Ja det är i alla fall så jag tänker om det helaSå om Diana valt att spela solo så finns möjligheten genom lottning när Ileo dog eller att hon var den som stal käket den natten och slukade Ileo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är i alla fall så jag tänker om det helaSå om Diana valt att spela solo så finns möjligheten genom lottning när Ileo dog eller att hon var den som stal käket den natten och slukade Ileo?
eller ja jag reviderar lite det här ovan - jag vill inte friskriva cirkus från att kunna vara Diana- men i lyan tror jag inte att hon är i vart fallEftersom jag sorterat bort 3 (cirkus, Derring-Do och bollen__) som jag inte tror är i lyan enligt tidigare inlägg idag( #685 och #691) så är det dessa 3 jag funderar mer över
Artline, Snurrfian och Hedinn
Jag tror att här finns det en ulv , en Diana och en god (så tillvida det inte är 2 ulvar kvar- men det tycker jag är lite osannolikt mtp hur röstningarna fallit - alternativt så gör @Hedinn det IGEN![]()
Men jag håller med @cirkus om att [B]@Snurrfian[/B] är min hetaste kandidat till att vara ulv . Detta pga av hur hon teoriat och röstat och hennes röst i första DL kan man helt bortse från då den lades när lyan inte kände till varandra
både hedinn och Artline känns som att de skulle kunna vara Diana- kanske med viss övervikt åt hedinn som verkat mer ivrig att vilja vara med att avgöra lyncherna? För det torde ju vara i Dianas intresse väl?
Imorgon kväll borde jag vara redo igenMen hur prioriterar du?!![]()
![]()
![]()
Eftersom jag sorterat bort 3 (cirkus, Derring-Do och bollen__) som jag inte tror är i lyan enligt tidigare inlägg idag( #685 och #691) så är det dessa 3 jag funderar mer över
Artline, Snurrfian och Hedinn
Jag tror att här finns det en ulv , en Diana och en god (så tillvida det inte är 2 ulvar kvar- men det tycker jag är lite osannolikt mtp hur röstningarna fallit - alternativt så gör @Hedinn det IGEN![]()
Men jag håller med @cirkus om att [B]@Snurrfian[/B] är min hetaste kandidat till att vara ulv . Detta pga av hur hon teoriat och röstat och hennes röst i första DL kan man helt bortse från då den lades när lyan inte kände till varandra
både hedinn och Artline känns som att de skulle kunna vara Diana- kanske med viss övervikt åt hedinn som verkat mer ivrig att vilja vara med att avgöra lyncherna? För det torde ju vara i Dianas intresse väl?
Ja alltså, jag kan ju inte säga emot så mycket gällande lyncherna.Jag tycker inte att man kan friskriva bollen__ riktigt än.
Däremot så tror jag att Snurrfian antingen är Diana eller ulv. Troligen det senare.
Då återstår Diana och det är egentligen mer öppet än ulven. Här sorterar jag även in DD förutom de som Q sorterat in, men jag är inne på samma tanke som Q här faktiskt - att Hedinn kan vara Diana, hon har varit mycket intresserad av att avgöra lyncherna och på så vis tillskansa sig nyckeln om den finns hos en som blir lynchad.
Q tror jag att jag har sorterat in på en god roll
ja det kan den + lite tillMen den med nyckeln kunde väl stoppa en lynch?
Innehavaren av nyckeln har en viss kraft. Denne kan vid ett tillfälle avlägga två röster, en i leken och en via PM till LL. Den kan även avbryta en lynchning, mot sig själv eller någon annan. LL meddelas då via PM. Och om det skulle bli oavgjort i en röstning har deltagaren utslagsröst och lotten faller på den deltagaren röstat på.
jippie! @LenaH nu kan du bomba!Uppdatering!
Efter att ha varit borta ett par veckor kommer Monroe tillbaka för att hämta upp Rosalee när det visade sig vara säkert på nya stället. Sagt och gjort, de packade med så mycket de kunde och lämnade sedan Portland för gott.
Quarter4ever var superspökväckare
(Spöket räknas inte längre som en god spelare, utan är just ett spöke med rätt att rösta och bomba någon. Mer info sida 11 i leken)
Samma här, snyggt gjort, @quarter4everRaringar - tänk att jag fattade din roll till slut
God har du varit länge, men när du skrev ett LenaH citat så tänkte jag att du MÅSTE vara superspökväckaren
Jag ska på middag runt 15 men kan tänka mig att snabba upp leken.
Jag tycker det är lite svårt med Hedinn, artline och Snurrfian.
De är lite "anonyma" för mig.
DD håller jag med cirkus om känns rätt tydligt att hon inte är ulv.
Och jag tror inte heller att cirkus är det än att jag blir lite less när hon misstänker migmen vem blir inte det.
Tycker att vi behöver samla rösterna så jag följer cirkus.
bollen röstar på Snurrfian
mest eftersom jag tror att någon av hedinn, art och snurr är ulv och hon redan har fått en röst från en jag tror är god.