Men vid närmre eftertanke så tror jag inte det. Eller behöver åtminstone fundera mer.Ha jag trodde på killa, kan de ha varit båda ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vid närmre eftertanke så tror jag inte det. Eller behöver åtminstone fundera mer.Ha jag trodde på killa, kan de ha varit båda ?
Jag var nervös! Vad ger pluspoäng då?![]()
ja? Om båda är goda så klart de vill ändra?
Absolut att Lobelia kan vara ond och bara ändrar till LenaH för alibi? Eller hur tänker du?
DL3
20.35 LenaH röstar på Killaloe
20.44 Niyama röstar på Lobelia
20.55 Mirtai röstar på Lobelia
21,02 Hedinn röstar på LenaH
21.06 fio röstar på Lobelia
21.07 Idahoe röstar på LenaH
21.08 Lobelia röstar på Killaloe
21.19 quarter4ever röstar på LenaH
21.24 Paddington röstar på Killaloe
21.28 Killaloe röstar på Lobelia
2128 Lobelia röstar på LenaH
Killaloe 2
Lobelia 4
LenaH 4
Jag ändrade till LenaH i sista stund.Vad menar du? Killa har ju inte röständrat?
vi är inte polare å jag vet inte vad jag ska säga för att du ska förstå det.
Tror du inte att jag hade tagit chansen å röstat på henne å försökt skaffa ett alibi om jag var i lyan?
Varför skulle jag fortsätta skriva i samma spår?
jag röstade på Killa redan igår för jag misstänkte henne mest.LenaH röstade på Killa, Lobelia röstade på Killa, Paddi röstade på Killa, det var rätt uppenbart att de ville dra åt det hållet trots att det fanns så mycket som var urskumt med LenaH och Lobelia.
Jag ändrade till LenaH i sista stund.
DET är en fördelOch nu kan inte ulvarna sno skyddet längre om de inte redan gjort det då![]()
Just det. OM de inte redan har gjort det så kan de försökt vända mot nån annan ulv hellre än just LenaH.Och nu kan inte ulvarna sno skyddet längre om de inte redan gjort det då![]()
Ärligt talat om jag och LenaH suttit i lyan tillsammans så hade vi garanterat offrat mig. Nyiama är som en igel på mig och om än misstänksam mot LenaH tidigare så har hon bara haft mig för ögonen.Jo det vet jag. Men båda skrev Q ? Om båda är goda så klart dom vill röständra?
jag menade inte att båda ändrat utan att såklart att vem som helst av dem skulle vilja ändra för att rädda sig själv -killa hade ju redan lagt upp Lobelia i ledning om inte Lobelia ändrat till lenaH?Vad menar du? Killa har ju inte röständrat?
Just det. OM de inte redan har gjort det så kan de försökt vända mot nån annan ulv hellre än just LenaH.
jo jag kan se det så också- som sagt utesluter inte att Lobelia är ulv, allsLenaH röstade på Killa, Lobelia röstade på Killa, Paddi röstade på Killa, det var rätt uppenbart att de ville dra åt det hållet trots att det fanns så mycket som var urskumt med LenaH och Lobelia.
jag menade inte att båda ändrat utan att såklart att vem som helst av dem skulle vilja ändra för att rädda sig själv -killa hade ju redan lagt upp Lobelia i ledning om inte Lobelia ändrat till lenaH?
I vart fall som det ser ut öppet
Det här fattar jag inget av.Just det. OM de inte redan har gjort det så kan de försökt vända mot nån annan ulv hellre än just LenaH.
Ärligt talat om jag och LenaH suttit i lyan tillsammans så hade vi garanterat offrat mig. Nyiama är som en igel på mig och om än misstänksam mot LenaH tidigare så har hon bara haft mig för ögonen.
Missade det om Q får läsa igen.