Tycker det är skitsvårt idag och jag måste mata och rasta mina hundar och åka till jobbet. Börjar 22.30 så det börjar va tight om tid :crazy:
Jag reagerar på Sookie men om det är hennes sätt att skriva eller om det verkligen är något, det vet jag inte... :S

Nu har jag gått igenom leken ett par gånger och jag hittar kanske småsaker som jag reagerar på men inget som verkligen skriver ulv till mig. Jag skulle behöva komma i säng och borde alltså försöka hitta någon tillräckligt misstänkt så att jag kan lägga en röst där.
Tyvärr är det @bumpo som känns mest knepig, trots att hon i princip inte har skrivit så mycket mer än röstinlägget på mig. Men det känns desto knepigare, liksom ingen vilja att förstå utan röstar utan att följa upp med frågor och det känns ulvigt för mig. Tyvärr känns det även som om det blir en hämndröst, men å andra sidan så är den andra som jag funderar lite över @hemlig men även det skulle kännas som en hämnd röst. Men även det är en knepig motivering, jag skriver något som Q har skrivit själv och då är jag skum? :cautious: Äh jag kikar en gång till... :crazy:

Nu har jag gått igenom leken ett par gånger och jag hittar kanske småsaker som jag reagerar på men inget som verkligen skriver ulv till mig. Jag skulle behöva komma i säng och borde alltså försöka hitta någon tillräckligt misstänkt så att jag kan lägga en röst där.
Tyvärr är det @bumpo som känns mest knepig, trots att hon i princip inte har skrivit så mycket mer än röstinlägget på mig. Men det känns desto knepigare, liksom ingen vilja att förstå utan röstar utan att följa upp med frågor och det känns ulvigt för mig. Tyvärr känns det även som om det blir en hämndröst, men å andra sidan så är den andra som jag funderar lite över @hemlig men även det skulle kännas som en hämnd röst. Men även det är en knepig motivering, jag skriver något som Q har skrivit själv och då är jag skum? :cautious: Äh jag kikar en gång till... :crazy:
varför alla " tyvärr"? det är jag nyfiken på....

Jag måste verkligen rösta nu och sen dra. Jag vill självklart vara kvar i leken, men jag tycker att det känns hemskt vanskligt att lägga en andraröst på någon av de som fått röster, för jag vill inte att onda sidan ska få tillgång till någon gods specialkrafter.
Jag reagerade på Sookie och jag vet fortfarande inte om hon det är pga hennes sätt att uttrycka sig eller något annat men jag kan inte riktigt förstå vari Qs eventuella hint till lyan skulle ligga, och jag tycker nog att ulvarna är viktigare att få ut än en ond fé dessutom. Så jag tycker det är lite skumt hela alltet och väljer att lägga min röst på Sookie pga detta.
bollen__ röstar på Sookie

Snurrfian röstar på Bumpo eftersom jag inte förstår vad det är hon reagerar på i mina inlägg och dessutom inte följer upp det med några frågor. Det känns som en ulv som gör det lätt för sig och håller en låg profil.

jag har ingen aning om något alls just nu ,förutom om mig själv - jag vet ju vad jag är för en sas ;)
och jag kan hålla med om bollen__s resonemang om sookie- jag har inte glömt att hon la en andra röst på mig ( och troligt ) la upp mig till lottning Jag känner mig rätt trygg inför natten så har inget emot att lyncha en ulv ;)
quarter4ever röstar på sookie
den jag ändå misstänker mest just nu i gänget

Artline röstar på Snurrfian.
Hennes kanske kanske beror på att hon är rädd för att rösta ut en annan ond. Eller så är hon rädd för att rösta ut en viktigt god. Men jag hinner inte tänka :arghh:

Nä, jag vet varken ut eller in.
Artline skaver ändå, med hennes uppmaning till Sookie. Känns lite som att hon slingrar sig i sina förklaringar. Därför:
Blacksmithfarm röstar på Artline

DL 2 22:30
11:16 Derring-Do röstar på bollen__
21:46 hemlig röstar på Snurrfian
22:03 Sookie röstar på quarter4ever
22:21 bollen röstar på Sookie
22:24 Snurrfian röstar på bumpo
22:26 quarter4ever röstar på Sookie
22:29 Artline röstar på Snurrfian
22:30 Blacksmithfarm röstar på Artline

bollen__ 1
Snurrfian 2
Q 1
Sookie 2
bumpo 1
Artline 1

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 535
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar