Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Killaloe:
Öppnar med "Party!:banana:" och har sedan svårt att välja vilken dokusåpa hon ska vara med i men till slut så blir det Tjockholmen
Hamnar lite i clinch med Idahoe och röstar även på Idahoe i DL1 sedan

Och jag kan inte släppa @Idahoe och den minst sagt märkliga och långsökta teorin att en dansande banan skulle vara ett sätt för mig att hinta om att jag är god.
Dels ser jag inte kopplingen och dels så tycker jag det verkar oerhört långsökt att någon öht skulle hinta om sin roll såhär i början av en lek där det inte finns någon utanför en lya etc.

Det ihop med att Idahoe ber om hjälp med att komma på teorier gör att det är tillrckligt för mig fär att lägga en röst på henne idag.

Killaloe röstar på Idahoe
skojar lite om att alla borde ha L i namnet
Verkar sedan släppa misstankarna mot Idahoe under dag 2 och tycker att hon resonerar vettigt och smart angående Lobelia och blir sedan misstänksam mot cirkus
dividerar om de som har L i namnet men vill hellre titta på de luriga som inte har L i namnet?
Jag har väl lite problemet du tidigare nämt, att jag tycker spelar är utan L i namnet beter sig lurigare än många med L i namnet. (Så det kanske är en lurig twist från LL som sitter och skrattar åt oss allihop :angel: :D)

Men, för att vara seriös så tycker jag såklart att det är värt att kolla på er andra tre där jag känner mig lite vilsen.
Jag sitter liksom och tycker att du skriver mycket vettigt, vilket i sig är oroande och något som gör mig misstänksam.
@Lobelia har ju mest fokuserat på statistiken och den förstår jag inget om så den kan jag inte uttala mig så mycket om, men jag tycker också (som redan nämnts) att det blir lite tokigt när vi ska fokusera på dom utan L på grund av statistik. Det känns ju som att det skulle kunna vara ett sätt att försöka leda bort misstankarna från oss alla med L i, vilket skulle kunna ligga i Lobelias intresse.

Sist så är det ju @bollen__ som haft dåligt med tid och så kan det ju vara liksom. Jag tycker väl kanske att det känns som om hon flyter med i dom inläggen hon skriver och det är ju ett väldigt bra sätt att vara luden på, så av den anledningen känns hon rätt misstänkt. Jag tänker också att det är enklare att vara ond när en har lite tid just för att det finns andra som driver leken och en själv kan få tips och råd från lyan så en själv inte behöver fundera så mycket utan bara lägga röst. Typ. Det skulle kunna vara en möjlighet och den får mig fundera på om bollen inte är ond trots allt.

Men ja, jag tycker verkligen att det finns så mycket som händer runtomkring som känns lurigare.
dividerar lite med bollen att det är lämpligare att inte rösta på en med L i namnet
och fortsätter att försvara sin linje i det under kvällen igår

Alltså, för mig känns det som ett klockrent sätt för lyan att rikta misstankar mot mig. Men det kan jag inte se att du tar upp någonstans? Vi är fortfarande tre personer kvar med L i namnet så det verkar ju vara ett ypperligt tillfälle för lyan att kasta misstankar motig
jo det HAR jag faktiskt nämt :) se detta inlägget som du svarar på
Men det kanske framgick dåligt ser jag att jag menade det som att ni skulle bli misstänkta för det men det var det iaf. Resonerade ju om kring varför cirkus blev käk
ja jag är allt inne på samma teori själv- även om jag ju satsade på fel igår ( sorry @bollen__)
Frågan är ju om de käkade cirkus för att de trodde hon var ängeln kanske (mtp hennes reaktion under gårdagens lynch?) i så all bör de ha gissat på henne som ängel kanske så den förmågan är borta?
Sedan gör det väl fio och Killaloe rätt misstänkta eftersom de röstade på cirkus igår?
Och kan det verkligen vara så att två goda lägger en andraröst på en annan god igår ( jag jag vet ni vet inte vilken sida jag står på ,men men) tillägg: andraröst på en som INTE har bokstaven L i namnet alltså!
Killaloe ligger bra till för att få min röst om inget mer kommer fram under kvällen -

För min del får du gärna skriva sammanfattningarna så alla ser dom, men det underlättar om teoriandet sen kommer i samma inlägg som den du sammanfattar :)

Ja förtydligande från mig: alltså det är ju rimligt att sammanfatta så man förstår vad en viss slutsats kommer av, jag menade att bara rena sammanfattningar inte ger så mycket mer än massa inlägg att läsa som inte säger nånting ändå.

reflektioner då:

Jag får en lite smygande känsla av LenaH faktiskt när jag läser igenom henne så där med bara hennes inlägg
Hennes röst igår på Killaloe kändes inte helt självklar utifrån hur hon teoriade igår innan. Hon verkade tex ganska skum på bollen__ innan dess?
Och jag reagerar på att hon i ett inlägg verkar tycka att det är vettigt av killaloe att ifrågasätta cirkus på samma orsaker som LenaH själv har lagt märke till men ändå röstar hon på Killaloe med denna motiveringen ( efter att killaloe röstat på cirkus)
"Jag tänker sälla mig till L-röstarna och väljer därför att lägga den på någon jag tycker kommer med lite hastigt påkomna teorier som väger rätt lätt och en rätt svag röst idag."

så får inte riktigt ihop rösten med hur hon teoriat innan faktiskt?
killaloe är jag ju misstänksam mot pga hennes andra röst på cirkus igår, men blir ju lite tveksam när jag nu läst igenom allt igen av henne- det är ju inget fel i hur hon resonerar kring cirkus röst och motiviering faktiskt och kan köpa att hennes röst landade där

Lobelia har jag haft en känsla av att hon kanske borde vara god och vid en genomläsning så är det fortfarande den känslan jag får, och det känns som att det är fler som haft den , just för att en ond inte norde dra uppmärksamhet till sig riktigt på det sättet. Men det är förvisso inget man kan lita på förstås
Summa summarum:
Jag känner mig faktiskt mest misstänksam mot LenaH av de med L i namnet efter denna genomgången.

Av övriga spelare så ligger
paddington, Mirtai och hedinn i topp för mig att vara fundersam på
Men samtidigt de som har skrivit minst i leken totalt så kan vara bara pga det kanske?
Men jag upplever att de samtliga inte teoriar på ett sätt de brukar göra som goda, iaf i så som jag brukar uppleva dem
Och som sagt , vad vet jag? Kan ju vara totalt fel ute men där har ni iaf mina tankar så här långt i leken

Lobelia – lägger en förtäckt BOP på Cirkus dag 1 trots att hon röstar så pass sent att en hel del hunnit hända. Sen under natten skriver hon om statistiska möjligheter att hitta en ulv, resonemanget haltar rätt rejält av flera skäl (orkar inte gå in på det, har pluggat matte hela dagen :p) men framför allt ser hon det ur Idahoes perspektiv. Det känns som att Lobelia själv borde vara superintresserad av att bokstaven L lämnades, men istället känns det som att hon försöker vända blickarna åt andra håll. Dag 2 röstade hon på bollen och jag tycker väldigt många röster igår var svaga och skumma, däribland Lobelias. Dock är det Lobelia som troligtvis spikar igen kistan för bollen och dessutom försöker hon i efterhand få det till att jag (!) gjorde det i lika hög grad, trots att jag verkligen försökte få lynchen att gå åt annat håll.

LenaH – jag har svårt att se att en god LenaH skulle missa att ulvarna har säkert käk en natt, men visst det kan hända alla. Men sen när hon inser det tycker jag hon tar väldigt lätt på det. Överlag känns hon inte så skärpt som hon brukar som god? Men jag har dålig koll på hur hon brukar spela som ond. Dag 1 röstade hon på Snurris och jag tycker hon högg alldeles för lätt, men det stämmer nog att hon brukar kunna rösta på henne? Vet ej, hon borde dock ha koll på hur Snurris är. Hon skyddar Paddington lite och skrev något om att det är för att Paddington inte lekt på länge, men jag tycker inte hon brukar ta särskilt stor hänsyn till sånt. Dag 2 la hon andrarösten på Killa, motiveringen var väldigt tunn och jag letade nu efter mer teorier mot Killa innan rösten men hittade i princip inget alls? Jag kan ha missat dock, upplys mig gärna då.

Jag tänker sälla mig till L-röstarna och väljer därför att lägga den på någon jag tycker kommer med lite hastigt påkomna teorier som väger rätt lätt och en rätt svag röst idag.

LenaH röstar på Killaloe

Mirtai – Superskum röstrad och har helt gott under radarn då hon inte är så aktiv. Röstat Snurris – bollen. Förstarösten på båda. Smyger med? Men om hon hade kollegor som var uppe för lynch igår så hade hon kunnat rösta annorlunda för att säkra att ingen kollega åker. Behöver kolla mer på henne men fokuserar på L:en idag.

Återkommer med Killa...

När jag läser igenom era sammanfattningar så håller jag med om att min röst på @Killaloe kom lite oväntat?
Jag hade nog bollen mer åt det onda hållet mest för att hon inte skrivit så mycket men jag tyckte hon kom med lite vettigare saker när hon sen kom in och då tänkte jag nog mer än skrev om Killa.

Lite av uteslutningsmetoden, jag tyckte inte @Lobelia var skummare än vanligt, vi tänker inte alltid så lika lekarna men Killa la en rätt enkel röst på cirkus (även om jag höll med i sak) och kom inte med så mycket mer och det gjorde att jag valde henne.

F ö tycker jag som sagt att @quarter4ever spelar skumt även om hon försöker reparera skadan idag :up: men just det här uppradandet av citat tycker jag är klassiskt q-spel som ond när hon ska verka aktiv men inte har så mycket att ta på.

@Paddington tyckte jag gjorde det superlätt för sig igår även om vi röstade på samma spelare:
Det får bli så här, utifrån ovan. Jag tycker Killaloes överreaktion igår väger över gentemot övriga som har L i namnet. Jag kommer ha mer tid i morgon om jag är kvar i leken då

Paddington röstar på Killaloe
men jag hoppas att tidsbristen ger sig lite mer idag. :)

@Hedinn känns rätt vettig hittills och hyfsat anonym men jag vet att jag brukar tycka hon är vettig oavsett roll så det säger mig rätt lite.

@Mirtai har flugit helt under radarn och det stör mig lite och jag borde nog läsa igenom hennes inlägg. Typ nu!

Såg inte ditt tillägg tror jag. Alltså jag tycker rösterna på Cirkus skaver, men inte för att Cirkus inte har L i namnet för misstänker man nån mycket mer är det väl klokare att rösta på den? Kanske inte idag dock, men igår.

Fast igår så misstänkte jag Cirkus mer än Lobelia faktiskt. På grunder som jag skrev i går. Det reviderades ju lite efter bollen åkte ut och jag är tillbaka till att misstänka Lobelia mest faktiskt.. av alla L då!
Killa har jag inte så stor koll på , har nog inte spelat så mkt med henne så jag är lite lost där.
LenaH håller jag med om att hon spelar lite blekare än normalt men det kanske beror på L diskussionen , eller så gör det inte det jag vet inte? Är nog svårt att sätta sig in i bokstavsgrejen hur man hade spelat om man var utpekad, Men förövrigt ser jag inget direkt misstänkt där

Niyama dig hade jag ju teorier om i går efter du ville bli misstänkt typ ;) och den var faktiskt riktigt bra men om jag vet inte om jag tror på den egentligen :D

Q är nog första gången jag spelar med sen hon blev kär och hon är absolut annorlunda, känner inte riktigt igen Q ;) men om det gör henne ond vet jag inte..

Mirtai håller en väldigt låg profil tom så jag nästan glömde av att hon var med i spelet, men jag har varit med om det tidigare när det gäller just Mirtai så jag är ganska neutral när det gäller henne. Likaså Hedinn

Paddington
var sjuk så jag har inte tittat över henne än men tänkte göra det nu faktiskt, ser att en del misstänker henne och då vill jag gärna bilda mig en uppfattning om varför.

Det var inte alla men det var det jag har tänkt såhär på rak arm , har inte kommit in på buke på hela eftermiddagen då sidan låg nere för mig både från datorn och telefonen :mad:

Piuh

Mirtai röstar Snurrfian, Bollen – Skojar med Killa om att det är mer misstänkt att Idahoe vill att någon ska göra något misstänkt än som Killa säger att det måste vara misstänkt med deltagare i leken som inte vet något om dokusåpor. Tycker Q kommer in under dag1 och känns virrig, vet inte om det säger något om Q då hon tycker en god Q har mindre koll än en ond Q. Tycker Snurrfian lägger en märklig röst på Niyama i Dl1 då denne (Snurrfian) inte tänkt hela vägen ut i sin teori när Niyama pratade käk. LenaH tycker också Q känns ofokuserad och Mirtai svarar att hon tycker det oftast är så när Q är typ god utan info.

Deppar över att siaren åkte redan första natten, tycker att rent logiskt borde alla med bokstaven L i namnet granskas och noterar att många har gjort det. Tyckte Killa gick igång ordentligt på Idas banan igår. Undrar över om det kan vara en ond bollen som håller låg profil då Bollen inte skrivit mycket.
Tycker Lobelias statistik inlägg var märkligt och har svårast att hitta något ont hos LenaH. Kommer inte ifrån att Q känns märklig, tycker denne var virrig dag1 och inte särskilt grävande dag2, tycker denne mest taggar folk utan att bidra så mycket själv. Tycker fio sticker ut med att rösta på någon som inte har L i namnet, men tycker det är bättre att rösta på någon man har misstankar mot än att rösta på någon bara för att denne har ett L i namnet.

Röstar på bollen för att Mirtai tycker det skrivs inlägg men inte så mycket innehåll, tror det kan vara en ond boll som passar på att ligga lågt när alla med L är extra utpekade.

Jag vet inte vad det är men det är något med Mirtai som gör att jag är lite misstänksam mot henne. Det är nog mest hur hon uttrycker sig om de andra deltagarna och det är mycket spridda misstankar hit och dit.

Jag börjar med att notera att @Mirtai har legat väldigt lågt.
Hon har väldigt få inlägg, inte jättemycket teorier och har båda dagarna lagt förstaröster på goda (Snurrfian-bollen__). Hm, jag behöver nog hålla lite mer koll på henne känner jag :cautious:

Om jag då ska fokusera på "L"en.

@Lobelia har också bara röstat på goda, med en förstaröst på cirkus dag 1 och så tredjerösten på bollen__ igår, som inte direkt talar till hennes fördel. Mina misstankar om henne från igår kvarstår, se mitt röstinlägg. Sen tycker jag att hon inte bemött misstankar och korsförhört de som misstänkt henne på det sätt som hon brukar som god (Det är en positiv egenskap så ta inte illa upp av formuleringen :) ) utan istället mest konstaterat att det nog varit misstänkt oavsett vilka val hon gjort.

@LenaH är en spelare som jag alltid brukar tycka verkar god. Men nu blir jag lite tveksam faktiskt. Framförallt är hon väldigt inkonsekvent gällande om hon tycker vi ska fokusera på "L"en eller inte. I mina ögon borde hon vilja det eftersom hon om hon är god har minst 50% chans att hitta en ulv band de andra två.
Först letar hon själv bland dem och håller med mig om att det är enklare att leta bland färre, röstar på Killaloe igår utifrån det, men sen anser hon sig vara "klar" med det :confused:
Om jag då ska titta på de med L så kan jag börja med @Lobelia - jag håller inte riktigt med i hennes resonemang om sannolikhet och statistik (även om hon i sak har rätt) - jag är nog mer på @Idahoe s linje om jag minns rätt vem som sagt vad - att det är enklare att leta bland 4 än bland 12.

dock vet jag att Lobelia inte alltid tänker som jag och det gör mig i likhet med @Hedinn lite tveksam till om en ulv så avsiktligt skulle försöka styra bort tankarna på L?

Ja. jag känner mig lite begränsad iom den här L-fixeringen som de flesta (inte du då ;)) tycks lida av.

Begränsningen ligger i att det tjatas (ja, du kan ta åt dig! :p) om dessa L hela tiden och jag är lite klar där.
Jag vill komma vidare men blir störd, ok?
Det här får det att ringa varningsklockor hos mig.

Återkommer om Killaloe som jag ska kolla på nu (men tänkte det var bättre att få ut lite tankar)

Hedinn röstar Ferrari, Q. Röstar på Ferrari med motiveringen att denne varnar för förvirring och att denne gör en kommentar med gissning på antalet onda utan analys är att försöka göra ett inlägg utan att tillföra något.

Förstår att Lobelias statistikinlägg har utgångspunkt på Ferrari men säger sedan att oddsen är annorlunda utifrån Lobelias egen förutsättning om hon är god, då skulle Lobelia ha 33% chans att pricka en ond bland kvarvarande L-kandidater. Tycker att som god så brukar man se det ur sitt eget perspektiv så varför utelämna detta.

Svarar på Snurrfians inlägg ang dennes röständringar att Snurrfian vid första ändringen skrev att hon ville rädda sig själv å undrar då varför denne röstade på Ida när Ida bara hade en röst sedan innan, när Snurrfian hade uppfattat att det fanns någon med två röster.

Undrar varför Q tar upp Idahoes teori om statistik som väldigt bra teori utan att ha kollat upp den ordentligt, tycker att Q inte har försökt se dem ur sitt eget perspektiv utan köpt någon annans teori rakt av. Q svarar och Hedinn poängterar igen att det inte var Idas resonemang och att Q tycker något gör det inte till fakta och det är konstigt att Q inte väljer att se över saken när hon får det påpekat för sig. Q svarar och Hedinn svarar igen och undrar om de helt missförstår varandra. Hedinn tycker det är relevant med vem som skriver vad, men att Q avfärdar det med att det inte är så noga för så som Hedinn tolkar det så verkar Q vilja hålla Idahoe åt godare hållet. Q svarar att hon inte håller Ida åt godare hållet egentligen. Men däremot skriver Ida och uttrycker samma funderingar som Q själv å då är det självklart att Ida har poänger och resonerar vettigt. Q avslutar sedan Idahoe kan precis lika gärna vara ond som hittat något som kan passa på en god för att få den misstänkt såsom en god som hittat något motsägelsefullt om en ond , eller god
Klarare så?

Tycker inte Lobelia känns helt ulvigt, det skulle vara för enkelt. Tycker samma sak om Cirkus med dennes röstteori. Hedinn reagerade också på inlägget men tyckte det kändes som Cirkus var medveten om att den teorin skulle dra blickarna till sig å Hedinn tror inte det är något C skulle göra som ond, så hon tycker inte det tyder på ulvighet.

Svarar bollen med att det går att kommentera det som redan skett så att andra får veta hur hon tänker även om det egentligen inte tillför något nytt.

Hedinn känner sig lost bland alla L och vill inte gissa på någon av dem, det lär finnas någon ulv utan L och hon har reagerat mest på Q då denne inte verkar vara intresserad av att kolla upp vem som skrivit vad utan mest konstaterar att nån skrivit vettigt på mer eller mindre felaktiga grunder. Röstar på Q.

Svarar Niyama med att detta är olikt en god Q, enligt Hedinns erfarenhet så brukar en god Q vilja gräva och vända på saker maximalt, en ond Q har inte samma ambitioner. Håller med Niyama om rösterna på C var enkla och det känns inte som något en ond C skulle göra. Sedan är det vissa som verkar få det till att C har flutit med men Hedinn tycker hon stuckit ut en del, speciellt med rösten dag2.

Hedinn hade planen att följa med under kvällen å ändra röst vid behov, men det sket sig. Har full förståelse för att rösten ser misstänkt ut men att folk borde förstå varför hon röstade som hon gjorde. Svarar Qs inlägg att Killa ligger bra till att få Qs röst ikväll om inget annat kommer fram under kvällen att cirkus reaktion kom väl efter rösterna så då borde väl inte en ev ond Killa ha uppfattat det innan hon röstade. Skriver att eftersom Niyama nojar över både Q och Hedinn så har Hedinn inte henne särskilt högt på misstankelistan. Tycker att en ond Niyama borde ha strukit ngn av dem mer medhårs, men hon litar inte på henne för det.

Skriver att hon har en tendens att ofta misstänka Lobelia, gjorde det även i början pga statistikinlägget men det var pga en missuppfattning så det har hon släppt, sedan finns det annat där hon inte är helt med på men vet inte om det tyder på onska. Tror mer på Lobelia och/el Lena i lyan än Killa. Upplever LH som rätt blek i leken och vet inte om det är så eller om hon missar vad Lena skriver. Har tanken att titta närmare på LH men har dåligt med tid.
Frågar Q varför Killas röst på Cirkus gör Killa misstänkt om det var cirkus reaktion som gjorde att hon blev käk.

Jag får en bra känsla av Hedinn så här långt i leken och det är nog henne jag just nu vill sätta åt det godare hållet. Hon teoriar och driver framåt och får fram mycket intressanta saker tycker jag.

[edit] lägger till: bland annat det jag skrev/kopierade in tidigare ang Lobelias statistik inlägg

Jag vet att jag reagerade på Mirtai när hon skrev rätt ut att hon tyckte att jag spelade som om jag vore bybo när hon diskuterade med någon- var det @LenaH tro som tycke att jag spelade som när jag är ulv i början av leken? Mirta kändes som hon fiskade efter att jag skulle bekräfta en roll lite oavsikktligt sådär? Jag vet att jag svarade på det att jag kan ju inte säga varken bu eller bä om det hela eller nåt i den stilen?
Eller ja egentligen regerar jag på LenaH med i i den diskussionen- funderade på om hennes q.radar krachat till slut :D eller om hon faktiskt är ond denna gången=

Du får gärna misstänka mig, men gärna baserat på rimliga teorier ;)

Jag tyckte du spelade annorlunda mot vad du brukar och försökte få det att passa in med hur du brukar spelar när du är ond vs god. Lena höll inte med mig.

@LenaH är en spelare som jag alltid brukar tycka verkar god. Men nu blir jag lite tveksam faktiskt. Framförallt är hon väldigt inkonsekvent gällande om hon tycker vi ska fokusera på "L"en eller inte. I mina ögon borde hon vilja det eftersom hon om hon är god har minst 50% chans att hitta en ulv band de andra två.
Först letar hon själv bland dem och håller med mig om att det är enklare att leta bland färre, röstar på Killaloe igår utifrån det, men sen anser hon sig vara "klar" med det :confused:

Det här får det att ringa varningsklockor hos mig.

Återkommer om Killaloe som jag ska kolla på nu (men tänkte det var bättre att få ut lite tankar)
Vad får klockorna att ringa? Att jag anser mig klar med letandet bland L?
Ja, jag anser mig ju ha hittat en ulv bland L:en.

Ja jag svarade ju på ditt inlägg för jag misstänkte att du syftade på typ mig?

Det är det som är märkligt. Jag skrev:
"Alltså jag tycker rösterna på Cirkus skaver, men inte för att Cirkus inte har L i namnet för misstänker man nån mycket mer är det väl klokare att rösta på den? Kanske inte idag dock, men igår."

Av de 4 med L återstår nu alltså 3. Minst en av dem är ond.

LenaH – fick en röst från cirkus igår som sedan blev käk. Nu var ju Cirkus bybo, så det i sig behöver inte betyda något. Lägger en andraröst på Snurrfian i första lynchen. Igår lade hon en andraröst på killaloe.

Killaloe – röstar på Idahoe med motiveringen att hennes banan är en hint. Röstar sedan på cirkus med en andraröst. En av de som alltså inte röstar på en med L i namnet. Det har lyfts att det sticker ut att lägga en andraröst på någon som inte har L, men samtidigt måste vi ju hitta fler onda än så. Det är inte jättetroligt att de tre kvarvarande med L är de 3 onda som finns i leken.

Lobelia – Jag vidhåller att hennes statistikinlägg om var man har störst chans att hitta ulvarna var märkligt. Kanske bara jag som inte förstod, men resonemanget att det var bättre att leta utanför de med L i namnet var konstigt.

Röstar på Cirkus i första dl och är den som lägger en tredjeröst på bollen igår och alltså lägger den avgörande rösten (av de som syns i leken)

Mirtai – Superskum röstrad och har helt gott under radarn då hon inte är så aktiv. Röstat Snurris – bollen. Förstarösten på båda. Smyger med? Men om hon hade kollegor som var uppe för lynch igår så hade hon kunnat rösta annorlunda för att säkra att ingen kollega åker. Behöver kolla mer på henne men fokuserar på L:en idag.

Återkommer med Killa...

om jag var ulv, skulle jag sticka ut så mycket med min röstrad? För den är inte snygg och jag inser att det talar till min nackdel.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 479
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 204
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 345
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka