Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Men om "alla" fattade att Snurris hade en viktig roll är det ju jäkligt märkligt att inte fler försökte rädda henne?
Jag fattade inte. Nu läste jag i efterhand men jag fattade inte vad LenaH babblade i när hon skrev att hon hade en tanke om varför hon röständrade (eller hur hon nu formulerade sig)

Haha, tack! :D Fast jag fattade inte alls att Snurris hade en viktig roll, jag bara trodde på henne som god och när det stod mot en jag misstänkte så ville jag försöka rädda henne.

Fast sa du inte just det i ett inlägg förut, eller blandar jag ihop det med någon annan? Det ska jag kontrollera

Jag tror att den som vi röstar ut sist av Len kommer vara den som faktiskt är ulv. Väldigt bekvämt för ulvarna. Och de utan L smyger med..

Men du har ju inte direkt kommit med något mer än det som redan skrivits i leken mot de med L i namnet så varför ska jag det? Hur menar du att jag ska kunna hitta något mer om ingen annan i leken gör det? Ytterst lätt motivering av dig, har verkligen svårt att se att du är god..
jag har också IRL och har iaf dividerat rätt mycket ändå tycker jag? sedan att hjärnan inte är med mig - tja what can I say?
Oavsett sida så kanske även jag försöker att inte alltid vara likadan i spelstilen jämt- lite sport måste ni ju ha vad det gäller mig att inte just bara DET ska visa vart jag står (alltså oavsett sida?)

Gänget! Jag trillade precis in, kan vi bekräfta att detta är det ni har röstat fram? Jag skriver alltid eget men sitter lite illa till så litar på er ;)

11.09 cirkus röstar på LenaH
18.03 Niyama röstar på Lobelia
18.30 Paddington röstar på Killaloe
18.58 fio röstar på Cirkus
20.22 Killaloe röstar på cirkus
20.41 Hedinn röstar på Quarter4ever
20.56 bollen__ röstar på quarter4ever
21.08 Mirtai röstar på bollen
21.11 LenaH röstar på Killaloe
21.17 quarter4ever röstar på bollen__
21.21 Lobelia röstar på bollen__

21.26 Niyama ändrar röst till LenaH
21.27 Idahoe röstar på Lobelia
21.29 Niyama ändrar tillbaka till Lobelia

bollen__ 3
Lobelia 2
Killaloe 2
cirkus 2
quarter4ever 2

...så kommer uppdatering på studs!

jag har också IRL och har iaf dividerat rätt mycket ändå tycker jag? sedan att hjärnan inte är med mig - tja what can I say?
Oavsett sida så kanske även jag försöker att inte alltid vara likadan i spelstilen jämt- lite sport måste ni ju ha vad det gäller mig att inte just bara DET ska visa vart jag står (alltså oavsett sida?)
Fast jag håller med @bollen__ om att du mest taggat folk utan att egentligen bidra med så mycket själv. :)

Jo men du misstänker mig för att jag inte hittat något nytt än det som redan skrivits mot de med l i namnet, det har ju inte du heller gjort vad jag kan se?

jag tror fortfarande att det är mer ön en ulv som har L i sitt namn och överst på min lista står killaloe och bollen___
detta bara utifrån mitt resonemang i min röst.
Kan givetvis vara helt fel ute men det stack verkligen i ögonen på mig att två med L i sitt namn lagt en andra röst på en spelare som inte har L i sitt namn , ( cirkus och jag själv- jag vet vart jag har mig själv så givet blir jag skum på detta!)
Även Hedinn känner jag mig lite tveksam över vart jag har i ärlighetens namn.

jag tror fortfarande att det är mer ön en ulv som har L i sitt namn och överst på min lista står killaloe och bollen___
Kan givetvis vara helt fel ute men det stack verkligen i ögonen på mig att två med L i sitt namn lagt en andra röst på en spelare som inte har L i sitt namn , ( cirkus och jag själv- jag vet vart jag har mig själv så givet blir jag skum på detta!)

Tror mer på LenaH och Lobelia. Men om bollen ryker och är ond så är det Lobelia som spikade igen för henne. Hedinn börjar jag också misstänka nu, hon brukar gräva bättre.

Jo men du misstänker mig för att jag inte hittat något nytt än det som redan skrivits mot de med l i namnet, det har ju inte du heller gjort vad jag kan se?
jag har dividierat sedan igår om Lobelia ffa , har dividerat om er andra 3 med L i namnet och JA jag har taggat er som inte kommit med så mycket input
Jag riktade faktiskt IN mig på den grupp där jag VET att det finns (minst!) en ulv! Kändes liksom vettigastO_o
Tillägg har även diskuterat utirån röstlistan igår ang Paddingtons ev ondhet mm
SÅ nej jag håller faktiskt inte helt med er som tycker att jag inte grävt så bra. Kanske kan vara ettrigare om jag kan sitta vid datorn 24/7 - medges - men ändå!

Du har helt fel om mig iaf.

Uppdatering!

bollen__ körde all in i spelet. Det här var ju hur kul som helst, solsken, drinkar, poolhäng, en och annan snygging att flirta med.. Visst det kanske blev lite mycket dricka nån vända, och kanske hamnade badkläderna lite på sniskan framför kameran, och kanske blev det lite hångel under täcket men på det hela taget tyckte bollen__ att det gick hur bra som helst. Tyvärr verkade det som att hon var alldeles för oskyldig för programserien och de andra tyckte att hon var SÅ lam liksom. Inga droger, inga skönhetsoperationer, och så envisades hon med att längta hem ibland. Nä tyvärr, bollen fick gå utan partner och packa väskan och dra hemåt mot Sverige. Och skvallertidningarna orkade inte ens skriva en notis :(

bollen__ var Paradisedeltagare (bybo)

Gänget! Jag trillade precis in, kan vi bekräfta att detta är det ni har röstat fram? Jag skriver alltid eget men sitter lite illa till så litar på er ;)

11.09 cirkus röstar på LenaH
18.03 Niyama röstar på Lobelia
18.30 Paddington röstar på Killaloe
18.58 fio röstar på Cirkus
20.22 Killaloe röstar på cirkus
20.41 Hedinn röstar på Quarter4ever
20.56 bollen__ röstar på quarter4ever
21.08 Mirtai röstar på bollen
21.11 LenaH röstar på Killaloe
21.17 quarter4ever röstar på bollen__
21.21 Lobelia röstar på bollen__

21.26 Niyama ändrar röst till LenaH
21.27 Idahoe röstar på Lobelia
21.29 Niyama ändrar tillbaka till Lobelia

bollen__ 3
Lobelia 2
Killaloe 2
cirkus 2
quarter4ever 2

...så kommer uppdatering på studs!

LenaH har en röst också
kan faktiskt ha betydelse mtp extraröst samt eliminering!

Jaha, det var ju inte så förvånande och med tanke på att Lobelia spikade igen för bollen när det var så jämnt så är hon även fortsatt min huvudmisstänkte.

Uppdatering!

bollen__ körde all in i spelet. Det här var ju hur kul som helst, solsken, drinkar, poolhäng, en och annan snygging att flirta med.. Visst det kanske blev lite mycket dricka nån vända, och kanske hamnade badkläderna lite på sniskan framför kameran, och kanske blev det lite hångel under täcket men på det hela taget tyckte bollen__ att det gick hur bra som helst. Tyvärr verkade det som att hon var alldeles för oskyldig för programserien och de andra tyckte att hon var SÅ lam liksom. Inga droger, inga skönhetsoperationer, och så envisades hon med att längta hem ibland. Nä tyvärr, bollen fick gå utan partner och packa väskan och dra hemåt mot Sverige. Och skvallertidningarna orkade inte ens skriva en notis :(

bollen__ var Paradisedeltagare (bybo)

hm ja jo :banghead:
:crazy:

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 476
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 200
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 345
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka