Hedinn
Moderator
Behövs det ens?Känns som röstlistan är rätt enkel att skriva ikväll. @Blacksmithfarm ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behövs det ens?Känns som röstlistan är rätt enkel att skriva ikväll. @Blacksmithfarm ?
Men för i helvete !!! Varför varför varför Hedinn!?!Uppdatering Dag-DL 5:
Mary är den som förklarar nästa utmaning för deltagarna.
"Dagens showstopper utmaning är att göra en riktigt julig tårta! Dekorationer, smaker, former, man ska riktigt tänka jul när man ser och äter er tårta! Minst 3 lager. Lycka till!"
Idahoe tar över "Ni har 3 timmar på er. På era platser, färdiga, BAKA!"
Gertrud är med sina 68 år årets äldsta deltagare. Hon gör en pepparkakstårta, med färskostfrosting och lingongrädde, och dekorationen på toppen är en julgran i maräng och grädde.
När det är Gertruds tur att bära fram sin tårta till domarbordet så händer det som inte får hända. Igen. Av någon anledning (flera deltagare säger efteråt att de såg Linnéa lägga krokben, och någon såg Torbjörn ge en knuff bakifrån) så far Gertrud handlöst i backen. Tårtan far som en projektil genom luften och lyckas med konststycket att träffa båda domarna rätt i ansiktet!
Paul spottar och fräser och skrapar lingongrädde ur ansiktet medan han svärande klampar iväg och Mary skyndas snabbt ut ur tältet av produktionsassistenter för att ingen ska se henne utan perfekt makeup.
Som vi vet vid det här laget, ingen tårta - ingen bedömning. Gertrud får lämna tävlingen.
Hedinn var Gertrud, bybo.
Domarna har nu fått nog av förstörda tänder, klantiga misstag från deltagarna och gräddtårta i ansiktet och säger upp sig på stående fot.
Produktionen står utan domare, och med deltagare som verkar antingen inkompetenta eller fuskande. De beslutar sig för att ge upp och lägga ner programmet och ger pokalen och vinsten till den som hittills gjort bäst ifrån sig. Det är Linnéa.
(Det står nu 5-4 onda)
Grattis onda!!!
Vi bugar och tackar för all hjälp.Men för i helvete !!! Varför varför varför Hedinn!?!
q var så god så god!Aaaah!!! Nu måste jag fp veta, är qitis ond och jag grundlurad, eller hade vi bara fel om Hedinn?
Vi hade fel om HedinnAaaah!!! Nu måste jag fp veta, är qitis ond och jag grundlurad, eller hade vi bara fel om Hedinn?
Och du så ond så ondq var så god så god!
Awww! Nåväl, då hade vi aldrig rett ut det ändåVi hade fel om Hedinn
Vi skulle gått efter NiyamaAwww! Nåväl, då hade vi aldrig rett ut det ändå
Såja den goda lyan var den onda lyan till stor hjälp, tänka sig att lilla jag fick två raderJag ser stekpannor komma flygande
Hur kunde du vara så säker på Hedinn? Vi behövde ju inte göra nånting idag efter att du bestämt att Hedinn ska lynchas .Men för i helvete !!! Varför varför varför Hedinn!?!