Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De tre onda som finns? Vad får dig så säker på att det är tre?
Lägger till: Jag såg att LenaH röstade på Killa och tänker så här:Niyama röstar på Lobelia
enligt tidigare teorier
Idahoe och fio är jag mer skeptisk mot - de verkar mer följa Niyama i misstankarna, och skylla på henne om de blir synade. Nu kan ju goda göra så också men jag misstänker att minst en av dem är ulv.
Fast jag anser mig nog ha drivit på rätt ordentligt mot dig?Idahoe och fio är jag mer skeptisk mot - de verkar mer följa Niyama i misstankarna, och skylla på henne om de blir synade. Nu kan ju goda göra så också men jag misstänker att minst en av dem är ulv.
Killaloe - Den andra jag har minst 50% chans på. Hon har skrivit en hel del men mycket lite av egna teorier och misstankar. Det lutar lite åt att jag väljer att rösta på henne i kväll men säker är jag inte. Problemet för mig är att både @quarter4ever och @LenaH har misstankar här och jag litar inte direkt på dem, jag litar i och för sig knappt på någon, utom möjligen @Niyama men hon lär inte hugga mig i ryggen utan snarare gå i frontal attack.
För mig är ordningen vem som såg mitt inlägg oväsentligt utan jag tänker på intensiteten. Du röstade inte ens på mig igårHur menar du då? Vad jag minns drog jag upp mina misstankar mot dig innan Niyama gjorde det?
Aha, så din poäng var att det bör vara fler än tre onda, inte något om de med L i namnet egentligen?Menade att det inte är troligt att de skulle vara de enda som är onda. Det borde ju vara iaf en till och då är det minst en till förutom de med L som är ond.
Alltså menar jag inte att det bara är tre onda, utan tvärtom att det borde vara fler. Men det är ju bara vad jag tror.
Aha, så din poäng var att det bör vara fler än tre onda, inte något om de med L i namnet egentligen?
Varför då ta det ihop med L-spelarna?Precis
En liten observation här. Du röstar på mig för att när jag trodde att det bara var en med L som var i lyan och byggde teorin på det. När jag sedan efter att ha taggat LL i samma inlägg får svar att så börjar jag aktivt leta efter misstänkta med "L" i namnet.Mirtai röstar på Lobelia
För att hon är den med L i namnet som jag tycker känns mest misstänkt. Jag har skrivit om det tidigare, men det handlar bland annat om hennes resonemang om att det var troligare att hitta ulvar utanför kretsen med L-namn
Killaloe spelar som jag upplever att hon brukar, mycket OT i början hör väl till vanligheterna, oavsett roll. Inget jag direkt reagerar på.
Lobelia tycker jag spelar för öppet och offensivt för att vara ond, ja, jag hittar saker jag ser som misstag och småskumma, men det är också nåt jag i princip alltid gör. Jag är inte alls säker på att det tyder på ondska, men kan såklart ha fel.
LenaH upplever jag inte så grävande och ifrågasättande som hon brukar som god, så det är faktiskt henne jag är mest misstänksam mot av de med L i namnet. (Sen är ju fördelen att om hon åker och är god så vet vi vem som är ond)
Hedinn röstar på LenaH
tror hon menar att antingen är båda onda eller så är en av dem god och VET att den andra är ond? Om nu LenaH skulle visa sig vara god ?Hur kan vi veta vem som är ond om Lena är god? Det finns ju fortfarande 2 med L kvar, hur vet du att bägge är onda?
Det var lite skämtsamt då en god LenaH brukar kunna hitta hela lyan rätt tidigt i vissa lekar.Hur kan vi veta vem som är ond om Lena är god? Det finns ju fortfarande 2 med L kvar, hur vet du att bägge är onda?
Varför då ta det ihop med L-spelarna?
Inte tillnärmelsevis lika mycket som Niyama, hon har nog skrivit mer inlägg med teorier mot mig än du har skrivit totalt.Fast jag anser mig nog ha drivit på rätt ordentligt mot dig?Däremot har du inte bemött det direkt utan mer konstaterat att det nog vore misstänkt vad du än gjort...
En liten observation här. Du röstar på mig för att när jag trodde att det bara var en med L som var i lyan och byggde teorin på det. När jag sedan efter att ha taggat LL i samma inlägg får svar att så börjar jag aktivt leta efter misstänkta med "L" i namnet.
Nu röstar du på mig med den motiveringen att det är misstänksamt att ha en teori baserad på felaktig fakta men inte på @Killaloe som uttryckt samma sak och igår (när spelreglerna var förtydligade) dessutom röstade på en utan L i namnet.
Varför är jag misstänkt som uppenbarligen inte tror på det du motiverar dig med men inte Kill som passar bättre in i din motivering?