för mig är fio helt klart en lyakandidat - inte minst med avseende på att hon inte var i närheten av att omvärdera sin röst på mig, trots att en hel massa annat kommit upp.
Jag har för övrigt väldigt lik lya som du - Paddington och LenaH, sen seglar fio upp som kandidat som ulv och som håller kvar sina misstankar mot mig som är löst grundade - jag tror hon inte ens teoriat om någon annan. Lobelia är jag mer tveksam till konstigt nog - jag förstår ju vad hon menade hon hade ett missförstånd som förutsättning för sin tanke - och jag tycker att hon utvecklade den mer som en god än som en ond. Men det är inte osannolikt att hon är ond ändå. Lite samma sak med Killa som med fio, fast jag tror mer på fio som ond. Varför ens tänka tanken att lägga en röst på mig och inte nagelfara de med L i namnet där vi vet att vi kan hitta onda?
Jag var rätt säker på att få se en lynch med bara de med L i namnet så jag tycker det är uppseendeväckande att det inte hände - det hade ju dessutom kunna ge bra ledtrådar. Det gör att även Hedinn (förutom de två som röstade på mig)hamnar på min lista över en jag misstänker.
Så min lya är rätt så stor..LenaH, Paddington, fio, Hedinn, Lobelia, Killaloe. I den ordningen
jajuste jag har tidsbrist imorgon också så det går bra att käka mig. Och det är jättetrist om folk tror att det är något som jag hittar på.