Min röst kom inte med
Jag hade ett röstinlägg men det laggade som fan när jag skulle skicka det och jag trodde det gått in. Det var ett tag efter Niyamas inlägg. Men innan alla andras. Hade inte gjort nån skillnad. Känns ändå rätt sunkigt. Jag ska inte försöka leka när jag är på utställning i långtbortistan och bor på hotell. OM nån är intresserad så såg det ut såhär:
Jag funderar på varför skulle hon försökt rädda Killa genom rösten på Magnum, det hade ju behövts en till röst för att hon skulle klarat sig, nu lag iofs jag själv en röst på Magnum men det kunde Killa omöjligt vetat. För övrigt så ja, jag tänkte exakt samma som du (typ fan också jag vill inte avgöra något när jag inte är säker) när jag såg att min röst blev nummer 3 på Magnum, iom med min tidsbrist(och det jävla skitnätet) då hade jag liksom ingen möjlighet att jag kunde hinna teoria och byta röst. Däremot så tycker jag att resonemanget hon först misstänkte Killa och sen ändå röstade på någon annan var märkligt.
Nu när LenaH blev käk och visade sig vara god så föll min teori tanke om möjligheten att Magnum och hon spelade ett spel igår. Det borde tyda på att Magnum är troligare är god.
Sen tanken om Lenis/Ida som ulv och får tror jag mer på Ida som ulv och Lenis som får ändå. Varför skulle en ulv rösta på en annan ulv om Lenis är ulv alltså? Jag vill inte avskriva Lenis som får pga röstningen i DL1, om nu Ida är ulv så *kan* det vara ett sätt för en ulv att visa sig för fåret - det är rätt safe att lägga första rösten i DL1 - rösterna brukr nästan alltid spridas mkt och på så vis kan lyan ha kontroll. Då blir Lenis som får mer rimligt även med DL2 i beaktande då hon röstar på Killa.
Även jag behöver rösta för det är snart påskbuffé på hotellet jag bor.
För mig står det mellan Lenis som möjligt får, Ida som ulv, Misti som ulv (och som redan fått en röst) och Gabby som jag känner att jag är osäker på. Märkligt nog har jag ingen anledning att jaga Niyama eller Hedinn
Så all in all. Eftersom en av de jag misstänker har en röst så väljer jag att tro att det är en lyamedlem ...
cirkus röstar på Misti