Eftersom jag själv var tvungen att kolla upp...
Påminner om att DL är: 21.45 idag
Påminner om att DL är: 21.45 idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
inser att du har både lite rätt å lite fel i dettaMen ärsch, jag tror att vi kan konstatera att hon inte siade någon ond - att spekulera i hur hon tänkt och hur andra brukar tänka när de spelar hjälper oss väl inte att hitta ulvar? Det blir bara tusen inlägg att behöva läsa...
Nä, jag menar inte att godförklara någon, men jag tycker ändå det är ett möjligt tecken på godhet att rösta ut en ulv, iallafall de avgörande rösterna, även om det inte är säkert.Menar du att du vill godförklara alla som röstade på BSF igår? Det känns ju en aning naivt, jag tror att det kan ha smugit med sig en ulv eller två bland rösterna på BSF, men däremot vilka, det vet jag faktiskt inte.
Fast med tanke på att det rimligtvis finns en eller max två ulvar kvar så tror jag det är svårt att säga något om hur den/de fördelat sin/a röst/er rent statistiskt.Håller med. 5/12 röster hamnade ju på BSF, övriga 7 så vet vi att en var god och en ond. Det borde väl statistiskt sett finnas någon ulv med i rösterna på bsf då.
Sedan om jag går tillbaka till röstningen DL1 och det nu visat sig vara två ulvar som röstade på mig så går jag tillbaka till den fundering jag hade igår - varför tyckte lyan det var bättre att jag var uppe för lottning än Cirkus?
Om Hedinn är ulv hade väl Misti kunnat veta det. Om Hedinn är god så nä.Fast hur skulle lyan kunnat tycka något om det?
Hedinns röst kom ju efteråt så när Misti ändrade rösten var det från en med 1 röst till en med 1 röst. Hon kunde väl inte vetat att Hedinn skulle röstat på mig också?
Cirkus var ju inte uppe för lottning i det läget? Min röst kom ju efter Mistimeds ändring, så lyan kunde ju omöjligt veta att det skulle komma en till röst på cirkus. Eller förutsätter du att jag sitter i lyan?Jag reagerade inte på Cirkus svar igår, jag tyckte Ileo var skummare. Men när jag läste Cirkus inlägg efter uppdatering känns det lite som "bäst att förekomma än förekommas" men det kan ju vara för att jag inte såg något siar-aktigt över Ileos inlägg från början och då undrar jag varför Cirkus tycker att det var siaraktigt.
Sedan om jag går tillbaka till röstningen DL1 och det nu visat sig vara två ulvar som röstade på mig så går jag tillbaka till den fundering jag hade igår - varför tyckte lyan det var bättre att jag var uppe för lottning än Cirkus?
Varför funderar du på varför lyan valde dig framför Cirkus? Tänker man på Mistimed så hade hon redan röstat på Cirkus och var den enda där innan hon ändrade röst.Sedan om jag går tillbaka till röstningen DL1 och det nu visat sig vara två ulvar som röstade på mig så går jag tillbaka till den fundering jag hade igår - varför tyckte lyan det var bättre att jag var uppe för lottning än Cirkus?
att @Niyama verkar vilka övertyga oss om att Cirkus antagligen är siad ond, det talar för mig mer för Niyama skulle kunna vara ulv än cirkus.
Fast om man tittar på på tiderna folk röstade:Nä, jag menar inte att godförklara någon, men jag tycker ändå det är ett möjligt tecken på godhet att rösta ut en ulv, iallafall de avgörande rösterna, även om det inte är säkert.
Om Hedinn är ulv hade väl Misti kunnat veta det. Om Hedinn är god så nä.
Inte för att det 'är någon tröst men jag har inte läst hennes inlägg som att du skulle vara siad ulv trots att du påpekat detNej jag uppfattar det som att hon inte vill övertyga om att jag är siad ond - utan icke siad ulv.
Tyvärr så har man ju bara ett facit och jag ångrar att jag reagerade så kraftigt både igår och idag - men om jag tittar på Ileos röstinlägg utifrån så nog fan ser det ut som en siad ulv - jämfört med det tama inlägg som hon la dagen innan.Hade jag varit ulv hade jag nog lagt mig rätt platt och hoppats på att det skulle försvinna i sedimenten, nu blev jag förbannad och ja, kanske överreagerade, men att jag överreagerade beror INTE på att jag är ulv. Det är rätt intressant att ingen annan tycks se det jag ser, men jag kanske överreagerar just för att det är jag.
det känns som något jag har missat, men har Cirkus försvarat Q? På vilket sätt?
Håller med dig. Med reservation att hon är en jäkel på att luras så nä jag tror inte heller på henne som ulv.Ja och då hade det väl varit knepigt av Hedinn (om hon är ulv alltså) att lägga just den rösten på mig? Då hade ju inte Misti behövt ändra sin röst alls
jag tror nog att de hade kunnat synkronisera något bättre än så. Så nej, jag tror inte alls på Hedinn som ulv (om hon inte lurar mig igen den jäkeln)
Fast hur skulle lyan kunnat tycka något om det?
Hedinns röst kom ju efteråt så när Misti ändrade rösten var det från en med 1 röst till en med 1 röst. Hon kunde väl inte vetat att Hedinn skulle röstat på mig också?
Om Hedinn är ulv hade väl Misti kunnat veta det. Om Hedinn är god så nä.
Misti ändrade röst samma minut som Hedinn röstade. Så den anledningen gör inte så jag tror att de inte är ulvar ihop.Ja och då hade det väl varit knepigt av Hedinn (om hon är ulv alltså) att lägga just den rösten på mig? Då hade ju inte Misti behövt ändra sin röst alls
jag tror nog att de hade kunnat synkronisera något bättre än så. Så nej, jag tror inte alls på Hedinn som ulv (om hon inte lurar mig igen den jäkeln)
.
Men eftersom vi nu vet att det var två ulvar som röstade på mig så tycker jag det ser väldigt skumt ut. och jag tycker det ser ut som att hon valde från Cirkus till mig.
Inte för att det 'är någon tröst men jag har inte läst hennes inlägg som att du skulle vara siad ulv trots att du påpekat det
Jag reagerade redan igår när cirkus tog upp det, för jag tyckte inte alls det var SÅ tydligt att det såg ut som ett siarinlägg. Känns som att cirkus ville förekomma eventuella misstankar, och ulvar har ju ofta siarnoja så hon kanske överreagerade en aning på det inlägget. Att sen Ileo blev käkad förstärker min misstanke om att cirkus kanske ÄR ulv - dock inte siad sådan.