Mötet äntligen över! och här kommer lite tankar från mig efter att ha läst igenom leken och funderat lite
Jag undrar lite över
hedinn , jag får lite en får-känsla över hennes spel faktiskt när man ser till hur rösterna lagts och på vilka
Mistimed kan mycket väl vara den första ulven som röstade och hon röstade på cirkus vilket ju också hedinn gjorde sedan - iofs så visste väl inte fåret vilka som var i lyan under första DL utan först efteråt så det kan vara en slump bara att rösten hamnade på cirkus - men det som i vart fall blir intressant är
rösten Hedinn la på på snurrfian i DL2 som var den första att rösta på Mistimed i DL1- hm det känns som ett rätt mycket vinkande av ett får väl? Eller är det bara jag som ser det så?
Jag tycker inte heller att man ska godförklara de som röstade på BSF igår efter att jag la min röst på BSF- kan mycket väl finnas en ulv bland rösterna där
Jag funderar på om Ileos röst på cirkus helt enkelt kom sig av att hon upplevde att cirkus verkade vilja göra anspråk på att verka vara siarlärlingen? Jag måste ju tillstå att jag kände mig rätt övertygad om att cirkus hade siat mig igår då hon verkade så inne på att jag var god och, som jag upplevde det faktiskt försvarade mig i debatten igår. Jag finner det inte alls omöjligt att det var det som gjorde att rösten kom att hamna på cirkus för Ileo och att hon kanske hade det svårt att formulera att det var just därför- hon kunde ju inte gärna skriva - "eftersom jag är siarlärlingen så misstänker jag att cirkus är ond som försöker låtsas ha den rollen..."
Jag känner trots detta inga större misstankar mot
cirkus att vara ulv , hon skulle kunna vara Diana - och i så fall spelar hon nog solo skulle jag tro
. eller så är hon god . Men inget jag känner mig säker på alls utan bara hur jag funderar
Jag funderar ganska mycket på
Habina som inte röstade vare sig på mig eller BSF igår utan på
Derring-Do som jag själv inte alls har som misstänkt för att vara ond så här långt , jag tycker att hon resonerar vettigt i mycket och jag håller med om mycket som hon skriver , jag tycker även att habina funderar i lite konstiga banor ibland- och jag tycker hon känns svår att greppa - har frågetecken på henne och ligger på min obslista
Jag funderar även på niyama som jag inte riktigt får grepp om heller . likadant gäller för snurrfian och Paddington till viss del .av dessa är det dock en del som talar för att paddington skulle kunna vara god- ffa för att Mistimed ändrade röst till henne i DL1
Postar detta så det hinner in innan min röst