Ulvlek: Grimm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag snabbar också gärna upp leken, kör ni DL när ni vill.
Derring-Do röstar på Snurrfian
För jag var misstänksam mot henne redan innan, och hennes och Habinas röster på mig igår kändes som ett sista desperat försök av ulvarna att vända lynchen mot någon som inte var inne och kunde försvara sig.

Uppdatering!
Juliette har varit ute och jagat onda Wesen hela natten och är nu på väg till Adalind (och Nick’s) hem, där hon tillfälligt bor, för att pusta ut och samla nya krafter. När hon väl kommit in genom ytterdörren känner hon att något är väldigt fel, men hon begriper inte vad, men visst är det något som tickar? Juliette börjar frenetiskt leta efter var ljudet kommer ifrån, medan ljudet stadigt blir högre och högre. Hon identifierar ljudet bakom en stor väska som hon flyttar på, och fryser fast. En bomb!

Klockan tickar ner snabbt, 5 sekunder… 4… 3… Samtidigt hör Juliette någonstans i bakgrunden att en dörr öppnas och Adalind kommer hem. 2… 1…

Cirkus var röstfifflare (Juliette) och var kärlekspar med Snurrfian (ängel)

På riktigt? Jag orkar inte! :rofl:

Men då seglar faktiskt Artline upp som mest misstänkt på min lista. Visst, det bör ses som positivt att inte rösta på en god, men hon verkade ju heller inte försöka övertyga någon annan om att rösta på annat håll, utan la en mer diskret röst för att inte vara med att rösta ut en god... Ser ju klart bättre ut så om man är ulv.

Hedinn röstar på Artline

(Om jag nu förstått det hela rätt - cirkus blev bombad, Snurrfian drogs med och DL har inte varit än?) @Sasse

På riktigt? Jag orkar inte! :rofl:

Men då seglar faktiskt Artline upp som mest misstänkt på min lista. Visst, det bör ses som positivt att inte rösta på en god, men hon verkade ju heller inte försöka övertyga någon annan om att rösta på annat håll, utan la en mer diskret röst för att inte vara med att rösta ut en god... Ser ju klart bättre ut så om man är ulv.

Hedinn röstar på Artline

(Om jag nu förstått det hela rätt - cirkus blev bombad, Snurrfian drogs med och DL har inte varit än?) @Sasse
1. Jag skrev att jag inte trodde hon var ond.
2. Jag är i ullared.
3. Jag visste inte säkert att hon var god.
4. Nu känns det som du försöker sprida misstankar.

:p

@Sasse

Eftersom det bomba. Då är min röst fortfarande giltig?

1. Jag skrev att jag inte trodde hon var ond.
2. Jag är i ullared.
3. Jag visste inte säkert att hon var god.
4. Nu känns det som du försöker sprida misstankar.

:p

@Sasse

Eftersom det bomba. Då är min röst fortfarande giltig?
På vilket sätt försöker jag sprida misstankar genom att rösta på dig?

På vilket sätt försöker jag sprida misstankar genom att rösta på dig?
Din motivering :)

Jag kan inte tänka mig att DD är ond pågrund av Habina. Då är det du och bollen kvar som kan vara onda. Jag tror inte att en ond bollen hade röstat på Q tre lyncher men jag vet inte. Jag kan ändra röst om du har någon bra teori. Annars tror jag att du är sista ulven.

DD som som ville ut innan fredag kommer nog överleva hela leken pågrund av Habina :rofl::p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar