Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om inte @fio eller någon annan vill så kan jag hoppa in
Yem och Fio hade två röster var när cirkus och Niyama la ”andraröster” (utifrån vad de själva trodde) på Aliisa. Det skulle ju potentiellt kunna innebära att någon av de två sitter i lyan och cirkus eller Niyama är kollega/får som ville jämna ut för mindre risk att en ulv skulle ryka.
Hon vet att alla vi i toppen är goda
Om inte @fio eller någon annan vill så kan jag hoppa in
Nja, hon vet ju inte vem som är fåret. Fåret är ju den enda som vet säkert vilken sida alla tillhör.Om hon är ulv så vet hon ju att vi är goda.
Uppenbarligen så blir hon inte det om inte fler personer hjälper mig men det ser ut som det mesta kommer hända i slutet som i går. LenaH har jag inte sett skriva något. Har inte tid att titta igenom quitis nu.Vad tänker du om qitis? om LenaH?
De var ju ännu mindre aktiva?
Hur menar du att snurrfian blir pressad och vad tänker du att det ska leda till?
Det är fårigt att rösta efter en fårteori, och så gör du det själv?glömmerallt röstar på fio då det är fårigt att rösta efter får teori.
Behöver vattna lite växter nu så återkommer senare
Jag vet inte. Det är egentligen inget jag ser som värst sannolikt i och med att såna röster i slutet ofta drar uppmärksamhet till sig och att såpass ”tydligt” försöka rädda en kollega är inget jag förväntar mig av dig eller Niyama som ulvar. Hade någon av er räddat kollegan Yem vore det ju extremt dumt att käka fio efteråt, så ser det som osannolikt. Liten möjlighet att en av er skulle vara får i så fall, då, om Yem är ulv.Med detta sagt, tänker du att Yem är möjlig lyakandidat ihop med mig/Niyama som ulv/får? Eftersom vi vet att både Aliisa och fio var goda?
Uppenbarligen så blir hon inte det om inte fler personer hjälper mig men det ser ut som det mesta kommer hända i slutet som i går. LenaH har jag inte sett skriva något. Har inte tid att titta igenom quitis nu.
Spontant just nu är jag mest skeptisk mot de som håller sig i bakgrunden och inte är så aktiva, det känns som lite för många och för lekens skull vill jag gärna avvakta med de mest aktiva faktiskt, när det inte är någon av dem jag har starka misstankar mot.
Hm? Då gäller det ju att snurris är ondare än LenaH, annars är det ju inte till godas fördel att inte jämna ut?men vill heller inte jämna ut ställningen och göra det lättare för ulvarna att styra.