Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sväng in vid Lysia typ har jag förstått det som. Vi letade men körde nog alla vägar fel, alltså borde jag veta vilken väg det är nu Vi svängde efter Lysia - inte rätt?
Nu har de ju kört upp hela jäkla e22an precis i Rolsberga, så nu är det nog inte helt lätt att ta sig in till eketorp. Tror man får köra mot växjö, sedan när man kört under e22 svänga in till vänster, sedan höger, följer vägen upp för backen så ligger terrängbanan på höger sida direkt efter svängen.
Var finns denna info?? Jag e sugen!
Edit... kom på att jag ska tävla tråk-dressyr då ju
Hihi Jag hoppas ni rider tidigt och att P&Cen håller på länge, bor ju typ däråt så en liten omväg på hemvägen skadar ju inte
När vi körde där 5 oktober tror jag man kunde komma in bakom Lysia. Vi fattade bara inte det utan tog "avfarten" istället i/efter ombygget. Men det är ju 2 veckor sedan så det vete katten hur det ser ut nu.
Vi har ju flyttat till S-torp nu ju, så det är inte på vägen hem längre Innan kunde vi ju rida dit! Var kanon!! Men hinner jag kör jag fan dit iaf Får ha FT-utrustningen med i bilen Haha!
Har du bott nära där alltså? Najs! Jag tror vi hamnat precis mittemellan terrängbanorna så man inte kan rida till någon av dem. Lite dumt. Men får utforskas när hästen är här.
KL
Men åhhhhh! Förvirrade FT människor! Ni om några ska ju hitta till alla dessa möjliga och omöjliga banor Fast denna kanske ligger för centralt för er? Lite för lite skogs/grus vägar Man svänger bara in vid rengbågen! Helt logiskt och inte det minst flummigt
När vi var där sist (tidigare nämda vägarbete kan ha ändrat utseendet..) så körde vi upp på E22. Vi kommer ju från Växjö på väg 23. Sedan är det bara att svänga av vid regnbågen, ner på någon liten väg där. Dock kanske det bara var tävlingsparkeringen? Asch jag kanske inte hade så mycket hjälp att komma med iaf *kryper tillbaka ner under täcket*
Hundavel & Ras Fick samma tanke.
Spinner vidare;
Har nog själv inte förstått hurpass mycket jakt de har i sig och nu dyker de upp (säkret varit innan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.