:banghead:
goddag yxskaft och hej gödselstacken ( igen:banghead::crazy: )

men bollen__ känns ju lite mer som jag tänkte mig med min första röst faktiskt :meh:
oavsett om jag lever eller inte efter denna natten ( den som lever får se ;)) helt enkelt :)

jag har en känsla av att jag överlever natten - så tror du får fortsätta att tänka och fundera över mig
:confused: Du säger verkligen emot dig själv här.

finns ju roller som kan ha info ?
iofs så sookie röstade på mig i DL 1 och hade hon röstat dolt på mig i Dl1 så borde jag ha rykt? så nja kanske var en för hastig tanke ?
Du tänker om det fanns en anledning till att hon inte röstade på Sookie? Om hon hade vetat något borde hon ha röstat på någon med två röster?

Jag förstår din och Bollen om era misstankar mot Sookie. Men jag ville inte rösta där just för just för hon rök tidigt i förra leken och är orutinerad.

nåja jag får sammanfatta mig själv (sic !O_o )med att sookie iaf inte borde lagt sin dolda röst( som röstfifflare ) på mig i första DL? sedan var hon iofs ensam om att lägga en röst på mig i DL2 ? så möjligt att jag än en gång kunde varit uppe till lottning men har en rätt bra känsla att hon var rätt osäker i den funderingen och ville gardera sig lite :)

jag är rätt övertygad om att jag finns med i leken imorgon och det bästa kvittot på det är om käket misslyckades ;)
I fear no darkness

Jaha, jag var helt fel ute.
Svårt när inte bumpo röstat.

Tycker du att du kan utläsa något om vilken röst som är förhäxad q? Eftersom du tar upp att det borde säga en del om jag inte läste fel.

Och jo, du var fel ute med din röst på mig igår. Om du inte spelar för fel sida förstås.:confused:

nåja jag får sammanfatta mig själv (sic !O_o )med att sookie iaf inte borde lagt sin dolda röst( som röstfifflare ) på mig i första DL? sedan var hon iofs ensam om att lägga en röst på mig i DL2 ? så möjligt att jag än en gång kunde varit uppe till lottning men har en rätt bra känsla att hon var rätt osäker i den funderingen och ville gardera sig lite :)

jag är rätt övertygad om att jag finns med i leken imorgon och det bästa kvittot på det är om käket misslyckades ;)
I fear no darkness
Asså nu är du skum tycker jag. En jäkla god förklaring här. :p

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 731
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 474
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 657
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Annonsera mera hundar 2