Killaloe:
Öppnar med "Party!
" och har sedan svårt att välja vilken dokusåpa hon ska vara med i men till slut så blir det Tjockholmen
Hamnar lite i clinch med Idahoe och röstar även på Idahoe i DL1 sedan
Verkar sedan släppa misstankarna mot Idahoe under dag 2 och tycker att hon resonerar vettigt och smart angående Lobelia och blir sedan misstänksam mot cirkus
dividerar om de som har L i namnet men vill hellre titta på de luriga som inte har L i namnet?
och fortsätter att försvara sin linje i det under kvällen igår
Öppnar med "Party!

Hamnar lite i clinch med Idahoe och röstar även på Idahoe i DL1 sedan
skojar lite om att alla borde ha L i namnetOch jag kan inte släppa @Idahoe och den minst sagt märkliga och långsökta teorin att en dansande banan skulle vara ett sätt för mig att hinta om att jag är god.
Dels ser jag inte kopplingen och dels så tycker jag det verkar oerhört långsökt att någon öht skulle hinta om sin roll såhär i början av en lek där det inte finns någon utanför en lya etc.
Det ihop med att Idahoe ber om hjälp med att komma på teorier gör att det är tillrckligt för mig fär att lägga en röst på henne idag.
Killaloe röstar på Idahoe
Verkar sedan släppa misstankarna mot Idahoe under dag 2 och tycker att hon resonerar vettigt och smart angående Lobelia och blir sedan misstänksam mot cirkus
dividerar om de som har L i namnet men vill hellre titta på de luriga som inte har L i namnet?
dividerar lite med bollen att det är lämpligare att inte rösta på en med L i namnetJag har väl lite problemet du tidigare nämt, att jag tycker spelar är utan L i namnet beter sig lurigare än många med L i namnet. (Så det kanske är en lurig twist från LL som sitter och skrattar åt oss allihop![]()
)
Men, för att vara seriös så tycker jag såklart att det är värt att kolla på er andra tre där jag känner mig lite vilsen.
Jag sitter liksom och tycker att du skriver mycket vettigt, vilket i sig är oroande och något som gör mig misstänksam.
@Lobelia har ju mest fokuserat på statistiken och den förstår jag inget om så den kan jag inte uttala mig så mycket om, men jag tycker också (som redan nämnts) att det blir lite tokigt när vi ska fokusera på dom utan L på grund av statistik. Det känns ju som att det skulle kunna vara ett sätt att försöka leda bort misstankarna från oss alla med L i, vilket skulle kunna ligga i Lobelias intresse.
Sist så är det ju @bollen__ som haft dåligt med tid och så kan det ju vara liksom. Jag tycker väl kanske att det känns som om hon flyter med i dom inläggen hon skriver och det är ju ett väldigt bra sätt att vara luden på, så av den anledningen känns hon rätt misstänkt. Jag tänker också att det är enklare att vara ond när en har lite tid just för att det finns andra som driver leken och en själv kan få tips och råd från lyan så en själv inte behöver fundera så mycket utan bara lägga röst. Typ. Det skulle kunna vara en möjlighet och den får mig fundera på om bollen inte är ond trots allt.
Men ja, jag tycker verkligen att det finns så mycket som händer runtomkring som känns lurigare.
och fortsätter att försvara sin linje i det under kvällen igår