Ulvlek: Grimm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker att Niyama resonerar lite märkligt och nu kommer Derring-do utan att ens svara på frågan jag ställde ang att hon ville godförklara de som la de avgörande rösterna på BSF men att alla lägger sina röster i princip samtidig? Jag undrar om det är så att både Niyama och DD sitter i lyan, jag ser ju att Niyama även har mig som misstänkt och mer fel kan de inte ha. Sen har vi Cirkus som jag inte vet var jag har, jag vet inte om jag strösslar misstankar omkring mig, snarare att jag inte avfärdar folk som goda utan att ha något vattentät att stå på, jag håller visserligen Paddington åt mindre onda hållet, men just nu törs jag inte hålla någon som god. Lite tvärs emot andra som har för många goda istället. Men om jag tittar på de röster som ligger nu så ligger det två på Cirkus och en på niyama och jag tycker att Niyama är den som känns mest skum, vilket gör Snurrfian röstar på Niyama eftersom jag tror att hon försöker sprida misstankar på de som är goda istället för att faktiskt leta onda. Hon hakar fast i Cirkus och röstar med anledning att hon överreagerade?

Nä den jag finner skummast idag är Habina trots allt
Jag tror att cirkus kan vara god, eller i vart fall inte i lyan och jag tycker att Habina spelat märkligt så här långt . Hon röstade på LenaH i DL1 ( vilket även jag gjorde.- jag har inte glömt bort det....)

quarter4ever röstar på Habina

Nu blir jag jätteförvirrad. Niyama poängterade väl förut att det var tankar om cirkus utan att nödvändigtvis tro att hon var ulv, var inte till och med slutsatsen att hon troligtvis inte var ulv, eller minns jag fel? :confused: Oavsett är det mina tankar, jag tror inte cirkus är siad ulv och tycker det är lite skumt att flera fastnat på det.

Hedinn röstar på Niyama

Snurrfian vet jag inte vad jag tror om, tyckte hon skrev något jag reagerade på igår, nu verkar det komma misstankarna lite åt alla möjliga håll.
Jag försöker vrida och vända på allt, jag har fortfarande inte fått svar på det jag frågade dig tidigare?
Så röstade Q "tidigt" men sen kommer alla rösterna på BSF 3 och 2 min innan dl, vem tänker du då skulle lägga den avgörande rösten?

Nu blir jag jätteförvirrad. Niyama poängterade väl förut att det var tankar om cirkus utan att nödvändigtvis tro att hon var ulv, var inte till och med slutsatsen att hon troligtvis inte var ulv, eller minns jag fel? :confused: Oavsett är det mina tankar, jag tror inte cirkus är siad ulv och tycker det är lite skumt att flera fastnat på det.

Hedinn röstar på Niyama

Jag skrev att jag inte tror hon är siad.

Nä jag röstar lika som igår, med samma teori.
Jag tycker ff att det ser ut som en möjlig räddningsröst av mistimed,
och jag lyckas inte sortera mina tankar kring Niyama/cirkus så vill inte rösta där.
bollen__ röstar på Q

Artline röstar på Habina
Jag tycker hon börjar misstänka Cirkus lite väl lätt. Jag tror inte Cirkus är ond. Sedan är jag heller inte säker på att Niyama är ond.

Har fastnat i att försöka reda ut DL1 å tiden går för snabbt :(

Just nu går allt runt i skallen å jag inser att jag borde titta bredare, men har inte hunnit analysera klart
Så jag får ta det jag tycker står ut mest iaf och det är Cirkus reaktion och inlägg efter att det visade sig att Ileo var siare. så därför hamnar min röst på Cirkus idag

Paddington röstar på Cirkus

@Sasse Här: :)

Röstlista DL3 21:45

20:03 Habina röstar på cirkus
21:15 cirkus röstar på Niyama
21:15 Niyama röstar på cirkus
21:30 Derring_Do röstar på Snurrfian
21:42 Snurrfian röstar på Niyama
21:43 quarter4ever röstar på Habina
21:43 Hedinn röstar på Niyama
21:44 bollen__ röstar på quarter4ever
21:45 Artline röstar på Habina
21:45 Paddington röstar på cirkus

cirkus 3
Niyama 3

Snurrfian 1
Habina 2
quarter4ever 1

Alla röstat :up:, men det var på håret :p

Lite mellan funderingar, vilken sida har störst nytta av att veta vilka sida Diana har valt? Eftersom LL har sagt att den enda spioninfo som har kommit ut är vilken sida Diana har valt, men jag har inte sett något sånt komma fram, så frågan är om någon sida skulle tjäna på att det inte kommer fram?

Jag försöker vrida och vända på allt, jag har fortfarande inte fått svar på det jag frågade dig tidigare?
Sorry, jag missade den frågan när jag satt och skrev. Defakto så la Artline och cirkus de röster som knuffade upp Bsf i dela resp. ensam ledning. Sedan så vet jag ju inte om röst 4 och 5 kom 1 eller 119 sekunder efter Artlines röst, så jag vet ju inte om de kan ha hunnit se rösterna innan. Sen var det iofs kanske inte helt omöjligt att räkna ut var cirkus röst skulle hamna.

Förstår inte hur jag blev ond helt plötsligt :cautious: @Hedinn
Det funderar jag också på, jag har sett dig som potentiellt god fram tills nu när du verkar övertygad om att cirkus är ond, men det kanske är jag som har missat något där och du som är god och har rätt (eller god och har fel...)?

Om du inte tror att cirkus är siad ond, vad är det som får dig att tro att hon är ond då? Förlåt om jag missat, inte hunnit lusläsa det sista som tillkommit innan DL.

Jag får lite känsla av ombytta roller från förra leken :arghh:

Uppdatering!
Vännerna till Nick sörjer hans bortgång, och hur ska de nu kunna möta alla dessa onda Wesen? Trubel har de ju kvar förvisso… Monroe har varit en av Nicks bästa vänner under lång tid, och han är sänkt över hela situationen och känner ingen räddning. Dessutom vill han skydda sin sambo Rosalee från hemskheter. Så de bestämmer i samförstånd att de ska fly och försöka starta ett liv någon annanstans, och att Monroe ska ge sig av först för att ”säkra vägen”. Så blir det.

Niyama var drake

NattDL fredag 10.30!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar