Förstod ni inte att jag försökte visa att jag läst Gabby? Jag tänkte att inte sjutton sparar jag mig när man kan bli lynchad när som så jag körde sian direkt på Lena (som jag fattade inte var ulv pga förstarösten på mig dag ett) och sen spionraden gav ju en bra hint om vem ängeln var tyckte jag. Tyckte jag tog en bra risk för egen del där men att det var värt att försöka få lyan att käka Gabby men det gick ju inte så bra
Det jag försökte vinka till dig om
@Hedinn ang cirkus, som jag inte ville utveckla, var att hon la en siarhint om sig själv, ngt i stil med att hon typ visste att du o Niy var goda "för att det vet jag" typ. Jag hade ju ingen aning om ifall hon var siaren men så hade jag tänkt som bybo, typ. Så det var inget fårskallehittepå utan jag hade faktiskt ngt i åtanke. Men att skriva ut att man tror att nån är siare brukar ju inte vara bra oavsett sida så att..
Jag är fasen sist kvar som ond om än ett harmlöst får, heja mig, det är inte dåligt med mitt kassa spelande.. tänker inte låtsas om att det beror på att ni såg mig som harmlös..
Tack för kul lek alla!!