Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag försöker vrida och vända på allt, jag har fortfarande inte fått svar på det jag frågade dig tidigare?Snurrfian vet jag inte vad jag tror om, tyckte hon skrev något jag reagerade på igår, nu verkar det komma misstankarna lite åt alla möjliga håll.
Så röstade Q "tidigt" men sen kommer alla rösterna på BSF 3 och 2 min innan dl, vem tänker du då skulle lägga den avgörande rösten?
Nu blir jag jätteförvirrad. Niyama poängterade väl förut att det var tankar om cirkus utan att nödvändigtvis tro att hon var ulv, var inte till och med slutsatsen att hon troligtvis inte var ulv, eller minns jag fel? Oavsett är det mina tankar, jag tror inte cirkus är siad ulv och tycker det är lite skumt att flera fastnat på det.
Hedinn röstar på Niyama
Sorry, jag missade den frågan när jag satt och skrev. Defakto så la Artline och cirkus de röster som knuffade upp Bsf i dela resp. ensam ledning. Sedan så vet jag ju inte om röst 4 och 5 kom 1 eller 119 sekunder efter Artlines röst, så jag vet ju inte om de kan ha hunnit se rösterna innan. Sen var det iofs kanske inte helt omöjligt att räkna ut var cirkus röst skulle hamna.Jag försöker vrida och vända på allt, jag har fortfarande inte fått svar på det jag frågade dig tidigare?
Det funderar jag också på, jag har sett dig som potentiellt god fram tills nu när du verkar övertygad om att cirkus är ond, men det kanske är jag som har missat något där och du som är god och har rätt (eller god och har fel...)?Förstår inte hur jag blev ond helt plötsligt @Hedinn