Trasigt mammahjärta

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trasigt mammahjärta

Jag har också läst igenom hela tråden igår och idag. Tog lååång tid och resulterade i en sjuhelvetes huvudvärk :D

Härligt att läsa att du fått så mycket hjälp, och att du fortsätter kämpa för ditt barns rätt tills sin mamma. Skickar massor med energi, pepp och styrkekramar. :bump: ska fortsätta följa tråden, trots att jag inte direkt har något vettigt att tillägga.
LYCKA TILL!

/KD

På tisdag ska jag träffa advokaten. Den 2 april ska vi ses i tingsrätten.

Pappan har nu, genom sin advokat vridit hela historien till att det är jag som strular så att umgängestillfällerna har uteblitt, vilket nu har lett till att sonen inte vill träffa mig. :crazy:

Så, jag kämpar på...

Tack så mkt!

Nu är jag hemma och det gick bra.
Fick igenom det jag ville, jag är glad men jag har ändå känslan av att detta inte kommer att sluta som planerat. (som vanligt)

Men det återstår att se.

Sonen kommer till mig under påsklovet så nu ska det planeras en massa skoj :)

Hur går det för dig? har du fått mysa med sonen något nu? Håller tummarna för dig! Fortsätt kämpa!!!

Hur har det gått under påsklovet? Här omkring har barn i skolan påsklov vecka 14 men ni kanske har v.15?
Hoppas du har bara positiva saker att berätta och att han kom till dig över huvud taget!!

Kramar:bump:

metsp: här har vi vecka 15 så det skiljer nog lite i landet så inte alla ska vara lediga samtidigt (gynna turismen typ?)

TS: hoppas ni har/får ett kanonfint påsklov!

Mycket möjligt.
Livar upp tråden lite, är nyfiken på vad ts har att berättta!
Hoppas endast på possitiva saker dock!
Hihi..

Hallå på er!

Umgänget funkar smärtfritt. Sonen har sovit över här och är mkt nöjd och glad. :D

Pappan fortsätter dock att tjafsa om diverse saker, men det bryr jag mig inte om!
Jag får vara med min son, och det är det enda som betyder något :love:

Jag har blivit en "skate-morsa" så nu ska det inhandlas skateprylar och kläder så vi kan hävda oss i skateparken! :rofl:

åh vad kul å höra!!!

:banana::bump:

kanske en övergångsperiod för alla inblandade, alla måste ändras på sitt plan!

skönt iaf att det verkar lösa sig för sonen, han ska INTE behöva ha dåligt samvete eller tvingas med samvets-val så att säga!! :)

glöm inte att uppdatera sen ;)

Hallå på er!

Umgänget funkar smärtfritt. Sonen har sovit över här och är mkt nöjd och glad. :D

Pappan fortsätter dock att tjafsa om diverse saker, men det bryr jag mig inte om!
Jag får vara med min son, och det är det enda som betyder något :love:

Jag har blivit en "skate-morsa" så nu ska det inhandlas skateprylar och kläder så vi kan hävda oss i skateparken! :rofl:

Jättekul att det går framåt. Ju större grabben blir desto mer kan han säga vad han tycker också utan att få dåligt samvete för sin åsikt.
Som sagt, glöm inte att uppdatera!:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Har en 15 åring som just nu driver mig till vansinne. Han har betygsvarning i SEX ämnen nu inför terminsavslutet i 8an och han skiter...
Svar
18
· Visningar
3 707
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 071
Senast: Trott
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 170
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar