Hedinn
Moderator
Ja! Mer spånKom undan en kort stund, lite tankar från mej.
@Niyama och @Hedinn har jag uppfattat rätt neutrala och åt det goda hållet. Vilket i sej kanske bör göra att man tänker till lite extra.
@cirkus röstade på mej igår men verkar (om jag minns rätt nu) lite ändrat sej till att jag kanske är god. Efter dl.
Håller det inte för omöjligt att hon vet att jag är god () pga vilken sida hon står.
Är inte helt hundra vart jag har henne.
Man skulle kunna uppfatta hennes tidiga inlägg som att säga till fåret att fåret inte behöver vinka så friskt och att ulvarna vet ju vems inlägg de ska läsa noga. Och att fåret inte lär bli käk(-lite ’du behöver inte oroa dej’ ?)
Ett tidigt inlägg som lika gärna kan vara som vilket konstaterande som helst. Men såklart är det en lek, det kan finnas mer mellan raderna.
Men osäker där. Det var något som jag lade märke till iaf.
Noterade också att både @Lenis och @Gabby_Ossi röstade killa, båda skulle iväg och ingen av dom kunde ändra sin röst.
Båda tänkte likadant om att bli /inte bli utvald av ledarulven.
Huruvida något av ovanstående har betydelse får jag låta vara osagt för tillfället, men det fastnade iaf.
@Lenis påtalar även att det kan vara väldigt svårt med hintar. Antar från båda håll sas.
@Gabby_Ossi menar att om man lägger någon åt det goda hållet skulle det kunna vara ett sätt för fåret att hinta att den(den goda antar jag) har en specialroll. - skulle ju kunna vara ett sätt att säga till fåret att den bara behöver hinta om en god så vet lyan att den har en specialförmåga.
Meeen det är spånerier. Och såna ska vi ju ha i leken va?