men det hinner du ju göra eftersom LL ändra DL-tiden idag
tillägg: till kl 22.00
Nä, för jag har annat för mig också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men det hinner du ju göra eftersom LL ändra DL-tiden idag
tillägg: till kl 22.00
Då får du gå tillbaka och läsa igen, jag skrev ett inlägg om vad jag tror om saken, resten var resonerande om andras tankar.Det var i allafall så jag tolkade det
Ni?Yes! Två ulvar på raken, antingen är ni väldigt skickliga eller så har vi extrem tur .
Äsch jaja... heja ondaUppdatering!
Slagsmålet mellan Hank, Wuu och Verrats blev ett blodigt slag. Wuu miste sitt liv och Hank fick fly för livet för att inte gå samma öde till mötes, men åtminstone fick de med sig minst en av de där jäkla Wesen.
Blacksmithfarm var ulv
DagDL torsdag 10.30! NattDL beräknas vara 21.45!
Det var anteckningar som jag råkade skicka med. Jag försökte räkna ut sannolikheten att BSF var ulv. Men du har rätt, sannolikhet och ulvlekar verkar inte höra ihopvad menade du med detta
Jag tror inte på sannolikheter , ffa inte i ulvlekar.....
Hm, stod det så när du citerade?vad menade du med detta
Jag tror inte på sannolikheter , ffa inte i ulvlekar.....
Ja, även om jag vill så kan jag ju inte direkt påstå att jag direkt hjälpt till jättemycket med att lyncha ulvar med tanke på att jag röstade på andra. Så därför beror lynchningarna inte på min skicklighet utan på er som röstade på ulvarna.
Ja, jag ändrade i efterhand eftersom det var oläsliga, ofärdiga tankar som inte skulle vara med.Hm, stod det så när du citerade?
Då får du gå tillbaka och läsa igen, jag skrev ett inlägg om vad jag tror om saken, resten var resonerande om andras tankar.
Tillägg: alltså hur andra resonerar om käket tycker jag kan säga något om dom.
ja det tror jag? får gå tillbaka och kolla? men nu väldigt glad att jag hade rätt om blacksmithfarmHm, stod det så när du citerade?
Hahabalcksmithfatm
jag ändrade superdupersnabbt
Jag citerade superdupersnabbare! För @dengamlagrodans skull.jag ändrade superdupersnabbt
Jag citerade superdupersnabbare! För @dengamlagrodans skull.
Aaa okej.
Det var inlägg #233 och #237 som jag reagerade på och jo visst är det lite allmänna ordalag men ändå har det en touch av att lyan visst gör så ... "bara för att så gör ju inte lyan"
Fast i #250 klargör jag ju var jag tror om käket. Det gör mig skeptisk till dig att du tycks missa det eller helt enkelt vill förvränga vad jag har skrivit .
Vilken taktik?Jag har läst det inlägget också - taktiken som du kör är inte för mig särskilt okänd. Jag förvränger ingenting, jag kan ju bara säga vad jag reagerat på.
Vilken taktik?
Ja, det är klart du bara kan säga vad du reagerat på. Men du utelämnade liksom en väldigt relevant del, så att det för andra som läser ditt inlägg kan se ut som att jag höll det som troligt att lyan käkat LenaH för att "så borde de inte göra".