Passar på och går igenom de som har bokstaven L :
LenaH : Väljer första omgången av Robinson för att då visste ingen vad som väntade.( och för att hon är fet)
Hängde inte med på att ulvarna hade ett säkert käk om de gissar rätt på ängeln och kan ta bort dens beskydd. OT- skriver sedan lite och pratar sedan lite om att dolda/ eliminerade röster kändes knepigare för att greppa leken än att ulvarna skulle gissa rätt på ängeln.
Dividerar lite om huruvida lyan skulle fatta vilka som har vilka roller( mest att de gissar hejvilt)
Funderar över mig och mitt ofokus (

), och att det skulle vara för att jag är i lyan och är busy- som om DET skulle hindra mig i lektråden att vara med? Njae det tror jag de flesta som varit i lyan med mig vet att så är det INTE? (Hon skriver att jag är så taggad i början av en lek i lyan att det tar all min tid och fokus)
röstar sedan på Snurrfian:
Medger rent ut att hon inte tyckte att paddingtn skulle riskera att åka ut i första DL- därav rösten på snurrfian
Snabb att lite vilja godförklara sig efter det blev känt att bokstaven L finns i en ulvs namn med en kommentar om att hon inte fick ihop det för hon trodde hon var den enda med L i namnet?
Igår förklarar hon igen sin röst på snurrfian och varför hon inte ville lägga den på Paddigton
Sedan tycker hon att flera som inte har L i namnet är skummare än de som har det i detta inlägget:
sedan om bollen__ igår verkar ändå fundera över bollens godhet här?
Och så sedan detta om Killaloe: