker Yem kommit med väldigt märkliga slutsatser om mitt alterego fio i denna lek att jag tycker det är superskumt. Men får läsa igenom det bättre i morgon men för nu så fio röstar på Yem
Vad för slutsatser? Din första roll blev ju avslöjad imorse?
 
DL2

19:00 Yem röstar på snurrfian
20:56 Ceta röstar på LenaH
21:01 cirkus röstar på Snurrfian
21:11 Hedinn röstar på Snurrfian
21.16 fio röstar på Yem
21.17 LenaH röstar på cirkus

Snurrfian 3
LenaH 1
Yem 1
cirkus 1
 
Jag hänger inte heller med på hur Snurris blev skum men ser det som en enkel väg för ulvar med posse att få ut en god.

Jag vill syna cirkus ikväll för om hon är ulv så undrar jag om @Hedinn säger bä.
jag tänker att det är lätt att stå utanför diskussionen med facit i hand och säga att det här inte blev så bra. Jag har inte sett ett bättre alternativ från dig.
 
Om man utgår från röstlistan igår så hade fio två röster. Visserligen var en från @Yem själv så resonemanget faller lite men jag tycker inte att det nödvändigtvis säger att Yem är ond?

Jag blev inkastad nu så har inte läst igenom allt med kritiska ögon. Nu behövde jag bara rösta.. Får läsa igenom bättre i morgon. Är på jobbet nu.
 
jag tänker att det är lätt att stå utanför diskussionen med facit i hand och säga att det här inte blev så bra. Jag har inte sett ett bättre alternativ från dig.
Jag har ju röstat?

Jag tror mer på @cirkus som ulv än @Snurrfian .

Dig är jag inte så säker på eftersom jag inte spelat med dig tidigare men hittills har jag inte direkt tänkt in dig i lyan.
 
För fio var en av de som riskerade åka ut. Än en gång eftersom det bara var två röster så var marginalerna små så ja vi har inte jätte mkt att gå på.

Ok jag tänkte det var DL 1 vem dom helst kan bli misstänkt för inget liksom. Är ju bara ulvarna som har info
 
Har för många möjliga förklaringar till hur det röstas just nu. Jag kanske missar nåt men jag fattar inte hur Snurris blev så misstänkt och Yem har jag jättesvårt att få en uppfattning om.

Niyama röstar på glömmerallt
För hennes röstinlägg igår där det var fårigt att rösta enligt fårteori men hon gör det själv. Ev fårhint? Har inget bättre just nu.
 
Hm? Då gäller det ju att snurris är ondare än LenaH, annars är det ju inte till godas fördel att inte jämna ut?

Jag hänger inte med på hur snurris blev så misstänkt.
Ja, men LenaH är i alla fall här och bidrar nu, därför valde jag Snurrfian.
 
Förlåt -har inte hunnit delta idag heller
Varit ute på bad och biltur i värmen och kom hem för en stund sedan

Jag har hunnit läsa igenom leken iaf och tycker att yem kanske kan vara god ändå som vågar sticka ut hakan och teoria om snurrfian ganska övertygande

har också funderingar om Niyama sedan gårdagens förklaringar att hon inte ville lägga en tredjeröst.

men med lite tid kvar till DL så väljer jag att rösta på snurrfian ikväll

qitis röstar på snurrfian
Då det kan vara en ulv eller ett får som låg lågt i första DL
 
Jag tror inte på att cirkus och niyama är ulvar tillsammans. En ulv men inte två tror jag skulle försöka föra upp en tredje god kandidat till hängning. Fårigt eller ej har jag ingen aning om.
Yem röstar på snurrfian. Jag, aliisa och fio var i toppen alla goda. Jag tror minst en varg är på en av singelrösterna. Snurrfian är den mest troliga. Jag tror att är hon vargså skulle hon vilja rösta bort från toppen om hon kom sent och behövde få in en röst. Jag tycker också att hon behöver pressas lite och desto tidigare desto bättre så det inte blir som i går.

Dag 2
1 Snurrfian (Yem).
För att utveckla lite så din förstaröst på Snurris här ser jag inte som ulvig, det är cirkus andraröst jag reagerar på och också Hedinns tredjeröst.
Jag håller NOG med dig om att cirkus och Niyama inte är i lyan ihop men av de två så sätter jag mina pengar på cirkus ikväll.
 
DL2

19:00 Yem röstar på snurrfian
20:56 Ceta röstar på LenaH
21:01 cirkus röstar på Snurrfian
21:11 Hedinn röstar på Snurrfian
21.16 fio röstar på Yem
21.17 LenaH röstar på cirkus
21.27 Niyama röstar på glömmerallt


Snurrfian 3
LenaH 1
Yem 1
cirkus 1
Glömmerallt 1
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 982
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp