Därför att det var relativt långt mellan rösterna vilket innebär att man har haft möjlighet att se de tidigare rösterna innan man postade sin röst. Vill man avgöra en lynch i DL1? Hur vet man att den man röstar på är ond/god? Nu vet vi ju att karamell var god, men hur vet man det innan DL? De enda som vet om karamell var ond/god är de onda, eftersom alla onda sitter i lyan (om jag läst rätt). Det är för de ondas intresse att ha ut goda och att lägga upp för lottning är inte avgörande på samma sätt som att lägga en avgörande röst. Men sedan kan det så klart ha hänt saker i det dolda, tex att fåret röstade på någon annan i tråden och sedan på karamell dolt.
Vet du något som inte jag vet?
Den enda jag nog skulle våga sätta lite (med betoning på lite!) åt det goda hållet är Elo för att hon mest troligast inte hann se. Mellan Pegasus och BSF var det också långt mellan, över en timme. Så BSF skulle också kunna vara ond...
Fast du har fortfarande inte svarat på varför bsfs röst inte fick dig att reagera i det första inlägget där du reagerade på 3 av 5 röster mest? Det var faktiskt den som tippade över till karamells nackdel. Jag tycker att du resonerar på ett underligt vis eftersom det i allafall i leken ser ut som om bsf lägger en avgörande röst, vad som hänt i det fördolda vet bara de onda