Ulvlek: Grimm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering!
Slagsmålet mellan Hank, Wuu och Verrats blev ett blodigt slag. Wuu miste sitt liv och Hank fick fly för livet för att inte gå samma öde till mötes, men åtminstone fick de med sig minst en av de där jäkla Wesen.

Blacksmithfarm var ulv

DagDL torsdag 10.30! NattDL beräknas vara 21.45!
Äsch jaja... heja onda:devil::devil::devil:

Då får du gå tillbaka och läsa igen, jag skrev ett inlägg om vad jag tror om saken, resten var resonerande om andras tankar.

Tillägg: alltså hur andra resonerar om käket tycker jag kan säga något om dom.

Aaa okej.
Det var inlägg #233 och #237 som jag reagerade på och jo visst är det lite allmänna ordalag men ändå har det en touch av att lyan visst gör så ... "bara för att så gör ju inte lyan"

Aaa okej.
Det var inlägg #233 och #237 som jag reagerade på och jo visst är det lite allmänna ordalag men ändå har det en touch av att lyan visst gör så ... "bara för att så gör ju inte lyan"

Fast i #250 klargör jag ju var jag tror om käket. Det gör mig skeptisk till dig att du tycks missa det eller helt enkelt vill förvränga vad jag har skrivit :cautious:.

Hoppas jag fått det rätt

Niyama röstar Hedinn, Blacksmithfarm
Snurrfian röstar Mistimed, Ileo
Blacksmithfarm röstar Paddingon, Quarter4Ever
Ileo röstar bollen__, Cirkus
Bollen__ röstar Mistimed, Quarter4Ever
DerringDo röstar Blacksmithfarm, Habina
Habina röstar LenaH, DerringDo
Artline röstar DerringDo, Blacksmithfarm
Paddington röstar (ogiltiga Mirtai/Bollen), Blacksmithfarm
Cirkus röstar Ileo, Blacksmithfarm
LenaH röstar Habina
Mistimed röstar (Cirkus)/Paddington
Quater4Ever röstar LenaH, Blacksmithfarm
Hedinn röstar Cirkus, Snurrfian

Fast i #250 klargör jag ju var jag tror om käket. Det gör mig skeptisk till dig att du tycks missa det eller helt enkelt vill förvränga vad jag har skrivit :cautious:.

Jag har läst det inlägget också - taktiken som du kör är inte för mig särskilt okänd. Jag förvränger ingenting, jag kan ju bara säga vad jag reagerat på.

Jag har läst det inlägget också - taktiken som du kör är inte för mig särskilt okänd. Jag förvränger ingenting, jag kan ju bara säga vad jag reagerat på.
Vilken taktik?

Ja, det är klart du bara kan säga vad du reagerat på. Men du utelämnade liksom en väldigt relevant del, så att det för andra som läser ditt inlägg kan se ut som att jag höll det som troligt att lyan käkat LenaH för att "så borde de inte göra".

Vilken taktik?

Ja, det är klart du bara kan säga vad du reagerat på. Men du utelämnade liksom en väldigt relevant del, så att det för andra som läser ditt inlägg kan se ut som att jag höll det som troligt att lyan käkat LenaH för att "så borde de inte göra".

Andra läser väl också alla inlägg hoppas jag.

Jag reagerade för att jag tyckte att du inte reflekterade över min tanke om att Q eventuellt inte var i lyan genom att generalisera i tankar runt vad lyor borde och inte borde göra. Sen kom inlägg 250 där du trodde att lyan valt käk av helt andra skäl, fortfarande ingen reflektion om min tanke.

Hur tänker du nu om Q?

(och taktiken om att påstå att någon förvränger är inte okänd för mig)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 646
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar