Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
well, jag tror både sidor har något att vinna på att veta om Diana har valt att spela neutralt?Lite mellan funderingar, vilken sida har störst nytta av att veta vilka sida Diana har valt? Eftersom LL har sagt att den enda spioninfo som har kommit ut är vilken sida Diana har valt, men jag har inte sett något sånt komma fram, så frågan är om någon sida skulle tjäna på att det inte kommer fram?
Eftersom cirkus och snurris jagade mig nu tror jag verkligen de är onda, men troligtvis ett får som följer.
Om vi skulle säga att Diana spelar solo, förändrar det spelet för de goda? Är det inte enklast att anta att Diana spelar solo tills motsatsen har bevisats?well, jag tror både sidor har något att vinna på att veta om Diana har valt att spela neutralt?
Annars är det väl den sidan som Diana valt att spela för som vinner mest på det?
Så om någon sida vet att Diana valt att spela för den så är de nog mest intresserad av att inte låta den andra veta, och om ngn sida fått veta att Diana spelar för den andra sidan så skulle de nog försöka få fram det?
Haha, kanske detOm vi skulle säga att Diana spelar solo, förändrar det spelet för de goda? Är det inte enklast att anta att Diana spelar solo tills motsatsen har bevisats?
Sida två?
Fler än mig som är allmänt förvirrad, även om jag inte riktigt hängde med på lynchen av niyama. Hon var förvisso på min uteslutningslista, men då får jag fundera ett varv till idag. Om jag inte blir käkad.
Det tror jag inte att du blir - jag tror snarare att du käkar.
Men hur prioriterar du?!jobbar ikväll så nån annan får fixa röstlistor
Skulle det kunna vara en vinkning till lyan, "Hallå, jag vet hur många ni är", och då alltså bekräfta att det finns två ulvar kvar?Eftersom det är 8 namngivna roller och 9 deltagare kvar så är det endera en bybo och två ulvar eller tvärtom som är kvar. Själv tippar jag på en bybo och två ulvar eftersom jag tycker balansen hade blivit lite skev med bara tre ulvar från början, speciellt som vinstvillkoret ser ut som det gör.