Snurrfian
Moderator
Nåja den här gången var det faktiskt du som sa dig ha koll Men jag lovar att inte hålla dig allt för hårt till det.men sluta !! hur vågar ni ( mtp senaste leken )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nåja den här gången var det faktiskt du som sa dig ha koll Men jag lovar att inte hålla dig allt för hårt till det.men sluta !! hur vågar ni ( mtp senaste leken )
tack - tror jagNåja den här gången var det faktiskt du som sa dig ha koll Men jag lovar att inte hålla dig allt för hårt till det.
jag vet varken ut eller in. Tycker det är sjukt svårt idag.det är himla massa tid ( NOT! )kvar till DL ....
varför alla " tyvärr"? det är jag nyfiken på....Nu har jag gått igenom leken ett par gånger och jag hittar kanske småsaker som jag reagerar på men inget som verkligen skriver ulv till mig. Jag skulle behöva komma i säng och borde alltså försöka hitta någon tillräckligt misstänkt så att jag kan lägga en röst där.
Tyvärr är det @bumpo som känns mest knepig, trots att hon i princip inte har skrivit så mycket mer än röstinlägget på mig. Men det känns desto knepigare, liksom ingen vilja att förstå utan röstar utan att följa upp med frågor och det känns ulvigt för mig. Tyvärr känns det även som om det blir en hämndröst, men å andra sidan så är den andra som jag funderar lite över @hemlig men även det skulle kännas som en hämnd röst. Men även det är en knepig motivering, jag skriver något som Q har skrivit själv och då är jag skum? Äh jag kikar en gång till...
För att jag inte gillar att rösta på någon bara för att den inte har visat sig i leken, dvs bumpo och jag gillar inte att hämndrösta...varför alla " tyvärr"? det är jag nyfiken på....
Det känns som om teorin blir "hen röstade på mig, alltså är hen ond" vilket inte alls behöver vara fallet...För att jag inte gillar att rösta på någon bara för att den inte har visat sig i leken, dvs bumpo och jag gillar inte att hämndrösta...
mer att alla alltid ramlar in i sista minuten ( jaja jag veeet ) men menDet dumma med sena DL är att man tror man har massor med tid och sedan kommer DL fortare än vad man tror