Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast sprider? När jag misstänker en? Jag är ju med i samma lek som du, DD ser jag som osannolik ond av samma anledningar, och samma är det med bollen. Sen kan såklart någon av dem vara Diana. Jag kan ju ha fel, det har ju inte blivit många rätt hittills i den här leken, känns det som... och i så fall skulle jag väl snarare tro på bollen som ond än DD, även om det känns som att en bollen i lyan hade hakat på någon annans teorier vid nåt tillfälle. Fast det kan ju vara just av den anledningen hon höll fast vid Q också.Din motivering
Jag kan inte tänka mig att DD är ond pågrund av Habina. Då är det du och bollen kvar som kan vara onda. Jag tror inte att en ond bollen hade röstat på Q tre lyncher men jag vet inte. Jag kan ändra röst om du har någon bra teori. Annars tror jag att du är sista ulven.
DD som som ville ut innan fredag kommer nog överleva hela leken pågrund av Habina
Ja.Ska jag rösta igen eller vad?
Svarar även om jag inte hinner. Formulerade mig dåligt. Teorin kändes mest som något för sakens skull.Fast sprider? När jag misstänker en? Jag är ju med i samma lek som du, DD ser jag som osannolik ond av samma anledningar, och samma är det med bollen. Sen kan såklart någon av dem vara Diana. Jag kan ju ha fel, det har ju inte blivit många rätt hittills i den här leken, känns det som... och i så fall skulle jag väl snarare tro på bollen som ond än DD, även om det känns som att en bollen i lyan hade hakat på någon annans teorier vid nåt tillfälle. Fast det kan ju vara just av den anledningen hon höll fast vid Q också.
Varför jag och inte Hedinn? hoppas du tänker omMen eller jo det måste jag ju.
Jag fattar ingenting. Och hedinn lurades som fanken sist men nu ska jag äta varmrätt så vi kör.
Bollen röstar artline
Uteslutningsmetod typ. DD verkar god, art eller hedinn är nog ond..
Tyvärr inte ..... jag kan testa att tagga henne här och även hennes syster så får vi se om det ger nåt resultat ?Är det någon som har kontakt med DD på facebook eller liknande? Så vi slipper vänta till 21.00
jag ångrar nästan att jag startade den tråden en gång i tiden..... mummel mummelhall of fame nästa för båda två
DL 1 Kl 21:30
12:44 Niyama röstar på Hedinn
14:37 Snurrfian röstar på Mistimed
(19:48 Mistimed röstar på cirkus)
20:06 Blacksmithfarm röstar på Paddington
20:14 Ileo röstar på bollen__
20:31 bollen__ röstar på Mistimed
20:46 Derring-Do röstar på Blacksmithfarm
20:56 Habina röstar på LenaH
21:15 Artline röstar på Derring-Do
(21:16 Paddington röstar på Mirtai)
21:19 cirkus röstar på Ileo
21:23 LenaH röstar på Habina
21:29 Mistimed ändrar röst till Paddington
21:29 quarter4ever röstar på LenaH
21:29 Hedinn röstar på cirkus
21:38 Paddington röstar på bollen__ (inkom för sent)
Mistimed ulv
LenaH bybo
Ett spöke väcks - dvs mao är det LenaH som är spöket då hon är den enda goda som dött hittills
Röstlista dagDL2 22:00
19:18 Bsf röstar på quarter4ever
19:37 Hedinn röstar på Snurrfian
20:11 Habina röstar på Derring_Do
20:17 Ileo röstar på cirkus
21:00 bollen__ röstar på quarter4ever
21:38 quarter4ever röstar på blacksmithfarm
21:55 Snurrfian röstar på Ileo
21:56 Derring_Do röstar på Habina
21:57 Artline röstar på blacksmithfarm
21:58 Cirkus röstar på blacksmithfarm
21:58 Niyama röstar på blacksmithfarm
21:58 Paddington röstar på blacksmithfarm
Bsf ulv
Ileo siarlärling
Röstlista DL3 21:45
20:03 Habina röstar på cirkus
21:15 cirkus röstar på Niyama
21:15 Niyama röstar på cirkus
21:30 Derring_Do röstar på Snurrfian
21:42 Snurrfian röstar på Niyama
21:43 quarter4ever röstar på Habina
21:43 Hedinn röstar på Niyama
21:44 bollen__ röstar på quarter4ever
21:45 Artline röstar på Habina
21:45 Paddington röstar på cirkus
Niyama drake
Paddington käkas Svart får
DL4 KL 22
17.40 Derring-Do röstar på Habina
18.37 bollen__ röstar på Q
20.24 quarter4ever röstar på habina
20.32 Hedinn röstar på habina
21.47 Snurrfian röstar på Derring-Do
21.55 Habina röstar på Derring-Do
22.00 cirkus röstar på Habina
22.00 Artline röstar på Hedinn
Habina lynchas ulv
Tack, jag ska bara försöka hinna läsa igenom från igår och se om jag kan fatta något.@Derring-Do Nu har du röstlistor för alla dagar.
Du får sällskap av många från denna leken iafjag ångrar nästan att jag startade den tråden en gång i tiden..... mummel mummel
Men jag kan bjuda på det
Den rösten gör henne inte nödvändigtvis god, men hon bör ju inte ha suttit i lyan ihop med Mistimed. Fast det är ju klart, misstag kan ju göras...Men vad gör ni, ska jag behöva begripa nått nu också när jag bara skumläst i två dagar? Någon som sitter på en samling röstlistor så jag kan försöka fatta något?
Och om det är något mer än rösten på Mistimed som gör bollen__ god så får nån gärna berätta det, jag har inte hängt med och hinner inte läsa hela leken just nu.
Fråga du @Habina om det där med borde. Det kanske är därför hon röstat på q hela tiden sen, hon har kollat upp en som inte sitter i lyan och sedan hållt sig till den.Den rösten gör henne inte nödvändigtvis god, men hon bör ju inte ha suttit i lyan ihop med Mistimed. Fast det är ju klart, misstag kan ju göras...
Men hon borde inte vara ulv sett till den rösten, även om man kanske inte kan vara helt säker. Jag tror ju dock mer på Artline som ulv av den anledningen.