Jag vet ju egentligen det. Men samvetet gnager.Kram bumpo det är ju bara en lek, så det är ingen som blir upprörd över det. Däremot ledsen att du mår dåligt. Ta hand om dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet ju egentligen det. Men samvetet gnager.Kram bumpo det är ju bara en lek, så det är ingen som blir upprörd över det. Däremot ledsen att du mår dåligt. Ta hand om dig!
Viss ironi i det, eftersom du kvällen innan lyckades övertyga mig om att du trots allt var ond, genom att själv lägga en konstig röst på mig.I går trodde jag att @bollen__ verkligen var ond när hon röstade på DD, men jag kan ha varit färgad av att jag då visste att DD var ängel.
Jag är tacksam att jag satt i lyan i denna twistade men roliga lek. Artline var en bra kompanjon.
Jag kände mig totalt förvirrad den kvällen och kunde inte förstå riktigt vad som gjorde hemlig ond, men jag tyckte att det var skumt att du hade sån full koll och trodde att ni hade diskuterat det i lyan. Det var många gånger jag kände mig helt förvirrad! Och när Q och BSF började dilla om att en god kunde käka, jag kunde inte för mig liv förstå varför ulvarna skulle ge bort käkförmågan...Viss ironi i det, eftersom du kvällen innan lyckades övertyga mig om att du trots allt var ond, genom att själv lägga en konstig röst på mig.
Blacksmithfarm i LLkonversationen skrev:Eller så vet hon att hon är tjuvad och så vill hon se om någon (jag) reagerar på det?
Eller så är hon god fé och , fast nä-den goda fen kan inte vara säker på att inte bli käk...
Jag tror hon gillrar fällor...
Fel, först hade jag henne som älva. Sedan, efter hon ändrade sig tänkte jag att hon kanske var lösmynt spion.hemlig hade jag som lösmynt spion