Hedinn
Moderator
Haha ja, jag tyckte synd om mig medTyckte synd om dig idag men alltsÄ hade jag varit god sÄ hade jag tyckt att det var jÀttemÀrkligt att Q var sÄ sÀker pÄ din ondska.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja, jag tyckte synd om mig medTyckte synd om dig idag men alltsÄ hade jag varit god sÄ hade jag tyckt att det var jÀttemÀrkligt att Q var sÄ sÀker pÄ din ondska.
Jag var inne pÄ det, sÀrskilt som jag inte var sÀker pÄ att @Blacksmithfarm var god men till slut fick jag ju bestÀmma mig för att tro pÄ det.Varför inte?
Det var ju jÀttekul! Hade honoch jag varit i lyan hade det lÀtt kunnat hÀnda - fast bara en gÄng kanske
Typ!Varför inte?
Det var ju jÀttekul! Hade honoch jag varit i lyan hade det lÀtt kunnat hÀnda - fast bara en gÄng kanske
Jag var inne pÄ det, sÀrskilt som jag inte var sÀker pÄ att @Blacksmithfarm var god men till slut fick jag ju bestÀmma mig för att tro pÄ det.
Hon kom undan med att vara newbee. Trodde tidigt pÄ henne i lyan men var svÄrt att veta iom att hon Àr nyElo skrev en grej skittidigt som ingen nappade pÄ - ren tur IMHO.
Tack för ett jĂ€ttekul spel, allihop. Ăven om jag mest var förvirrad (delvis spel, delvis pĂ„ riktigt)
Jag reagerade ju pÄ att hon skrev det dÀr. Men sedan kom julafton och jag var offline ett dygn eller sÄ det tappades bortHon kom undan med att vara newbee. Trodde tidigt pÄ henne i lyan men var svÄrt att veta iom att hon Àr ny
Det KĂNDES sĂ„ men jag tycker det Ă€r rĂ€tt svĂ„rt i goda lyan för det gĂ„r ju inte att fiska som nĂ€r man Ă€r i leken.Mig satte du i lyan ganska tidigt antar jag
Jag reagerade ju pÄ att hon skrev det dÀr. Men sedan kom julafton och jag var offline ett dygn eller sÄ det tappades bort
Men jag menade att cirkus var felinformerad om Qs godhet respektive ondhet. Inte att Q var felinformerad om C
DjÀkla röta att ni dels fick rader tvÄ ggr och att nu lyckades fÄ bort siaren och brevisJag mÄste ÀndÄ tacka den goda lyan lite extra för raden att bsf siar qitis, dels att den inte hamnade hos en god och dels att det gjorde det vÀldigt enkelt för mig att spela god by bo som hade fÄtt en rad.
Lyan hÀlsar att vi hade ofantlig tur med hur goda jagade varandra och vi kunde verkligen luta oss tillbaka och bara lÀgga lagom strategiska röster. Det mÄste ha varit skitsvÄrt att gissa vilka vi var.JÀklar, sÄ förvirrande lek att följa utifrÄn med noll info. annars brukar jag alltid ha lite koll pÄ var folk stÄr men denna gÄng fattade jag ingenting.