Träning under "vintersäsongen", snacktråd

Sv: Träning under "vintersäsongen", snacktråd

Kl

Pay & Cross på Eketorp på söndag. Någon som vet var det är? Där var inte mycket till information..

Sväng in vid Lysia typ har jag förstått det som. Vi letade men körde nog alla vägar fel, alltså borde jag veta vilken väg det är nu :D Vi svängde efter Lysia - inte rätt?

Eftersom jag har dille på kartor så kan jag nu informara om att Hitta.se är mest uppdaterad även runt Eketorp :angel: (förutom över Ted Velanders bana ;)).

Sök på "Eketorp" på Hitta.se och välj det vid Löberöd så syns terrängbanan i satellitbilden till höger om Eketorp :)

Nu har de ju kört upp hela jäkla e22an precis i Rolsberga, så nu är det nog inte helt lätt att ta sig in till eketorp. Tror man får köra mot växjö, sedan när man kört under e22 svänga in till vänster, sedan höger, följer vägen upp för backen så ligger terrängbanan på höger sida direkt efter svängen.

Var finns denna info?? Jag e sugen!

Edit... kom på att jag ska tävla tråk-dressyr då ju :(

Hihi :p Jag hoppas ni rider tidigt och att P&Cen håller på länge, bor ju typ däråt så en liten omväg på hemvägen skadar ju inte :D

När vi körde där 5 oktober tror jag man kunde komma in bakom Lysia. Vi fattade bara inte det utan tog "avfarten" istället i/efter ombygget. Men det är ju 2 veckor sedan så det vete katten hur det ser ut nu.

Vi har ju flyttat till S-torp nu ju, så det är inte på vägen hem längre :( Innan kunde vi ju rida dit! Var kanon!! Men hinner jag kör jag fan dit iaf:D Får ha FT-utrustningen med i bilen :D Haha!

Ja då får ju pållen göra något skoj den dagen!

Jag hittade infon på FB, Löberöds hästklinik. Sen såg jag att det fanns info på Flyinge RFs hemsida också.

Har du bott nära där alltså? Najs! Jag tror vi hamnat precis mittemellan terrängbanorna så man inte kan rida till någon av dem. Lite dumt. Men får utforskas när hästen är här.

Jag har anmält till träning hos Ted Velander på lördag nu! Ska bli jättekul! :banana:

Har fixat box i ett stall utanför Malmö, så det blir inte så långt att åka på morgonen.

Wiii!!! :bump:

KL
Men åhhhhh! Förvirrade FT människor! Ni om några ska ju hitta till alla dessa möjliga och omöjliga banor;) Fast denna kanske ligger för centralt för er? Lite för lite skogs/grus vägar:p Man svänger bara in vid rengbågen! Helt logiskt och inte det minst flummigt:D

När vi var där sist (tidigare nämda vägarbete kan ha ändrat utseendet..) så körde vi upp på E22. Vi kommer ju från Växjö på väg 23. Sedan är det bara att svänga av vid regnbågen, ner på någon liten väg där. Dock kanske det bara var tävlingsparkeringen? Asch jag kanske inte hade så mycket hjälp att komma med iaf:crazy: *kryper tillbaka ner under täcket*:angel:

Jag tror tyvärr de grävt bort bron man måste över om man kör in vid regnbågen, jag kan en bakväg in, så hittar ni inte så får ni ringa mig :D

Vad fina ni var! Och Chatsi var ju en riktigt klippa, såg ut som hon gått terräng sedan hon föddes minst :o Och lika söt om på bilderna du visar :love:

tralala tog bilder men de finns på facebook och jag vet inte om man kan se dom här då, man kanske måste vara vän? Jag är ny där :p

Quinny: Du satt ju tom kvar, kan det bli bättre :D Fälttävlan som ny gren nu hoppas jag :banana:

Tack! Jag är så stolt över min coola pålla! :love:

Bilder på facebook kan synas om man har det i sina säkerhetsinställningar att alla ska kunna se dem. Vilket kanske inte rekommenderas... :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 680
Senast: Hedinn
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 721
Senast: monster1
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka