Dags att rösta. Jag tror inte det är omöjligt att LenaH är ulv. Killaloe är något mindre misstänkt tror jag just nu. Jag misstänker ju egentligen Lobelia men blir ändå fundersam om inte LenaH är mer misstänkt idag faktiskt. Citerar mitt tidigare inlägg:
Därför
Idahoe röstar på LenaH
Jag tycker hon är inkonsekvent i sitt tänk kring "L"en, att hon inte gräver så mycket som hon brukar och att hon egentligen inte trycker särskilt hårt på Killaloe fastään hon röstar på henne för andra gången idag. Rätt lite motivering där egentligen upplever jag.@LenaH är en spelare som jag alltid brukar tycka verkar god. Men nu blir jag lite tveksam faktiskt. Framförallt är hon väldigt inkonsekvent gällande om hon tycker vi ska fokusera på "L"en eller inte. I mina ögon borde hon vilja det eftersom hon om hon är god har minst 50% chans att hitta en ulv band de andra två.
Först letar hon själv bland dem och håller med mig om att det är enklare att leta bland färre, röstar på Killaloe igår utifrån det, men sen anser hon sig vara "klar" med det
Det här får det att ringa varningsklockor hos mig.
Därför
Idahoe röstar på LenaH