Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Nja jag mena mer med att hon inte tror att Lobelia som ulv skulle utmärka sig så, då är det märkligt att hon går på med att vi inte fokuserar på de med L när det vad det vi gjorde i natt

Det var ett svar på att cirkus påstod att den enda jag teoriat mot var henne vilket inte är sant utan jag teoriade mot Lobelia föregående natt med bokstaven L i åtanke vilket hon slätade över med att ulvar inte utmärker sig så . Det blir missvisande och orättvist tycker jag när hon påstår att det är konstigt att inte fokus i röstningen ligger på de användare som har bokstaven L i sina namn.

Uppdatering!

Cirkus var fast besluten att inte bli utröstad. Här skulle bannimej hållas igång non stop! Kunde prinsessan Sofia bli en PRINSESSA efter att vara med i en såpa så skulle Cirkus också lyckas. Kanske att de enda singlarna bland nuvarande kungabarn inte riktigt nått skolålder än (om man ska va petig..), men hon räknade kallt med eventuella kusiner. Under tiden på Paradise kom hon dock fram till att nån annan kändis också kunde funka. Eller kunde hon starta en blogg om roliga kläder, smink o fester, sånt kan man ju liksom aldrig få för mycket av!
Vad cirkus inte räknat med var dock de sluga Farmendeltagarna som snokat reda på att cirkus kom från en familj som inte riktigt visste om Cirkus förehavanden. De var vänliga nog att upplysa familjen medelst ett anonymt samtal och vips så hade farmor, 92 år och still going strong, anlänt till hotellet, tog cirkus i örat och släpade hem henne. Cirkus kunde dock glädja sig åt att avsnittet fick ett all time high i tittarsiffror och att hon genast efter hemkomsten blev erbjuden en bloggplats på finest!

cirkus var Paradisdeltagare/bybo

Dag-DL 21.30
natt-DL 10.00

@LindgrenV : Denna bruden har talang. Med tanke på de magiska nakenbilderna hon tagit på mig så kan hon inte vara ond. Har ni sett dem? Mig naken i skogen. Visligen fick jag en fästing där man absolut inte vill ha den men det gör henne inte ond. Sedan har hon aldrig röstat på mig. Jag har henne helt klart mot det godare hållet. (Psst, ligga ikväll?)

@Monstermom: Det är något skumt med henne och det där monstret hon har med sig. Så fort jag tittar på henne så börjar monstret skälla. Jag tror det är en hund men vad gör en hund i PH? Känns mer Farmen. Men det kan även vara ett mexikanskt djur som går lösa här? Så länge jag inte vet säkert så kan jag inte hålla henne som ond än. Jag skulle vilja hålla ögonen på henne men det vågar jag inte på grund av ovanstående anledningar. (Psst, ligga ikväll?)

@Novali01 : Först trodde jag att hon var en fördold farmen deltagare då hon kallade mig latmask och tvingade mig ur solstolen för att bygga ett hönshus (!). Men jag har insett, hon är ett geni! Att bygga hönshus ger muskler så jag slipper träna samt att äggen till frukost är nyttigare än nutella som vi annars serverar här. Hon verkar också villig att pakta med mig så hon måste vara god.(Psst, ligga ikväll?)

@Mammas: En gentleman avslöjar inte vad som händer bakom stängda dörrar.. Det får ni helt enkelt så på tv, förra säsongen. Det var lite pinsamt att vara i huset med henne igen och det kan ev, ha varit mitt fel att hon rök förra säsongen. Nu verkar hon göra allt för att få ut mig. Helt klart ett tecken på ondska. Hade hon varit god så borde vi ha haft försoningssex för alla vet ju att jag är den starkaste spelaren i huset?(Psst, ligga ikväll?)

Skummast är helt klart Paow, INTE en chans att bruden kan ha blivit antagen till PH en tredje omgång. Hon måste ha smugit sig till det eller legat sig till det, oavsett så är det fusk. Sedan måste det helt klart ha varit hennes fel att jag inte vann förra omgången! Hon försöker ju lixom rösta ut mig i varje lynch samt ligger hellre med Saga än mig.

Smail röstar på Paow

Mina tankar så här långt, även om ja mest känner mej förvirrad.

Novali. Kommer med konstiga teorier om vem som legat med vem. Who cares lixom?! Vi e här för å ligga (å hitta ulvar förstås).

Mammas. Inledde vettigt, men nu känns det som att hon snurrat in sig totalt.

Smail. Gör mej rejält misstänksam. Hans röst på mammas i förra lynchen skaver rejält, här tror ja de gömmer sej en ulv!

LindgrenV. Inte skrivit så mycket så ja fått nåt grepp om henne, men hon brukar vara bra på att luras, så ja vill lixom inte sätta henne på goda sidan än.

Monstermom. Herregud människa! Sluta skriv så mycket. Med all wall of text går de inte riktigt att säga nåt alls. Mer än att hon nog inte får ligga om hon snackar så där mycket hela tiden...

Med det sagt

Paow röstar på Smail

Ja vad sjutton hände där?! Är det någon twist vi knte vet om? :eek: som att vi alla har blivit ersatta av andra nick och leken fortsätter utan oss som varit med från början? :D

Ja vad sjutton hände där?! Är det någon twist vi knte vet om? :eek: som att vi alla har blivit ersatta av andra nick och leken fortsätter utan oss som varit med från början? :D
Trodde först nån puttat upp en gammal lektråd som jag råkat gå in i. Det är ju inte ens OT-färgat :confused:

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 479
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 203
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 345
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka