Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TS har ju tyvärr avsagt sig stödperson, det hade ju varit perfekt med en person från Soc som varit med vid hämtning och lämning som kunde bevittnat vem som egentligen är den knepiga i denna soppa
Visst är det en viss poäng i att inte göra situationen så krystad och onaturlig för sonen. Men jag tycker att om pappan tvingar grabben att klä av sig på gårdsplanen - så är en stödperson en piss i Siljan när det gäller konstiga upplevelser för barnet i fråga.
Jo man får filma med handkamera, inte med fast monterad(?). Spela in med dold mikrofon får man också, om man deltar själv i samtalet.Å andra sidan skulle pappan knappast visa denna dåliga sida om en kontaktperson fanns med som vittne. Bäst vore om man kunde filma hans beteenden och visa, men så får man knappast göra.......
Jag måste bara säga att som förälder är det ditt ansvar att se till att ditt barn inte far illa och om jag var i din sits hade jag begärt enskild vårdnad för länge sen. På det du skriver låter det ju som om pojken far illa där han bor nu, jag menar...tvinga honom klä av sig bara för att kläderna du köpt inte ska komma över deras tröskel?? Vad är det med pappan egentligen
Har du läst tråden? Vi var många som föreslog en KP för TS, o tydligen hade det varit uppe i FR/TR oxå. TS vägrade blankt o sparkade bakut så det blev sprickor i taket. Hennes inställning i frågan var ganska paranoid. Typ att genom att acceptera en KP så skulle hon visa svaghet o att denne skulle skvallra till barnets far.Jag skulle säga att avsäga är något som varit/ ett tillstånd som man får att upphöra. Att förklara sig inte vara intresserad så han man aldrig inträtt i tillståndet… Typ nått sånt. Men jag kan vara helt ute och cykla.
Har du läst tråden? Vi var många som föreslog en KP för TS, o tydligen hade det varit uppe i FR/TR oxå. TS vägrade blankt o sparkade bakut så det blev sprickor i taket. Hennes inställning i frågan var ganska paranoid. Typ att genom att acceptera en KP så skulle hon visa svaghet o att denne skulle skvallra till barnets far.
Och det är väl det bästa av allt för grabben - att pappan inte visar sina knäppa sidor alls, kontaktperson eller någon annan spelar egentligen mindre roll.