Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
UlvighetVad brukar ni hålla utkik efter?
Fast nu kom jag på att den utanför väl aldrig fick veta identiteten på ulvarna förrän efter DL, så där föll ju den teorin.
Ulvskog
Men hur tänker du nu? Inte för att jag vet Qs roll, men att jag skulle "vinka" till lyan?
Skulle det inte vara otroligt klumpigt om jag nu var svarta fåret och det visade sig att någon av oss skulle vara ond? Då hade jag ju inte bara röjt min roll utan även någon i lyan. Ska inte svarta fåret skydda lyan?
Q brukar ju vara den som oftast funderar över rollerna och den här gången hade hon inte gjort det och därför gjorde jag det när jag hade frågor.
Fast man kan ju vinka allmänt, utan att vinka till en specifik ulv? Ryker ulven kommer ju garanterat de personer den på ett eller annat sätt connectat med i leken granskas, så då riskerar man ju att röja en ulvs identitet, det bör väl de flesta se som tämligen onödigt?Min tanke är att du inte vill bli käkad. Även om det inte spelar bågen roll för vinstvillkoren så vore det bortkastat käk.
okey.... Men - är det ngn som vill bli käkad?Min tanke är att du inte vill bli käkad. Även om det inte spelar bågen roll för vinstvillkoren så vore det bortkastat käk.
Det såklart. Där passar ju snurrfian bättre (som du röstat på väl-sitter med mobilen så jag har inte fört nån lista idag...)Fast man kan ju vinka allmänt, utan att vinka till en specifik ulv? Ryker ulven kommer ju garanterat de personer den på ett eller annat sätt connectat med i leken granskas, så då riskerar man ju att röja en ulvs identitet, det bör väl de flesta se som tämligen onödigt?
Från Mistimeds första röst som var på mig så visste ulvarna om varandra.
När hon ändrade till Paddington så var det ingen annan än Mistimed som hade två röster, LenaH fick en andraröst efter och i samma minut som hennes ändring.
Men grejen är att hon sen inte teoriar om övriga deltagare för att se till så ingen glöms bort. Nä, jag tycker det känns lite ulvigt. Jag är absolut inte säker men jag tror inte jag kan prestera så mycket bättre än så här idag så: Ileo röstar på cirkus.Jag vill inte sätta vare sig Q eller H åt någotdera hållet faktiskt. Risken är att vi börjar titta för snävt om man hakar fast i just den scenen
Troligen inte...okey.... Men - är det ngn som vill bli käkad?
Troligen inte...
Niyama
Snurrfian
Ingen av dessa två kände till lyan om de är ulvar/onda - så de två har i allafall inte alibiröstat medvetet och Snurris röst på Misti säger nada.
BSF
Ileo
Derring_Do
Habina
Artline
Men grejen är att hon sen inte teoriar om övriga deltagare för att se till så ingen glöms bort. Nä, jag tycker det känns lite ulvigt. Jag är absolut inte säker men jag tror inte jag kan prestera så mycket bättre än så här idag så: Ileo röstar på cirkus.
Inlägg #231?@cirkus jag har teoriat tidigare idag. Har inte blivit klokare sedan dess.
Om en stund! Hunden först, läsa igenom leken och sedan återkommer jagArtline - är ytterligare en som inte kommit med många funderingar idag - jag tycker det är skumt med alla dessa som håller korten så nära bröstet och inte blottar sig alls
Inte så konstigt att du inte hittar några kloka tankar från mig eftersom jag a) just kommit till att börja skriva något efter att ha skummat leken och b) tyvärr inte har så mycket klokt att komma med nu heller. Dock börjar det bli lite trist att jag i varenda lek jag varit med i blivit misstänkt för att jag skriver för lite, även när jag varit tydlig i förväg med att jag inte har så mycket tid över för leken. Dessutom brukar det alltid vara onda som kommer med de anklagelserna (tom. den gången jag faktiskt satt i lyan var det en annan ulv som klagade på att jag "smög"), så tyvärr kan jag inte låta bli att bli lite lömsk på de som misstänker mig enbart baserat på aktivitetsnivå.Jag blir nervös när jag bara tycker mig hitta goda saker hos folk. Måste rösta nu, så jag kör på en "favorit i repris" från förra leken.
Habina röstar på Derring-Do då jag inte tycker att jag fått några kloka tankar från henne, utan hon känns osynlig.
Jag satt faktiskt i lyan med q den gång jag var ulv, och då blev ulvkollegan Idahoe lynchad första DL då q la en sen röst och sedan skrev i lyan att Idahoe skulle ändra sin röst till samman, för sent för att Idahoe skulle hinna ändra. Så nej, jag köper inte qs (bort)förklaring i det här fallet. Dock inte säkert hon är ond för det.Q (Jag själv ) då? Jo jag var garanterat online igår i god tid för att kunna se eventuella rop på röster i en lyatråd för att rädda Mistimed och hade ju väldigt enkelt kunnat lägga min röst på tex paddington igår då istället , eller alternativet att Mistimed ändrat till LenaH? De som varit i lyan med mig vet att jag har koll på sådant - eller hur?
men JAG skulle ju hinna ändra som ulv - eller för den delen att JAG inte ha koll på vart rösterna skulle behöva läggas - eller hur? Tänk lite till....Jag satt faktiskt i lyan med q den gång jag var ulv, och då blev ulvkollegan Idahoe lynchad första DL då q la en sen röst och sedan skrev i lyan att Idahoe skulle ändra sin röst till samman, för sent för att Idahoe skulle hinna ändra. Så nej, jag köper inte qs (bort)förklaring i det här fallet. Dock inte säkert hon är ond för det.
Det beror ju på om Mistimed faktiskt skrivit i lyan att hon tänkt ändra till Paddington, annars är det väl inte så konstigt att du i ditt inlägg som kom typ samtidigt röstar på någon annan? Jag säger inte att det nödvändigtvis, eller ens troligtvis, är så, men jag vidhåller att det är möjligt.men JAG skulle ju hinna ändra som ulv - eller för den delen att JAG inte ha koll på vart rösterna skulle behöva läggas - eller hur? Tänk lite till....