Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men va ända in i
Om någon undrar blev jag kanske lite för exalterad av att få en sia. Fattade inte alls att Pegasus var brevis, var så fokuserad på att inte missa att få sia
Du tog upp alla goda roller i ditt teoriinlägg vilka som kund vara vad osv. Allt utom jägaren. (Därav trodde jag att du kunde vara den själv då den inte alls fanns med i dina tankar om andra )
Men nu får ni förklara vilken roll jag hintade om? För det var inte meningen
Missade nog det, tycker att jag borde reagerat annars@Aliisa att du inte misstänkte cirkus ordentligt när hon uttryckligen sa att du inte kunde ha den rollen jag tydligt indikerade att jag trodde att du hade? Var ju på väg att svänga om dig där
Jag skrev ett rejält inlägg om att du kunde vara god efter dl3 Vacklade dock när du ville hålla Niyama son god trots att du skrivit att antingen hon eller heffa borde vara ond.Missade nog det, tycker att jag borde reagerat annars
Fast fio var ju i princip inte med och röstade ut någon, så det var väl en rimlig kommentar sett till det?Hmmm... tycker det är lite konstigt att ingen tog fasta på fio.s anmärkning i #852 om: När ni röstar ut goda på löpande band som svar på BSFs inlägg, även gillad av Hedinn, Har även för mig att det var någon liknande kommentar inför DL igår som inte uppmärksmmades.
Det var inte meningen att lura erJamen vafan @Aliisa !!!
Fast fio var ju i princip inte med och röstade ut någon, så det var väl en rimlig kommentar sett till det?
Jag tolkade mycket av det som rent OT, faktiskt...Och både @idaho och jag som tyckte jag gick lite över gränsen i hintandet då jag skrev om DagOtto, motojsykkeln och tomte turen med Gött land ruset (en underbar liten tjej som ställde upp till 100% på våran utflykt till kompisens barn och hem igen)
Men, tack!*Ängeln skyddar Blacksmithfarm
Jägare!
Men nu får ni förklara vilken roll jag hintade om? För det var inte meningen
Jag tog dig som brevis redan i onsdags klockan 17:30Och både @idaho och jag som tyckte jag gick lite över gränsen i hintandet då jag skrev om DagOtto, motojsykkeln och tomte turen med Gött land ruset (en underbar liten tjej som ställde upp till 100% på våran utflykt till kompisens barn och hem igen)
Du spelade bäst av alla - var övertygad om dig som ängel. Mycket snyggt att skydda den riktiga ängelnTack alla för leken!
Det var intressant ändå med så begränsat med info, så många bybor - en utmaning.
Grattis onda!
Tack!Du spelade bäst av alla - var övertygad om dig som ängel. Mycket snyggt att skydda den riktiga ängeln