Inte så konstigt att du inte hittar några kloka tankar från mig eftersom jag a) just kommit till att börja skriva något efter att ha skummat leken och b) tyvärr inte har så mycket klokt att komma med nu heller.
Dock börjar det bli lite trist att jag i varenda lek jag varit med i blivit misstänkt för att jag skriver för lite, även när jag varit tydlig i förväg med att jag inte har så mycket tid över för leken. Dessutom brukar det alltid vara onda som kommer med de anklagelserna (tom. den gången jag faktiskt satt i lyan var det en annan ulv som klagade på att jag "smög"), så tyvärr kan jag inte låta bli att bli lite lömsk på de som misstänker mig enbart baserat på aktivitetsnivå.
Nog om det, jag har faktiskt försökt få ihop några tankar, även om de kanske inte är kloka. Jag började med att titta på röstningen och tycka att bollen inte borde lagt första andrarösten på Mistimed om hon var ulv, men samtidigt så kan ju bollen ha sett hur framgångsrika Hedinn och Habina varit med alibin från att rösta på kollegor DL 1 och velat ta efter. Samma sak med Mistimeds röst på Paddington, onödigt av Mistimed att lägga upp en kollega för lynch, men samtidigt ett fint alibi för den av dem som blev kvar i lottningen.
Vad gäller qs potentiella räddningsröst så reagerade jag lite på det här:
Jag satt faktiskt i lyan med q den gång jag var ulv, och då blev ulvkollegan Idahoe lynchad första DL då q la en sen röst och
sedan skrev i lyan att Idahoe skulle ändra sin röst till samman, för sent för att Idahoe skulle hinna ändra. Så nej, jag köper inte qs (bort)förklaring i det här fallet. Dock inte säkert hon är ond för det.
Postar nu så ni får ett livstecken från mig och hoppas hitta mer att teoria om.