jag har inte skällt på dig så du behöver väl inte vara bitsk mot mig.
Nej men tyvärr färgar det av sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har inte skällt på dig så du behöver väl inte vara bitsk mot mig.
Det brukar du ha mig som. Jag är van vid detJaha, det var ju inte så förvånande och med tanke på att Lobelia spikade igen för bollen när det var så jämnt så är hon även fortsatt min huvudmisstänkte.
LenaH har en röst också
kan faktiskt ha betydelse mtp extraröst samt eliminering!
hm ja jag undrar jag om det kan vara så att du har rätt men samtidigt så vete sjutton om inte en god Lobelia också skulle kunna göra det?Jaha, det var ju inte så förvånande och med tanke på att Lobelia spikade igen för bollen när det var så jämnt så är hon även fortsatt min huvudmisstänkte.
Trist. Vi var lite inne på samma spår om röstningen.hm ja jo
![]()
Den finns med i listan hörru.LenaH har en röst också
kan faktiskt ha betydelse mtp extraröst samt eliminering!
Nja? Igår röstade jag på LenaH och sedan Paddington. Men efter ditt utspel inatt, din BOP-röst igår trots att du röstade så pass sent och sen dessutom spiken i kistan för bollen idag så tja, inte så konstigt.Det brukar du ha mig som. Jag är van vid det![]()
Ja men inte längst ner vilket mycket väl kunde vara det som LL läser istället för varje röstrad?Den finns med i listan hörru.![]()
Äh, kom igen nu. @Lenis är läskunnig.Ja men inte längst ner vilket mycket väl kunde vara det som LL läser istället för varje röstrad?
Eller hur?
ja men visst . men samtidigt är det dumt om inte allt står med tycker jag oavsett! Som jag skrev så hade det lika gärna kunnat vara så att alla hamnat på 2 röster var ( men troligen denna gången inte. iom att bollen__ var god)Äh, kom igen nu. @Lenis är läskunnig.
Men ge dig nu, @Lenis har ju skrivit att hon sett den, vad ältar du för?ja men visst . men samtidigt är det dumt om inte allt står med tycker jag oavsett! Som jag skrev så hade det lika gärna kunnat vara så att alla hamnat på 2 röster var ( men troligen denna gången inte. iom att bollen__ var god)
Jaha, det var ju inte så förvånande och med tanke på att Lobelia spikade igen för bollen när det var så jämnt så är hon även fortsatt min huvudmisstänkte.
har lagt till / end of discussionMen ge dig nu, @Lenis har ju skrivit att hon sett den, vad ältar du för?
Men snälla du, rösten på mig fanns ju med?!ja men visst . men samtidigt är det dumt om inte allt står med tycker jag oavsett! Som jag skrev så hade det lika gärna kunnat vara så att alla hamnat på 2 röster var ( men troligen denna gången inte. iom att bollen__ var god)
Hon frågade ju om det var en korrekt lista - och min åsikt är då att allt ska stå med som kan betyda något vilket din enstaka röst på dig hade kunnat göra faktiskt!
Misstag uppstår ju när det blir något man förbiser- kan hända den bästa och därför lika bara att se till att det inte fattas en rad
( men inget att tjafsa om egentligen- men MIN åsikt om det hela)
Jag misstänker att jag som ond fegat mer. Nu var det rätt många röster lagda och jag tror vad jag än valt skulle varit misstänkt från somliga. Jag var också ganska säker på att Niyama och Idahoe skulle rösta på mig och vill helst vara kvar. Det krävde 3 röster på någon då.hm ja jag undrar jag om det kan vara så att du har rätt men samtidigt så vete sjutton om inte en god Lobelia också skulle kunna göra det?
Jag förstår din poäng här och jag håller med.. Det jag skrev i natt när jag misstänkte Lobelia men tog lite tillbaka nu får nytt bränsle på lågan nu iom detta.
Jag misstänker att jag som ond fegat mer. Nu var det rätt många röster lagda och jag tror vad jag än valt skulle varit misstänkt från somliga. Jag var också ganska säker på att Niyama och Idahoe skulle rösta på mig och vill helst vara kvar. Det krävde 3 röster på någon då.
Smidigt att du röstade på cirkus och sen nu är beredd att ta upp spåret igen![]()
Nä, det fattar inte jag heller. Det känns lite hopplöst att de jag ser som goda blir lynchade, alltså jag kanske har HELT FEL i mina teorier (det vore bara som vanligt när jag är god) men det är ju svårt att tänka om när ingen jag ens misstänker lite blir lynchad utan folk lynchar de som i princip inte gjort nåt skumt alls?! Jag ser ju nåt samband Lobelia - LenaH - Paddington så jag hade ju gärna lynchat nån av dom för att antingen få ut en ulv eller kunna tänka om och tänka rätt... nu känns det bara hopplöst.Helt ärligt så fattar jag inte hur bollen blev misstänkt från första början .