Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Uppdatering!

Paolo är ju faktiskt en dryg typ att umgås med. Tjafs om pasta hela tiden och YOGA, vem gör sånt, var inte de inne på typ nittitalet? Christina var sur. Riktigt grinig faktiskt. Och efter att natt efter natt behövt lyssna på ungdomarnas förbenade skrålande och skålande så fick hon nog och sjappade.

LenaH var Christina aka ond

Uppdatering!

Paolo är ju faktiskt en dryg typ att umgås med. Tjafs om pasta hela tiden och YOGA, vem gör sånt, var inte de inne på typ nittitalet? Christina var sur. Riktigt grinig faktiskt. Och efter att natt efter natt behövt lyssna på ungdomarnas förbenade skrålande och skålande så fick hon nog och sjappade.

LenaH var Christina aka ond
HA YEZZZ!!!!!
:banana::bump::banana::bump:

Då tror jag iaf Lobelia är ond och Killa god. Så kan vi stänga L-kapitlet.
Hm, jag fick lite känslan att Lobelia och LenaH inte satt i lyan ihop, men vet inte vad känslan baserades på. Måste försöka kolla igenom det igen sen. Så det är mycket möjligt att du har rätt.

Tillsammans med din polare LenaH? :p
vi är inte polare å jag vet inte vad jag ska säga för att du ska förstå det.

Tror du inte att jag hade tagit chansen å röstat på henne å försökt skaffa ett alibi om jag var i lyan?
Varför skulle jag fortsätta skriva i samma spår?

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 482
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 208
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 346
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka