Vad har du för tankar om lyainnehåll då?Plötsligt händer det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du för tankar om lyainnehåll då?Plötsligt händer det!
Hejja onda!Ni kanske vill lära mig känna lite mer. På min kröning utsåg jag Karl den X till arvfurste trots rådsmännens och adelns protester. Gifta mig ämnar jag inte göra vilket jag meddelat riksdagen. Att kvinnor skulle vara skickade att styra ett land anser jag inte därför har jag avskaffat den kvinnliga arvsrätten genom detta. Min spåkula säger att den infördes igen 1980, arma kvinnor som eventuellt måste gå i mina fotspår. Själv är jag uppfostrad som en man, jag har lärt mig rida, fäkta och fått lära mig om andra länder och språk.
Denna strålande junidag med solsken har jag och mina hovdamer gjort en trevlig vagnsutflykt. Att åka genom Stockholm är förfärligt, stankerna är avskyvärda men när vi började komma ut mot Djurgården blev det trevligare. Naturligtvis hängde ungar som hade trasiga kläder runt oss för att få ett riksdalermynt eller två. Ett antal tjänare följde också med, allt som allt var det 20 vagnar dragna av hästar. I hög fart tog vi oss nerför en backe och näst sista vagnen där @LenaH och @Blacksmithfarm farm färdades i orkade inte hästarna hålla emot och vagnen välte, även nästa vagn där @fio och @Snurrfian satt dundrade in i denna vagn och välte åt sidan. I röran av hästar, selar och krossade fönster från vagnarna fick @Blacksmithfarm en glasbit rätt in i hjärtat och avled.
Blacksmithfarm var hovdam
Jag har exakt samma funderingar här som @LenaHEftersom infon är obefintlig så vågar jag sätta både @fio och @qitis åt det godare hållet efter dagens röstning.
Q trodde möjligen att hon la förstarösten på bsf men jag ser inte varför en annan ulv skulle våga rösta så när jag redan uttryckt misstankar + att q röstade där redan igår.
fio hade visserligen inte så mycket val men ändå, varför offra en annan ulv? Om inte just fio är fårulv men då hade hon kunnat styra röstningen ändå så det tror jag inte.
Ja, jag tänker mig ju att de är två PAR, antingen är det @Gabby_Ossi och @Snurrfian ELLER @Idahoe och @Breaktown och isf är BT fårulv.Jag har exakt samma funderingar här som @LenaH
Förutom att jag är benägen att våga hålla just Lena åt det godare hållet iom BSF s tidiga andraröst på Lena igår.
Jag har också samma förbehåll som Lena att fio skulle kunna vara fårulvens lärling. Men känns ändå inte som det troligaste scenariot trots allt. Men noterar att möjligheten finns just in case.
Och ja jag trodde jag la en första röst det stämmer
Jag tror att de andra ulvarna finns hos dessa :
Snurrfian
Idahoe
Gabby-Ossi
Breakdown
Känns som 50-50 att hitta rätt åtminstone
Jag skrev precis om detVad har du för tankar om lyainnehåll då?
Jag tror det MÅSTE varit lottning ikväll, allt annat är tjänstefel!Jag skrev precis om det
Idahoes röst på fio idag ser ju inte bra ut.
Samtidigt så om fio är god (och inte är fårulven) så är det ju bra läge för de andra ulvarna att alibirösta på varandra
Och om fio är god så bör dessutom en öppen röst på någon annan än fio vara falsk och den dolda rosten ligga på fio. Tänker jag
Det kan ha varit lottning mellan fio och bsf i så fall
Så långt mina tankar
Jag lutar också åt detJag tror det MÅSTE varit lottning ikväll, allt annat är tjänstefel!
Jag skrev precis om det
Idahoes röst på fio idag ser ju inte bra ut.
Samtidigt så om fio är god (och inte är fårulven) så är det ju bra läge för de andra ulvarna att alibirösta på varandra
Och om fio är god så bör dessutom en öppen röst på någon annan än fio vara falsk och den dolda rosten ligga på fio. Tänker jag
Det kan ha varit lottning mellan fio och bsf i så fall
Så långt mina tankar
Jamen jag fattar inte varför @Idahoe skulle vara skum/fårulv när hon röstar öppet på dig?
Jag är benägen att hålla LenaH som god efter att BSF la en andra röst på henne tidigt i DL1.Om jag ska gissa ulvar då så tror jag antingen @Breaktown som fårulv och @Idahoe som vanlig ulv och att BT la den dolda på fio till lottning eller så är det @Snurrfian och @Gabby_Ossi som röstade på varandra och även där med dold på @fio
Jag tror att det varit lottning ikväll annars har fårulven sovit.
Jag förstår iofs inte riktigt hur du menar men de tre öppna rösterna på bsf måste ha räknats för annars skulle inte bsf dött.Jag är benägen att hålla LenaH som god efter att BSF la en andra röst på henne tidigt i DL1.
Men tror du tänkt väldigt snabbt här?
Det kan ju ha varit upp till tre öppna röster som inte räknades igår väl? Och sannolikt minst två? Så hur kan du vara så säker på lottning?
Noterar också att jag tidigare har varit med om att fårulven har röstat på samma både öppet och dolt för att förvirra. Det behöver alls inte ha skett igår men är en möjlighet som andra verkar förkasta osett? Eller så tänker ni smartare och jag missar något…
Du ligger sen högt på listan över ulvar mtp att du valde att rösta på fio vilket gav ulvarna en chans att få ut henne istf bsf med hjälp av fårulvens röst. Då känns också Breaktowns val att rösta på dig helt logiskt för då har ju hon röstat på en ulv vilket kunnat se bra ut i framtiden, ffa om fio hade dött istf bsf för då hade spelplanen för goda sett helt annorlunda ut och vi hade inte haft den vetskap vi nu har.Break har glidit lite under min radar. Lägger en lätt men kanske förståelig röst på mig igår pga mitt lite otydligt formulerade röstinlägg.
När jag kollar på hennes inlägg är de rätt få, men vad som sticker ut för mig är att hon inte direkt kommer med några egna teorier igår utan bara kommenterar andras tankar. Sen lägger hon en lätt röst på mig. Fårulv som ligger lågt och lägger en ” oviktig” röst öppet och en dold på fio för att försöka rädda kollega? Eller bara ulv som glider med och inte vill vara med och avgöra där kollegan BSF är inblandad?
Jag förstår iofs inte riktigt hur du menar men de tre öppna rösterna på bsf måste ha räknats för annars skulle inte bsf dött.
Så är det ibland skönt att höra ifrån dig och att allt är okej. Det kommer alltid nya lekar men livet händer här och nu och det går alltid först.Gud jag ber om ursäkt! Mycket i livet och jag har inte varit inloggad. Förlåt!
Precis som du säger är det inte så troligt.I teorin skulle väl iofs fårulven kunnat ha röstat på samma person i tråden och dolt och resultatet blivit detsamma? (Och en öppen på bsf inte räknats)
Sen ser jag väl inte att det är ett särskilt troligt scenario. Främst eftersom jag inte direkt ser poängen iom bsf:s roll.
Öppet i röstningen stod det väl 2-3? +1 dold röst som kan varit inblandad. BSF åkte ut.Jag förstår iofs inte riktigt hur du menar men de tre öppna rösterna på bsf måste ha räknats för annars skulle inte bsf dött.
Då återstår de övriga rösterna och där borde alltså fårulvens dolda röst legat på @fio om inte denne har begått tjänstefel eller varit offline och det var bara bsf som inte var inne vid dl och vi vet att hon inte var fårulv.
Så de som är tänkbara som fårulv är alltså i min teori @Gabby_Ossi @Snurrfian eller @Breaktown
Och det även tillPrecis som du säger är det inte så troligt.
Men inte omöjligt det håller jag ändå med om
Men tror inte det var det som hände helt enkelt
Jag är mer intresserad av att få veta vilka du håller som troligt onda /goda så här långt
Kolla mitt inlägg precis innan morgonens uppdatering från LL. Tror inte jag har så mycket nytt sen dess faktisktOch det även till
@Snurrfian @Gabby_Ossi och @Idahoe
Några av er har skrivit lite mer men skulle behöva ännu lite mer från er.
Jag tror jag ringat in en kvartett(@Breaktown inkluderad ) där två ulvar finns här. Men också två goda
Så behöver lite hjälp att sortera ut vilka som är vilka helt enkelt