ahh, å det fattade ju inte jag för jag själv ser ju inget samband mellan oss.Ja, det var det som var sambandet mellan er.
Men då kan jag säga att det inte finns något samband för jag vet ju min roll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ahh, å det fattade ju inte jag för jag själv ser ju inget samband mellan oss.Ja, det var det som var sambandet mellan er.
Fast joo, när jag skrev mina teorier tidigare ikväll, du svarade till och med på det inlägget och jag förtydligade?Jag blir lite förvånad när jag återkommer till datorn?
Är jag så skum??
Jag tycker väl inte direkt att jag spelat så himla udda och @quarter4ever misstänker jag ju redan men @Idahoe och @Hedinn har ju inte direkt yppat några misstankar tidigare?
Helt ärligt, jag vet inte. Jag börjar nästan överväga att det är Killaloe som är ond trots allt. Totalt lost, om jag ska vara ärlig.Jag blir lite förvånad när jag återkommer till datorn?
Är jag så skum??
Jag tycker väl inte direkt att jag spelat så himla udda och @quarter4ever misstänker jag ju redan men @Idahoe och @Hedinn har ju inte direkt yppat några misstankar tidigare?
Vet jag väl@Killaloe hon heter Lobelia
ahh, å det fattade ju inte jag för jag själv ser ju inget samband mellan oss.
Men då kan jag säga att det inte finns något samband för jag vet ju min roll.
Nej. Att hitta ulvar.Är du bara ute efter att tjafsa eller? 1 minut dvs någonstans mellan 1 och 60 sekunder?
suepernojig jag med för att killaloe är enda ulv med L i namnet och både LenaH och Lobelia är goda![]()
Du nojar för sent och jag tror du har rätt.suepernojig jag med för att killaloe är enda ulv med L i namnet och både LenaH och Lobelia är goda![]()
oki, jag hänger medAlltså det var att hon ville rädda kvar dig dag 1. Sen släppte jag det lite idag men ditt inlägg gjorde mig nojig igen.
Eller så är du bara glad och låtsas noja.Du nojar för sent och jag tror du har rätt.
AlltsåOch jag trodde i min enfald att kvalitet var minst lika viktigt som kvantitet
Därmed inte sagt att Niyama håller låg kvalitetutan bara att du inte kan gå enbart efter antal inlägg.
jag har inte gjort annat än resonerat kring er tre idag huvudsakligen och nånstans så måste man ju bestämma sig ändå?Du nojar för sent och jag tror du har rätt.
Som sagt det var inte på något sätt anknutet till kvaliteten på dina inlägg, bara påpekande att man inte bara kan gå efter antal inläggAlltså![]()
![]()
kan iofs tycka att min kvalité är rätt låg nuförtiden.
jag har inte gjort annat än resonerat kring er tre idag huvudsakligen och nånstans så måste man ju bestämma sig ändå?
Har jag valt fel så har jag
nä det är ju en lek som det märks att det inte finns någon info alls i - öht förutom för onda som vet vilka de är dåÅh tack för det inlägget. Oavsett vilken sida du står påMen jag har verkligen gått igenom alla tre igen idag och tja, man kan inte göra mer än sitt bästa?