Att ligga och fundera på vilka som är ulvar är inte så speciellt sövande. Egentligen hade jag velat skriva ett teoriinlägg nu men jag orkar och skriva det med mobilen och jag behöver egentligen sova nu :p upp tidigt imorgon. :down:
Jag tycker inte heller teori inlägg på mobilen är nå skoj. Den särskriver ju och autocorrectar saker..
Men jag kan inte låta bli att gå omkring och fundera på leken på jobb :p

Visst var det så att den som blir bestulen vet om det? Så den vet att Ulvarna vet dens roll sas.

Nu kan Ulvarna röstfiffla, förhäxa, och så har de kunnat tjuva. Stämmer det?

Det här kanske har frågats om redan men jag orkar inte leta med mobilen.
Vad händer om Ulvarna tjuvar från smeden?
Om de tjuvar ängeln kan de väl käka ängeln, men smeden räknas det då som att den blivit utsatt för en attack redan sas eller hur blir det?

Det här kanske har frågats om redan men jag orkar inte leta med mobilen.
Vad händer om Ulvarna tjuvar från smeden?
Om de tjuvar ängeln kan de väl käka ängeln, men smeden räknas det då som att den blivit utsatt för en attack redan sas eller hur blir det?
ingen aning de får du fråga LL om faktiskt ?

Jo fast bara en gång än så länge väl? Blir inte nästa chans inatt?
Goda fen – Äckligt god som försöker gissa vad onda fen håller på med för att få in henne på den smala vägen. Har två chanser att gissa vad onda fen gör. Om det lyckas – poff – förlorar onda fen den specialförmågan och den hamnar istället hos goda fen.
står faktiskt inget om vilken DL den har ?

oavsett så tycker jag att det blir högintressant att se vad som händer inatt- om ulvarna kommer att lyckas med käket ? för min del kommer det ge en hel del svar iaf :)

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar