Hedinn
Moderator
Förlåt, jag fick för mig att du skrivit att du brukar få känsla för om hon är ond eller liknande, men inte fått det nu. Ber om ursäkt om det är felaktigt.Absolut, men jag tycker att cirkus rätt sällan gör såna moves. O jag har mer än känsla, jag skrev att "hon har uttryckt sig på sånt vis" och det är inte en känsla det är hur jag läst det hon skriver, även om er. Jag vill gärna hålla dig till god men det stör lite om du undervärderar det jag skriver till att handla om känslor.. även om alla tolkningar man gör, om man inte har insideinfo, i någon mån är baserat på känsla om vi ska vara noga. Men i den mån vi brukar skriva känslor i lekarna så är det ju för att beskriva att inget egentligen står men att man tror ändå.
Jag tror att det jag har svårast för är att du tidigare haft mig som möjlig ond/lite misstänkt eller vad man ska säga, för att jag "gräver och frågar, men inte kommer till slutsatser" (vilket jag i och för sig kan tycka att jag har gjort, bl.a i diskussionen med LenaH kring möjliga får, men det var slutsatser som innefattade dig så det kanske är därför) och jag kan inte riktigt se var cirkus skulle ha kommit fram till mer slutsatser, om nu det är något som är såpass avgörande?
Sen absolut, vi ser olika saker, men eftersom jag inte ser det du ser så blir jag ju fundersam till om du har anledning till att försvara cirkus.
Men jag är beredd att lägga den diskussionen åt sidan nu, då jag hellre hör ditt resonemang om de du ser som möjligt onda.