Hur tänker du med "veta något om henne?"och min tanke om det hela var att du kunde veta något om henne som gjorde att du inte ville spika spiken i kistan sas?
tja jag vetesjutton hur jag ska tolka din röst egentligen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur tänker du med "veta något om henne?"och min tanke om det hela var att du kunde veta något om henne som gjorde att du inte ville spika spiken i kistan sas?
tja jag vetesjutton hur jag ska tolka din röst egentligen?
goddag yxskaft och hej gödselstacken ( igen )
men bollen__ känns ju lite mer som jag tänkte mig med min första röst faktiskt
oavsett om jag lever eller inte efter denna natten ( den som lever får se ) helt enkelt
Du säger verkligen emot dig själv här.jag har en känsla av att jag överlever natten - så tror du får fortsätta att tänka och fundera över mig
Ordmärkare Jag hade inte sett Artlines röst när jag postade min.lite hårklyverier kanske - men jo Artlines hade kommit innan din röst
Vi saknar dig
finns ju roller som kan ha info ?Hur tänker du med "veta något om henne?"
tja du - what can I sayOrdmärkare Jag hade inte sett Artlines röst när jag postade min.
gör jag ?Du säger verkligen emot dig själv här.
Du tänker om det fanns en anledning till att hon inte röstade på Sookie? Om hon hade vetat något borde hon ha röstat på någon med två röster?finns ju roller som kan ha info ?
iofs så sookie röstade på mig i DL 1 och hade hon röstat dolt på mig i Dl1 så borde jag ha rykt? så nja kanske var en för hastig tanke ?
Du tänker om det fanns en anledning till att hon inte röstade på Sookie? Om hon hade vetat något borde hon ha röstat på någon med två röster?
Det känns väldigt förvirrande
( sorry )
sookie var röstfifflare så hängde inte med
Asså nu är du skum tycker jag. En jäkla god förklaring här.nåja jag får sammanfatta mig själv (sic ! )med att sookie iaf inte borde lagt sin dolda röst( som röstfifflare ) på mig i första DL? sedan var hon iofs ensam om att lägga en röst på mig i DL2 ? så möjligt att jag än en gång kunde varit uppe till lottning men har en rätt bra känsla att hon var rätt osäker i den funderingen och ville gardera sig lite
jag är rätt övertygad om att jag finns med i leken imorgon och det bästa kvittot på det är om käket misslyckades
I fear no darkness
nä jag kan inte förutom att varken min egen eller din röst borde var det i en snabb analys?Tycker du att du kan utläsa något om vilken röst som är förhäxad q?
uhum det tycker inte jag- men vi ser nog olika saker kanske?Asså nu är du skum tycker jag. En jäkla god förklaring här.
Nej det borde dom ju inte vara..nä jag kan inte förutom att varken min egen eller din röst borde var det i en snabb analys?
Svar ja. Jag antar att du har en mening med det. Fast är du god är det väl bättre att du blir käk än lynchad? Eller levande såklart..uhum
tycker du ?
som god är det way bättre att bli käk än lynchad - santSvar ja. Jag antar att du har en mening med det. Fast är du god är det väl bättre att du blir käk än lynchad? Eller levande såklart..