Jag känner mig inte alls nöjd med min röst. Men jag tycker inte någon känns så jätte misstänkt.

Q tyckte jag inte kändes riktigt som sig själv igår (mycket pågrund av bollen rösten). Det kunde ha tytt på att hon var ond utanför lyan. Men jag tycker inte hon känns så idag.Så Q kan vara vad som helst.

Bsf har jag släppt för stunden. Hon har skrivit mycket idag och det jag sett av henne idag har inte känts skumt. Men visst kan hon luras.

Resten skulle jag behöva fundera mer på.

jag funderar en hel del kring att en röst blivit häxad idag från onda sidan ? tror det kan ge en hel del svar i hur utgången blir - tror jag
röstfifflaren är också med i leken så är en variabel
även en ev trollning av röst från onda fen .
men att BSF lägger en uddaröst så sent får mig att höja på ögonbrynen?

jag funderar en hel del kring att en röst blivit häxad idag från onda sidan ? tror det kan ge en hel del svar i hur utgången blir - tror jag
röstfifflaren är också med i leken så är en variabel
även en ev trollning av röst från onda fen .
Jag tycker inte Bsfs röst på mig är så konstig. Hon har ändå teoriat om mig så jag kan förstå att hon tyckte jag var mest misstänkt.

Ibland kan jag vara världens rörigaste människa som blandar ihop orden även om jag tänker rätt. Det är lite för ofta jag gör så :meh::D

Uppdatering!

Det är kväll och Ida var på väg att bädda ner sig i sängen för en god natts sömn. Hon tände lampan på nattduksbordet och läste en stund innan ögonlocken föll ihop på henne och sömnen kom.

Ett plötsligt brak i huset fick henne att sätta sig rätt upp i sängen. Det krasade som om någon gick på glas några rum längre bort. Stegen närmade sig skoningslöst.

Ida flög upp från sängen och drog en filt om sig. Hon var en modig tös och skulle prompt sjasa ut sin objudne gäst så det visslade om det. Men när hon steg ut från sovrummet hann hon inte så mycket som säga ett endaste pip innan ett svischande ljud ven genom luften; yxan förövaren höll klöv hennes skalle mitt itu.

Sookie var röstfifflare och brevbärare, röstfifflaren ärvs vidare och brevbäraren försvinner ur leken.

NattDL onsdag: 10.30

Uppdatering!

Det är kväll och Ida var på väg att bädda ner sig i sängen för en god natts sömn. Hon tände lampan på nattduksbordet och läste en stund innan ögonlocken föll ihop på henne och sömnen kom.

Ett plötsligt brak i huset fick henne att sätta sig rätt upp i sängen. Det krasade som om någon gick på glas några rum längre bort. Stegen närmade sig skoningslöst.

Ida flög upp från sängen och drog en filt om sig. Hon var en modig tös och skulle prompt sjasa ut sin objudne gäst så det visslade om det. Men när hon steg ut från sovrummet hann hon inte så mycket som säga ett endaste pip innan ett svischande ljud ven genom luften; yxan förövaren höll klöv hennes skalle mitt itu.

Sookie var röstfifflare och brevbärare, röstfifflaren ärvs vidare och brevbäraren försvinner ur leken.

NattDL onsdag: 10.30
:banghead:
goddag yxskaft och hej gödselstacken ( igen:banghead::crazy: )

men bollen__ känns ju lite mer som jag tänkte mig med min första röst faktiskt :meh:
oavsett om jag lever eller inte efter denna natten ( den som lever får se ;)) helt enkelt :)

Målar lite (@quarter4ever - så slipper du ;))

DL 1 22:00
17:49 Blacksmithfarm röstar på Sookie
18:58 Derring-Do röstar på Artline
20.11 Ferrari röstar på Hemlig
20.21 hemlig röstar på Ferrari

20.58 (quarter4ever röstar på bollen__)
21.04 Snurrfian röstar på Habina
21.13 bollen__ röstar på Derring-Do
21.18 Bumpo röstar på snurrfian
21:48 Artline röstar på Blacksmithfarm
21:49 Habina röstar på quarter4ever
21:57 Sookie röstar på quarter4ever
21:58 quarter4ever ändrar röst till Habina

DL 2 22:30
11:16 Derring-Do röstar på bollen__
21:46 hemlig röstar på Snurrfian
22:03 Sookie röstar på quarter4ever
22:21 bollen röstar på Sookie
22:24 Snurrfian röstar på bumpo
22:26 quarter4ever röstar på Sookie
22:29 Artline röstar på Snurrfian
22:30 Blacksmithfarm röstar på Artline

Men åh... Inte bra. Börjar fundera på q ändå... Nu ska jag sova. Imorgon kommer jag vara borta i jobbrelaterade saker stor del av dagen, så ingen misstänker mig pga inaktivitet. Om jag lever imorgon alltså :cautious:

Och för att svara på detta.
När jag la min röst hade inte Artlines kommit.
Sookie hade två röster, men jag kände mig kluven till vad jag trodde om henne. Då kände jag att det var bättre att rösta på någon som jag i alla fall hade funderat lite mer på under dagen.

Men åh... Inte bra. Börjar fundera på q ändå... Nu ska jag sova. Imorgon kommer jag vara borta i jobbrelaterade saker stor del av dagen, så ingen misstänker mig pga inaktivitet. Om jag lever imorgon alltså :cautious:
jag har en känsla av att jag överlever natten - så tror du får fortsätta att tänka och fundera över mig

Och för att svara på detta.
När jag la min röst hade inte Artlines kommit.
Sookie hade två röster, men jag kände mig kluven till vad jag trodde om henne. Då kände jag att det var bättre att rösta på någon som jag i alla fall hade funderat lite mer på under dagen.
och min tanke om det hela var att du kunde veta något om henne som gjorde att du inte ville spika spiken i kistan sas?
tja jag vetesjutton hur jag ska tolka din röst egentligen?

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 535
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar