Ulvlek - Paradise Hotel vs Farmen

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lenis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 540
  • Visningar Visningar 44 928
Jaha, det var ju inte så förvånande och med tanke på att Lobelia spikade igen för bollen när det var så jämnt så är hon även fortsatt min huvudmisstänkte.
hm ja jag undrar jag om det kan vara så att du har rätt men samtidigt så vete sjutton om inte en god Lobelia också skulle kunna göra det?

Äh, kom igen nu. @Lenis är läskunnig.
ja men visst . men samtidigt är det dumt om inte allt står med tycker jag oavsett! Som jag skrev så hade det lika gärna kunnat vara så att alla hamnat på 2 röster var ( men troligen denna gången inte. iom att bollen__ var god)
Hon frågade ju om det var en korrekt lista - och min åsikt är då att allt ska stå med som kan betyda något vilket din enstaka röst på dig hade kunnat göra faktiskt!
Misstag uppstår ju när det blir något man förbiser- kan hända den bästa och därför lika bara att se till att det inte fattas en rad
( men inget att tjafsa om egentligen- men MIN åsikt om det hela)

Jaha, det var ju inte så förvånande och med tanke på att Lobelia spikade igen för bollen när det var så jämnt så är hon även fortsatt min huvudmisstänkte.

Jag förstår din poäng här och jag håller med.. Det jag skrev i natt när jag misstänkte Lobelia men tog lite tillbaka nu får nytt bränsle på lågan nu iom detta.

ja men visst . men samtidigt är det dumt om inte allt står med tycker jag oavsett! Som jag skrev så hade det lika gärna kunnat vara så att alla hamnat på 2 röster var ( men troligen denna gången inte. iom att bollen__ var god)
Hon frågade ju om det var en korrekt lista - och min åsikt är då att allt ska stå med som kan betyda något vilket din enstaka röst på dig hade kunnat göra faktiskt!
Misstag uppstår ju när det blir något man förbiser- kan hända den bästa och därför lika bara att se till att det inte fattas en rad
( men inget att tjafsa om egentligen- men MIN åsikt om det hela)
Men snälla du, rösten på mig fanns ju med?!
Gör egna listor då istf att gaffla om det10 min senare?

hm ja jag undrar jag om det kan vara så att du har rätt men samtidigt så vete sjutton om inte en god Lobelia också skulle kunna göra det?
Jag misstänker att jag som ond fegat mer. Nu var det rätt många röster lagda och jag tror vad jag än valt skulle varit misstänkt från somliga. Jag var också ganska säker på att Niyama och Idahoe skulle rösta på mig och vill helst vara kvar. Det krävde 3 röster på någon då.

Jag misstänker att jag som ond fegat mer. Nu var det rätt många röster lagda och jag tror vad jag än valt skulle varit misstänkt från somliga. Jag var också ganska säker på att Niyama och Idahoe skulle rösta på mig och vill helst vara kvar. Det krävde 3 röster på någon då.

Så du tror Killa, Cirkus och Q är goda?

Host host..

Påminner om att vara snälla mot varandra, jag är den första att förstå att det kan bli lite grinigt ibland och flera av oss är ju tävlingsmänniskor som dessutom gärna vill vinna.. Men det blir ännu roligare om man räknar till 10 innan man svarar och kom ihåg att den andra parten kanske faktiskt (och nu pratar jag generellt och inte ang denna leks rollfördelning) har en agenda att missförstå med flit som passar med deras roll, eller bara är frustrerad för att ni inte ser saker på samma sätt i all hetta.

Ät en glass och kom igen imorrn om ni börjar tycka nån är tröttsam, och trösta er med att ni inte är instängda på en regnig Farm utan käk :nailbiting: Piis, love and understanding, från er LL

OBS:
natt-DL imorgon 11.30 (UPPSKJUTET pga barnmorskebesök..)
dag-DL 21.30

Smidigt att du röstade på cirkus och sen nu är beredd att ta upp spåret igen :cautious:

Ja jag trodde nog faktiskt inte att Lobelia som ulv hade stuckit ut så mkt även om jag misstänkte henne i natt .. jag vet inte.. men efter att ha slagit i spiken i kistan för bollen så ..jag kanske hade fel? Helt ärligt så fattar jag inte hur bollen blev misstänkt från första början .

Fast nått jag inte fattar är ändå att om min tidigare teori om dig hur du skapade ett perfekt alibi hur det går ihop med Lobelia då jag ändå kan tycka mig se er i lyan ihop och detta bara är en charad för att få en av er godförklarad :cautious:

Helt ärligt så fattar jag inte hur bollen blev misstänkt från första början .
Nä, det fattar inte jag heller. Det känns lite hopplöst att de jag ser som goda blir lynchade, alltså jag kanske har HELT FEL i mina teorier (det vore bara som vanligt när jag är god) men det är ju svårt att tänka om när ingen jag ens misstänker lite blir lynchad utan folk lynchar de som i princip inte gjort nåt skumt alls?! Jag ser ju nåt samband Lobelia - LenaH - Paddington så jag hade ju gärna lynchat nån av dom för att antingen få ut en ulv eller kunna tänka om och tänka rätt... nu känns det bara hopplöst.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 477
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 202
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 345
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka