Dag 1
15.57 Idahoe röstar på Killaloe
18.56 Hedinn röstar på Ferrari
19.05 Killaloe röstar på Idahoe
20.13 cirkus röstar på Paddington
20.20 Snurrfian röstar på Niyama
20.36 Paddington röstar på Quarter4Ever
20.57 Ferrari röstar på Hedinn
21.02 quarter4ever röstar på Paddington
21.02 Lobelia röstar på Cirkus
21.11 mirtai röstar på Snurrfian
21.16 bollen__ röstar på Ferrari
21.17 LenaH röstar på Snurrfian
21.20 Niyama röstar på LenaH
21.22 snurrfian ändrar sin röst till Idahoe
21.27 Snurrfian röstar på Ferrari
21.27 Niyama röstar på Paddington
Ferrari lynchas (Magister / dramatiska)
Snurrfian käkas (siare / Vickan S)
Dag 2
11.09 cirkus röstar på LenaH
18.03 Niyama röstar på Lobelia
18.30 Paddington röstar på Killaloe
18.58 fio röstar på Cirkus
20.22 Killaloe röstar på cirkus
20.41 Hedinn röstar på Quarter4ever
20.56 bollen__ röstar på quarter4ever
21.08 Mirtai röstar på bollen__
21.11 LenaH röstar på Killaloe
21.17 quarter4ever röstar på bollen__
21.21 Lobelia röstar på bollen__
21.26 Niyama ändrar röst till LenaH
21.27 Idahoe röstar på Lobelia
21.29 Niyama ändrar tillbaka till Lobelia
Bollen__ lynchas (bybo)
Cirkus käkas (bybo)
DL3
20.35 LenaH röstar på Killaloe
20.44 Niyama röstar på Lobelia
20.55 Mirtai röstar på Lobelia
21,02 Hedinn röstar på LenaH
21.06 fio röstar på Lobelia
21.07 Idahoe röstar på LenaH
21.08 Lobelia röstar på Killaloe
21.19 quarter4ever röstar på LenaH
21.24 Paddington röstar på Killaloe
21.28 Killaloe röstar på Lobelia
2128 Lobelia röstar på LenaH
LenaH lynchas (ulv- christina)
Idahoe röstar på Killaloe-Lobelia-LenaH
Hedinn röstar på Ferrari-Q-LenaH
Killaloe röstar på Idahoe-cirkus-Lobelia
Paddington röstar på Quarter4Ever-Killaloe-Killaloe
quarter4ever röstar på Paddington-bollen-LenaH
Lobelia röstar på Cirkus-bollen-Killaloe-LenaH
mirtai röstar på Snurrfian-bollen-Lobelia
Niyama röstar på LenaH-Paddington-Lobelia-LenaH-Lobelia
fio röstar missar- Cirkus-Lobelia
Jag tror inte att Lobelia och Niyama sitter i lyan ihop i vart fall - annars är det ett bra skådespel minsann
Lite samma med Paddington och Niyama också 
Rösterna på LenaH:
Hedinn lägger den första rösten på LenaH idag, och har väl i mina ögon blivit inte fullt lika skum som innan
Dock hade Lobelia redan två röster på sig i det läget och flera som hade uttalade misstankar mot Lobelia som inte röstat än så det finns en risk för att det är en alibiröst, ffa om röstelimineringen fanns kvar för onda att använda?
Idahoe lägger den andra rösten på LenaH och har väl sammantaget genom leken tycker jag varit en av de som teoriat väl och förefaller gräva ändå? Men samma brasklapp som med Hedinn- kan vara en alibiröst
Q (Jag) lägger sedan en tredje röst på LenaH som gör att hon kommer lika med Lobelia , samma sak gäller även för mig förstås vad det gäller alibiröst
Lobelia ändrar sedan sin röst till LenaH för att rädda sig själv och det är hon ju i princip tvungen att göra om hon inte vill offra sig? Springpunkten här är ju om LenaH hade kvar sin förmåga eller inte? Var den kvar så känns det som att Lobelia inte borde vara i lyan med LenaH- för det var ju att ta bort ett säkert käk? Däremot om förmågan var borta så var ju LenaH som vilken annan ulv som helst. Mycket har handlat om Lobelia sedan dag 1 och jag tycker att det är svårbedömt
Å ena sidan så kan det vara så eller å andra sidan kan det vara si
På ett sätt skulle det vara bra att få veta en annan ulv så man kan kanske genom dens röstrad och teoriande sluta sig till vart man har Lobelia?
Jag känner att det är lite vanskligt att nu när vi fått ut en ulv med L i namnet verkligen vara lika säkra på om det finns en ulv till bland de två som är kvar ? (bara för det är väl båda onda
)
De som röstade på Lobelia: Niyama.- Mirtai-Fio och Killaloe
Killaloe är svårast att säga något om tycker jag . Ville ju dels rädda sig själv( mtp antalet dolda röster och eliminering så kunde hon ju inte känna sig säker alls även om hon bara hade 2 röster)
men skulle väl kanske vilja ha lite mer input från @Killaloe varför hon tog Lobelia och inte LenaH och kanske ffa hur hon ser på Lobelia nu när LenaH visade sig vara ulv?
LenaH röstade på Killaloe både igår och idag. Och det gjorde även Paddington
Mirtai har jag reagerat på tidigare idag och är fortfarande ett frågetecken för mig. Mina tankar kring henne kvarstår . Men behöver läsa henne igen känner jag med det hon skrivit idag ordentligt.
Fio kände jag att det kunde vara troligt att hon inte hamnat på kollisionskurs med cirkus på det viset om hon var ond. Jag tror att det fortfarande kan vara så- eller så är det just för att hon var ond som de kom på kant? Men iaf inte i topp på min lista för stunden
Niyama ja du
Känns ju som hon varit inne på samma spår som mig under leken rätt mycket . Men nojar för att hon bara är smidig ond? Jag har noterat det där också att hon inte röstade på LenaH idag men samtidigt har hon iaf gjort det båda andra dagarna- dock ändrat från henne? Hur var det nu @Niyama ? Var du bättre på att rösta på onda som ulv
Men sammantaget inte hon heller i topp på min lista då jag tycker hon fört leken framåt i vart fall och verkar fundera över de flesta.
Rösterna på Killaloe
LenaH la den första rösten .
Lobelia den andra ( men ändrar sedan till LenaH ) och sedan la Paddington den tredje som i det läget för upp Killaloe till samma röster som både LenaH och Lobelia
Alltså det SER ju verkligen ut som att det skulle kunna vara så att Paddington och Lobelia sitter i lyan ihop med LenaH och gör ett försök att iaf få till en lottning med en som är god?
Och jag har varit misstänksam mot Paddington ända sedan första dagen så i vart fall att hon kan vara ond med LenaH känns inte så otroligt långsökt tycker jag! Men skulle det visa sig att Killaloe är ond så ser det ju genast annorlunda ut . Men i vart fall en jag håller på min skumlista tills vidare
Jag ska nu läsa igenom lite mer noga alla inlägg igen ffa av LenaH som vi nu vet var ond för att se om det kan finnas något i dem att notera extra nu
15.57 Idahoe röstar på Killaloe
18.56 Hedinn röstar på Ferrari
19.05 Killaloe röstar på Idahoe
20.13 cirkus röstar på Paddington
20.20 Snurrfian röstar på Niyama
20.36 Paddington röstar på Quarter4Ever
20.57 Ferrari röstar på Hedinn
21.02 quarter4ever röstar på Paddington
21.02 Lobelia röstar på Cirkus
21.11 mirtai röstar på Snurrfian
21.16 bollen__ röstar på Ferrari
21.17 LenaH röstar på Snurrfian
21.20 Niyama röstar på LenaH
21.22 snurrfian ändrar sin röst till Idahoe
21.27 Snurrfian röstar på Ferrari
21.27 Niyama röstar på Paddington
Ferrari lynchas (Magister / dramatiska)
Snurrfian käkas (siare / Vickan S)
Dag 2
11.09 cirkus röstar på LenaH
18.03 Niyama röstar på Lobelia
18.30 Paddington röstar på Killaloe
18.58 fio röstar på Cirkus
20.22 Killaloe röstar på cirkus
20.41 Hedinn röstar på Quarter4ever
20.56 bollen__ röstar på quarter4ever
21.08 Mirtai röstar på bollen__
21.11 LenaH röstar på Killaloe
21.17 quarter4ever röstar på bollen__
21.21 Lobelia röstar på bollen__
21.26 Niyama ändrar röst till LenaH
21.27 Idahoe röstar på Lobelia
21.29 Niyama ändrar tillbaka till Lobelia
Bollen__ lynchas (bybo)
Cirkus käkas (bybo)
DL3
20.35 LenaH röstar på Killaloe
20.44 Niyama röstar på Lobelia
20.55 Mirtai röstar på Lobelia
21,02 Hedinn röstar på LenaH
21.06 fio röstar på Lobelia
21.07 Idahoe röstar på LenaH
21.08 Lobelia röstar på Killaloe
21.19 quarter4ever röstar på LenaH
21.24 Paddington röstar på Killaloe
21.28 Killaloe röstar på Lobelia
2128 Lobelia röstar på LenaH
LenaH lynchas (ulv- christina)
Idahoe röstar på Killaloe-Lobelia-LenaH
Hedinn röstar på Ferrari-Q-LenaH
Killaloe röstar på Idahoe-cirkus-Lobelia
Paddington röstar på Quarter4Ever-Killaloe-Killaloe
quarter4ever röstar på Paddington-bollen-LenaH
Lobelia röstar på Cirkus-bollen-Killaloe-LenaH
mirtai röstar på Snurrfian-bollen-Lobelia
Niyama röstar på LenaH-Paddington-Lobelia-LenaH-Lobelia
fio röstar missar- Cirkus-Lobelia
Jag tror inte att Lobelia och Niyama sitter i lyan ihop i vart fall - annars är det ett bra skådespel minsann
Rösterna på LenaH:
Hedinn lägger den första rösten på LenaH idag, och har väl i mina ögon blivit inte fullt lika skum som innan
Dock hade Lobelia redan två röster på sig i det läget och flera som hade uttalade misstankar mot Lobelia som inte röstat än så det finns en risk för att det är en alibiröst, ffa om röstelimineringen fanns kvar för onda att använda?
Idahoe lägger den andra rösten på LenaH och har väl sammantaget genom leken tycker jag varit en av de som teoriat väl och förefaller gräva ändå? Men samma brasklapp som med Hedinn- kan vara en alibiröst
Q (Jag) lägger sedan en tredje röst på LenaH som gör att hon kommer lika med Lobelia , samma sak gäller även för mig förstås vad det gäller alibiröst
Lobelia ändrar sedan sin röst till LenaH för att rädda sig själv och det är hon ju i princip tvungen att göra om hon inte vill offra sig? Springpunkten här är ju om LenaH hade kvar sin förmåga eller inte? Var den kvar så känns det som att Lobelia inte borde vara i lyan med LenaH- för det var ju att ta bort ett säkert käk? Däremot om förmågan var borta så var ju LenaH som vilken annan ulv som helst. Mycket har handlat om Lobelia sedan dag 1 och jag tycker att det är svårbedömt
Å ena sidan så kan det vara så eller å andra sidan kan det vara si
På ett sätt skulle det vara bra att få veta en annan ulv så man kan kanske genom dens röstrad och teoriande sluta sig till vart man har Lobelia?
Jag känner att det är lite vanskligt att nu när vi fått ut en ulv med L i namnet verkligen vara lika säkra på om det finns en ulv till bland de två som är kvar ? (bara för det är väl båda onda
De som röstade på Lobelia: Niyama.- Mirtai-Fio och Killaloe
Killaloe är svårast att säga något om tycker jag . Ville ju dels rädda sig själv( mtp antalet dolda röster och eliminering så kunde hon ju inte känna sig säker alls även om hon bara hade 2 röster)
men skulle väl kanske vilja ha lite mer input från @Killaloe varför hon tog Lobelia och inte LenaH och kanske ffa hur hon ser på Lobelia nu när LenaH visade sig vara ulv?
LenaH röstade på Killaloe både igår och idag. Och det gjorde även Paddington
Mirtai har jag reagerat på tidigare idag och är fortfarande ett frågetecken för mig. Mina tankar kring henne kvarstår . Men behöver läsa henne igen känner jag med det hon skrivit idag ordentligt.
Fio kände jag att det kunde vara troligt att hon inte hamnat på kollisionskurs med cirkus på det viset om hon var ond. Jag tror att det fortfarande kan vara så- eller så är det just för att hon var ond som de kom på kant? Men iaf inte i topp på min lista för stunden
Niyama ja du
Rösterna på Killaloe
LenaH la den första rösten .
Lobelia den andra ( men ändrar sedan till LenaH ) och sedan la Paddington den tredje som i det läget för upp Killaloe till samma röster som både LenaH och Lobelia
Alltså det SER ju verkligen ut som att det skulle kunna vara så att Paddington och Lobelia sitter i lyan ihop med LenaH och gör ett försök att iaf få till en lottning med en som är god?
Och jag har varit misstänksam mot Paddington ända sedan första dagen så i vart fall att hon kan vara ond med LenaH känns inte så otroligt långsökt tycker jag! Men skulle det visa sig att Killaloe är ond så ser det ju genast annorlunda ut . Men i vart fall en jag håller på min skumlista tills vidare
Jag ska nu läsa igenom lite mer noga alla inlägg igen ffa av LenaH som vi nu vet var ond för att se om det kan finnas något i dem att notera extra nu