Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte när den som blir bestulen får veta det
Nu vet jag inte hur @Sasse gör men när jag har varit LL och käket blivit stulet så har ulvarna fått veta direkt efter DL att de inte får käka i nattJag vet inte när den som blir bestulen får veta det
Det skrämmer mig att jag liksom inte får något grepp om Artline, sist jag kände att någon bara gled förbi mig så var det en ulv, men det är svårt att vara säker på att det är så den här gången. Samtidigt så har jag egentligen ingen som jag vill hålla som god heller....
Skriv då inte saker som ser ut som ett lya meddelande då!Jag är god.
Mycket möjligt, men samtidigt så är det nästan omöjligt att vara säker på det.Jag är god.
Direkt efter att ficktjuven valt, dvs efter DagDL.
Du tror inte min tolkning av Habinas inlägg stämmer?Jag har en lite för full lya igen
Jag har ju funderat en hel del på habina och bollen och haft dem som heta kandidater till lyan. Sen så inser jag att Snurrfian gått mig helt förbi - och ...ehum...det har ju hänt förr att hon har käkat den som var den onda utanför lyan.
Nu såg jag Sasses uppdatering - det gör att jag blir tveksammare på om Habina verkligen är i lyan. Eller så funkade inte hennes björnradar och hon sitter i lyan och ..de käkade Paddi. Och kommentaren - jag vet inte
Alltså @cirkus om jag enligt din teori var ulv, så skulle jag inte vara förvånad över att Paddington blev käk. Jag skulle veta (om jag var ulv) att käket var stulet och det fanns ingen kontroll för ulvarna öht.
Hade jag varit ulv och vi inte blivit bestulna, så hade vi käkat någon annan än Paddington. Dock förmodligen inte derring-Do, eftersom jag helt klart är dagvill.
Uppdatering!
Efter slakten av Kapten Sean Renard städade Verrat snabbt upp för att dölja sina spår, och när de skulle dra splittrades de åt olika håll. En av medlemmarna följde vägen i rask takt, och hann aldrig få någon vittring på den grupp människor som satt och tryckte i ett närliggande buskage, innan han föll mot sin död.
Habina var ulv
DagDL lördag klockan 10.00!
Ja, jag hade bråttom och tog då det jag misstänkt tidigare istället för något jag inte visste vad jag skulle tro om.Nu kanske du inte kan svara, men du väljer hellre att gå på en röst i DL1 än ett inlägg som ser ut att ha varit menat för lyan? Jag hade förstått om det varit mer, men DL1?
Och varför just Q, varför inte lika gärna jag i så fall?