alltså de har ju hittat på nick att skojteoria om utifrån bara . de där deltagarna har inte lekt samtidigt i någon lekJag måste varit död vid det där laget...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
alltså de har ju hittat på nick att skojteoria om utifrån bara . de där deltagarna har inte lekt samtidigt i någon lekJag måste varit död vid det där laget...
jag har bara varit off sedan igår- skyll inte på migTänkte just att de kanske tycker vi är för säga, eller snarare ni är. Jag har skrivit mycket.
Äh, du skriver typ ingenting.jag har bara varit off sedan igår- skyll inte på migjag skriver en del
![]()
ja jag är allt inne på samma teori själv- även om jag ju satsade på fel igår ( sorry @bollen__)Det går ju att hitta en ulv bland Killa, LenaH och Lobelia så jag tycker det känns enklast att leta där idag?
inte idag när jag var utan telefon nej och jag ligger förvisso efter dig men ändå tvåaÄh, du skriver typ ingenting.
ja jag är allt inne på samma teori själv- även om jag ju satsade på fel igår ( sorry @bollen__)
Frågan är ju om de käkade cirkus för att de trodde hon var ängeln kanske (mtp hennes reaktion under gårdagens lynch?) i så all bör de ha gissat på henne som ängel kanske så den förmågan är borta?
Sedan gär det väl fio och Killaloe rätt misstänkta eftersom de röstade på cirkus igår?
Och kan det verkligen vara så att två goda lägger en andraröst på en annan god igår ( jag jag vet ni vet inte vilken sida jag står på ,men men)
Killaloe ligger bra till för att få min röst om inget mer kommer fram under kvällen -
varför skulle den veta det?så är det ju bara ängeln själv som vet det
Gud, sånt har inte jag koll på...alltså de har ju hittat på nick att skojteoria om utifrån bara . de där deltagarna har inte lekt samtidigt i någon lek![]()
Om du läser hela meningen underlättar det nogvarför skulle den veta det?
Det är helt OK att misstänka mig - och det tror jag definitivt att onda skulle jubla överag börjar bli väldigt misstänksam mot dig, särskilt med tanke på din röst igår, och att du nu direkt försöker vända det mot Killa gör mig inte mindre misstänksam.
men va fan! stod det så från början? Att om den skyddade cirkus?Om du läser hela meningen underlättar det nog![]()
Ja, det enda jag la till var parentesen (bland goda) för tänkte att annars är det någon som hakar upp sig på det trots att det borde vara självklart.men va fan! stod det så från början? Att om den skyddade cirkus?
Seriöst nog dags att gå till optikern också!![]()
Nej de är inte mindre misstänkta@quarter4ever vad tänker du om LenaH och Lobelia? Vad gör dessa mindre misstänkta än Killaloe?
Fast eftersom du skrevNej de är inte mindre misstänkta
Eh? Ja, det har jag väl känt sen dag 1 med alla. Antingen är de goda eller så är de onda.Lobelia kände jag ju under gårdagen att hon kunde vara god eller ond.
Mm jag har börjat noja över Hedinn. Framför allt för att det kändes som att hon försvarade Lobelia, vi brukar resonera liknande men där kändes det som att hon slog knut på sig själv för att hitta något till Lobelias försvar.Hedinn känns rätt skum för mig också tycker jag i denna leken- men har kanske bara fastnat på mig?
Ja, dels tror jag lyan sparar på de med L och dels kan det ju vara ulvar som vet om att hon brukar bli käk. Så just det tror jag inte säger ett smack om hennes roll.LenaH tja kan vara god, kan vara ond- ingen aning! Men visst kan man lite krasst säga att bara att hon lever efter 3:e dagen ( inte blivit käk) skulle kunna tyda på att hon sitter i lyan, men åas så har hon bokstaven L i namnet så hade jag varit i lyan hade jag ju inte käkat en god med L i nemnet faktiskt
jag är också misstänksam mot Padington faktiskt . Hon har slunkit lite under radarn för mig efter DL1Har ju haft Paddington, LenaH och Lobelia som mest misstänkta men börjar tro att Q4 ska in där istället för Paddington.
Mirtai tänkte jag just på att jag har missat helt typ och att hon kan vara ulv, hon har röstat på de jag inte alls trodde på som onda. Tror säkert minst en av ulvarna är nån som inte diskuterats så mycket.Mirtai också väldigt låg profil!Och la första rösten å bollen__ igår