jag fortsätter på det här inlägget -
Snurrfian och hennes inlägg mellan Dag och NattDL är helt klart en möjlig vinkning - den är inte till en specifik ulv som BSF vill ha Paddis inlägg till - det gör att om någon av de inläggen mellan Dag och NattDL är en vinkning så stämmer Snurris inlägg mer. Jag tror inte att Paddi (även om ringrosten finns där ) hade röjt både sig och en kollega som BSF vill få det till. Jag är lite skeptisk till BSF pga detta - medan Hedinn faktiskt styrkt sina aktier.
Sen så är det resten -
Habina röstar på DD - utan att egentligen teoria om nånting
Och så postas detta från
Ileo mitt i mitt inläggande och jag vill kommentera direkt. Så det är skumt att jag med en timme kvar inte har hunnit teoria om alla? Vilka andra än mig har du teoriat om? Ingen. Jag hade hoppats på lite substans fr¨ån dig idag och allt som kommer är ett ynka inlägg med bara teorier och klipp från mig - ser nästan ut som en som låtsas sia och åtminstone en till måste ju veta att så inte är fallet
Nästan komiskt att hon anser att jag smyger i kulissen
Artline - är ytterligare en som inte kommit med många funderingar idag - jag tycker det är skumt med alla dessa som håller korten så nära bröstet och inte blottar sig alls
Även DD har hittills lyst med sin frånvaro.
Niyama kommer som vanligt med instick och frågor - däremot inget som får mig att reagera jättemycket, men hon har absolut inget frikort