Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
DL3

20.35 LenaH röstar på Killaloe
20.44 Niyama röstar på Lobelia
20.55 Mirtai röstar på Lobelia
21,02 Hedinn röstar på LenaH
21.06 fio röstar på Lobelia
21.07 Idahoe röstar på LenaH

21.08 Lobelia röstar på Killaloe
21.19 quarter4ever röstar på LenaH
21.24 Paddington röstar på Killaloe
21.28 Killaloe röstar på Lobelia
2128 Lobelia röstar på LenaH

Killaloe 2
Lobelia 4
LenaH 4

Jag blir lite förvånad när jag återkommer till datorn?
Är jag så skum??

Jag tycker väl inte direkt att jag spelat så himla udda och @quarter4ever misstänker jag ju redan men @Idahoe och @Hedinn har ju inte direkt yppat några misstankar tidigare?
Helt ärligt, jag vet inte. Jag börjar nästan överväga att det är Killaloe som är ond trots allt. Totalt lost, om jag ska vara ärlig.

ahh, å det fattade ju inte jag för jag själv ser ju inget samband mellan oss.

Men då kan jag säga att det inte finns något samband för jag vet ju min roll.

Alltså det var att hon ville rädda kvar dig dag 1. Sen släppte jag det lite idag men ditt inlägg gjorde mig nojig igen.

jag har inte gjort annat än resonerat kring er tre idag huvudsakligen och nånstans så måste man ju bestämma sig ändå?
Har jag valt fel så har jag

Åh tack för det inlägget. Oavsett vilken sida du står på :p Men jag har verkligen gått igenom alla tre igen idag och tja, man kan inte göra mer än sitt bästa?

Åh tack för det inlägget. Oavsett vilken sida du står på :p Men jag har verkligen gått igenom alla tre igen idag och tja, man kan inte göra mer än sitt bästa?
nä det är ju en lek som det märks att det inte finns någon info alls i - öht förutom för onda som vet vilka de är då
Jo man gör ju sitt bästa oavsett om det inte blir rätt :)

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 479
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 205
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 345
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• SSHL loppisar
  • Hävstångs effekt?